Wersja archiwalna 2011-06-14 15:26:15
"Zagospodarowanie oraz odbudowa stawów na terenie parku zabytkowego w Nowym Duninowie
- Etap I"
Numer ogłoszenia: 157830 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów , ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie oraz odbudowa stawów na terenie parku zabytkowego w Nowym Duninowie - Etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zagospodarowanie oraz odbudowa stawów na terenie parku zabytkowego w Nowym Duninowie - Etap I
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I części realizacji obejmującej zagospodarowanie i odbudowę (rekonstrukcję) stawów na terenie parku zabytkowego w Nowym Duninowie.
2. Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wywiezienia dłużyc na odległość 2 km (tak jak określa przedmiar robót w poz. 7) we wskazane miejsce przez Zamawiającego oraz protokólarne przekazanie materiału - drzewa Zamawiającemu.
b) utylizacji karpiny i gałęzi wymienionej w poz. 8 i 9 przedmiaru robót.
3. Wykonawca powinien zapoznać się z terenem budowy (wizji w terenie).
4. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej, kosztorysach nakładczych, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiału lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.00.00-1, 45.11.27.11-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 12.000,00 zł. słownie: dwanaście tysięcy złotych.
2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 29.06.2011 roku, godz. 10:00 (Urząd czynny tego dnia od godz.9:00)
3. Wykonawca może wnieść wadium w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie Wykonawcy.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: wykazania się w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, iż wykonał minimum dwa zamówienia w zakresie robót melioracyjnych o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł. każde oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie Wykonawcy.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: wykazania, iż dysponuje: - osobami do kierowania robotami budowlanymi posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży: konstrukcyjno - budowlanej oraz wodno-melioracyjnej lub osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej obejmującej swym zakresem uprawnienia do kierowania robotami wodno-melioracyjnymi, wpisanych na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej oraz posiadać udokumentowaną 2 letnią praktykę zawodową przy pracach budowlanych przy zabytkach lub stosowne zaświadczenie o kwalifikacjach o których mowa w § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauracyjnych, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - ( Dz. U. Z 2004 r. nr 150 poz. 1579), - osobą posiadającą uprawnienia w zakresie wykonywania prac pielęgnacyjnych przy zieleni oraz posiadającą co najmniej 5 letnią praktykę zawodową w dziedzinie pielęgnacji zieleni przy tego typu zamówieniu. Uwaga! Zgodnie z decyzją Konserwatora Zabytków wymagana jest przed rozpoczęciem robót akceptacja osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie Wykonawcy.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1. Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót:
a) działania siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie są konsekwencją winy któregokolwiek ze stron,
d) z powodu wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę.
Fakty powyższe muszą być stwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokóle.
Strony ustalą nowy termin z uwzględnieniem przerwy w realizacji robót który zostanie wprowadzony aneksem do umowy.
2. Zmiany wynagrodzenia umownego:
a) w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót,
b) w przypadku zwiększenia (ilościowego) zakresu rzeczowego wynikającego z faktycznego wykonania c) wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugnowyduninow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, pok. nr 8 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia korzysta z dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 413 wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w ramach działania >Odnowa i rozwój wsi<.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki powiązane:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8
- Załącznik nr 2 do SIWZ - przedmiar robót
- Załącznik nr 2 do SIWZ - przedmiar robót - charakterystyka obiektu
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa - pozwolenie na budowę
- Zalącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 1
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 2
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 3
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 4
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 5
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 6
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 7
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 8
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 9
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 10
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 11
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 12
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 13
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 14
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 15
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 16
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 17
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 18
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 19
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 20
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 21
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 22
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 23
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 24
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 25
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 26
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 27
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 28
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 29
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 30
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 31
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 32
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa cz. 33
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa - operat wodnoprawny cz. 1
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa - operat wodnoprawny cz. 2
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa - operat wodnoprawny cz. 3
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa - operat wodnoprawny cz. 4
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa - operat wodnoprawny cz. 5
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa - operat wodnoprawny cz. 6
- Załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa - operat wodnoprawny cz. 7 - aneks
- Załącznik nr 10 do SIWZ - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - cz. 1
- Załącznik nr 10 do SIWZ - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - cz. 2
- Załącznik nr 10 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - cz. 3
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2011-06-14
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-06-14 15:26:15
- Liczba odsłon: 156
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: