KOMUNIKAT z dnia 24 września 2024 roku
Zarząd Województwa Mazowieckiego zaprasza organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do konsultacji projektu Rocznego programu współpracy Województwa Mazowieckiego z organizacjami pozarządowymi na 2025 rok.
Projekt Programu Współpracy na 2025 rok
ZAWIADOMIENIE
o opracowaniu przez Zarząd Województwa Mazowieckiego Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2030 wraz z załącznikami i ponownej możliwości zgłaszania uwag oraz wniosków do dokumentu.
ZAWIADOMIENIE z dnia 20 września 2024 rok
Zawiadomienie Starosty Gostynińskiego w sprawie ustalenia wysokości odszkodowania za działkę ewidencyjną nr 254/2, 256/2, 258/1, 263/1 położoną w obrębie Grodziska, gm. Nowy Duninów.
ZAWIADOMIENIE z dnia 20 września 2024 rok
Zawiadomienie Starosty Gostynińskiego w sprawie ustalenia wysokości odszkodowania za działkę ewidencyjną nr 206/7 położoną w obrębie Grodziska, gm. Nowy Duninów.
ZAWIADOMIENIE z dnia 20 września 2024 rok
Zawiadomienie Starosty Gostynińskiego dotyczące przedłużenia terminu sprawy ustalenia wysokości odszkodowania za nieruchomość położoną w obrębie Grodziska, gm. Nowy Duninów, oznaczoną jako dz. 150/2.
KOMUNIKAT z dnia 03 września 2024 rok
Postanowienie Starosty Gostynińskiego o powołaniu biegłego rzeczoznawcy majątkowego w sprawie ustaleni odszkodowania za nieruchomość położoną w obrębie Grodziska, Gmina Nowy Duninów – działka ewidencyjna nr 150/2
KOMINIKAT
Postanowienie Starosty Gostynińskiego o powołaniu biegłego rzeczoznawcy majątkowego w sprawie ustaleni odszkodowania za nieruchomość położoną w obrębie Grodziska, Gmina Nowy Duninów – działka ewidencyjna nr 254/2, nr 256/2, nr 258/1, nr 263/1
KOMINIKAT
Postanowienie Starosty Gostynińskiego o powołaniu biegłego rzeczoznawcy majątkowego w sprawie ustaleni odszkodowania za nieruchomość położoną w obrębie Grodziska, Gmina Nowy Duninów – działka ewidencyjna nr 206/7
OGŁOSZENIE
Urząd Gminy w Nowym Duninowie ogłasza nabór wniosków o pomoc finansową z budżetu Gminy Nowy Duninów w roku 2024 na udzielenie dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach nieruchomych wpisanym do rejestru zabytków, znajdujących się na terenie gminy Nowy Duninów.
Prosimy o dostarczenie wniosków w nieprzekraczalnym terminie do 18 czerwca 2024 roku do godz. 15.00
Szczegółowe zasady, zakres i przedmiot udzielanych dotacji znajdują się w załączonym zarządzeniu oraz uchwale. Wnioski należy sporządzić wg załącznika nr 1 do zarządzenia w sprawie udzielenia dotacji w jednym egzemplarzu. Składane wnioski muszą być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela.
- Zarządzenie Nr 54/2024 Wójta Gminy Nowy Duninów – pobierz
- Wniosek - pobierz
- Uchwała 393/XXXVI/2024 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 15 marca 2024 roku w sprawie: zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na obszarze Gminy Nowy Duninów - pobierz
OGŁOSZENIE o zamiarze bezpośredniego zawarcia umowy na świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego - pobierz plik pdf
Nowy Duninów, dn. 27.12.2023 r.
Obwieszczenie Starosty Płockiego z dnia 6 grudnia 2023 r. o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - pobierz plik pdf
Nowy Duninów, dn. 05.10.2023 r.
Zgodnie z art. 6c ust. 3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 1469 ze zm.)
Wójt Gminy Nowy Duninów informuje o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na okres 01.01.2024 - 31.12.2025 na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
Jednocześnie wyznacza się termin 60 dni od dnia zamieszczenia niniejszej informacji na:
- Odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia,
- Złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia spełniającego wymagania, o których mowa w ust. 3austawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem.
Odwołanie oświadczenia, o którym mowa w pkt a oraz w ust. 3b ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach będzie skuteczne od dnia, w którym zacznie obowiązywać następna umowa w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, i nie może być odwołane przez okres obowiązywania tej umowy.
Nowy Duninów dn. 04.10.2023r.
Nowy Duninów, 07.08.2023 r
Ogłoszenie o naborze zgłoszeń do dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - pobierz plik
Załącznik do ogłoszenia - Formularz zgłoszenia - pobierz plik
Nowy Duninów, 28.07.2023r.
Obwieszczenie Starosty Płockiego
o wydaniu w dniu 26.07.2023r., decyzji nr 11/2023, znak: AB-II.6740.3.2.2023 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2970W Nowy Duninów - Grodziska - granica województwa" - pobierz plik
KOMUNIKAT SUSZA 2023
Wójt Gminy Nowy Duninów informuje o możliwości składania wniosków o oszacowanie szkód w uprawach rolnych w wyniku SUSZY przez komisję terenową.
Wnioski przyjmowane będą do dnia 04.08.2023 r., w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie, pokój nr 7. Do wniosku o oszacowanie należy dołączyć kopię wniosku o przyznanie płatności na 2023 r. składanego do ARiMR. Szczegóły pod nr tel. 242610236 wew. 113 lub 512372517.
Komisja będzie szacować szkody spowodowane przez suszę w terminie do dwóch miesięcy od dnia złożenia wniosku przez producenta rolnego, nie później niż do czasu zbioru lub jej likwidacji. Raport sporządzony przez komisję terenową zostanie wprowadzony do aplikacji publicznej dedykowanej dla gmin, i będzie on stanowił materiał porównawczy, z danymi wprowadzonymi przez rolnika w aplikacji suszowej: „zgłoś szkodę rolniczą” dostępnej na stronie internetowej Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi: https://aplikacje.gov.pl/app/susza/#/campaign
Raport z szacowania komisji nie uprawnia do otrzymania pomocy suszowej!!!
Podstawą otrzymania pomocy jest złożenie wniosku elektronicznego za pomocą aplikacji suszowej.
Wniosek o oszacowanie szkód przez komisję plik pdf- pobierz
Wniosek o oszacowanie szkód przez komisję plik docx- pobierz
Dane Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa
Obwieszczenie Starosty Płockiego z dnia 29 maja 2023 r.,
o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2970W Nowy Duninów - Grodziska - granica województwa". - pobierz plik
Urząd Gminy w Nowym Duninowie ogłasza nabór wniosków o pomoc finansową z budżetu Gminy Nowy Duninów w roku 2023 na udzielenie dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach nieruchomych wpisanym do rejestru zabytków, znajdujących się na terenie gminy Nowy Duninów.
Prosimy o dostarczenie wniosków w nieprzekraczalnym terminie do 15 czerwca 2023 roku do godz. 15.00
Szczegółowe zasady, zakres i przedmiot udzielanych dotacji znajdują się w załączonej uchwale. Wnioski należy sporządzić wg załącznika nr 1 do uchwały w sprawie udzielenia dotacji w jednym egzemplarzu. Składane wnioski muszą być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela.
- Uchwała Nr 126/XIV/2020 RADY Gminy Nowy Duninów z dnia 18 września 2020r.
w sprawie: ustalenia przedmiotu, zakresu oraz zasad udzielania dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, położonym na terenie gminy Nowy Duninów - POBIERZ
Wnioski należy przesłać (decyduje data wpływu) lub przekazać na adres:
Urząd Gminy w Nowym Duninowie
ul. Osiedlowa 1
09-505 Nowy Duninów
Nowy Duninów, dnia 5 kwietnia 2023 r
Informujemy, że 7 kwietnia 2023 r. (piątek) Urząd Gminy w Nowym Duninowie będzie czynny do godz. 12.00.
Nowy Duninów, 24.02.2023 r
Ogłoszenie o naborze zgłoszeń do dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - pobierz plik
Załącznik do ogłoszenia - Formularz zgłoszenia - pobierz plik
Nowy Duninów, dnia 4 stycznia 2023 r.
Przypominamy, że w 2023 roku przyjmujemy wnioski na zakup paliwa stałego przez gospodarstwa domowe
Gmina Nowy Duninów przystąpiła do rządowego systemu sprzedaży węgla, aby zapewnić naszym mieszkańcom możliwość zakupu węgla po preferencyjnych cenach, zgodnie z ustawą z dn. 27.10.2022 o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych (Dz.U. poz. 2236).
Aby dokonać zakupu węgla od gminy Nowy Duninów należy złożyć w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie wniosek na druku zgodnie z załączonym wzorem: Załącznik deklaracja - pobierz plik doc
Gdzie można składać wnioski na zakup węgla?
Wnioski na zakup węgla w ilości do 3 ton do 30 kwietnia br. można pobrać ze strony poniżej lub w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie (pokój nr 15). Wypełnione wnioski można złożyć w wersji:
• papierowej w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie (pokój nr 15), w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: 700 - 1500,
środa 900 - 1700,
• za pośrednictwem elektronicznych środków komunikacji. Przed wysłaniem wniosku należy go podpisać: podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym albo podpisem osobistym.
Ile ton węgla będzie można kupić od gminy Nowy Duninów?
Każdemu gospodarstwu domowemu przysługuje zakup 3 ton węgla od 16 listopada 2022 roku do 30 kwietnia 2023 roku. Cena węgla to 2.000,00 zł brutto za tonę.
Czy każdy może złożyć wniosek na zakup węgla od gminy Nowy Duninów?
Zgodnie z ustawą, do zakupu węgla od gminy Nowy Duninów po preferencyjnych cenach, są uprawnieni właściciele gospodarstw domowych położonych na terenie gminy Nowy Duninów, którzy:
• otrzymali dodatek węglowy, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022r. o dodatku węglowym lub mają pozytywnie rozpatrzony wniosek o wypłatę na rzecz tego gospodarstwa domowego dodatku węglowego
• nie złożyli wniosku o dodatek węglowy ale przed 11 sierpnia 2022 roku:
- złożyli Deklarację do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków dotyczącą źródeł ciepła i spalania paliw i źródłem ogrzewania tego gospodarstwa domowego jest oddzielne źródło ciepła.
UWAGA - WAŻNE
Zakup węgla będzie możliwy po pozytywnej weryfikacji wniosku oraz potwierdzeniu jego dostępności uzyskanej od podmiotu wprowadzającego węgiel do obrotu.
Opłaty za węgiel będą przyjmowane od uprawnionych mieszkańców przelewem na wskazany rachunek bankowy nr 44 9012 0004 0000 1443 2001 0209.
Odbiór węgla przez mieszkańców będzie odbywał się po pozytywnej weryfikacji wniosku i potwierdzeniu wpłaty na podstawie wystawionego przez Urząd Gminy dokumentu księgowego.
Koszt transportu węgla do miejsca zamieszkania należy ustalić z wyznaczonym składem opału.
Warunkiem koniecznym dokonania zakupu paliwa stałego na preferencyjnych warunkach jest konieczność złożenia wniosku i przejścia jego poprawnej weryfikacji.
Nowy Duninów, dnia 4 stycznia 2023 r.
INFORMACJA O PRZYSTĄPIENIU DO ZAKUPU PALIWA STAŁEGO PRZEZ GMINĘ NOWY DUNINÓW - Kontynuacja
Informujemy, że Gmina Nowy Duninów kontynuuje zakup preferencyjny paliwa stałego dla gospodarstw domowych do dnia 30 kwietnia 2023 r.
Wójt gminy Nowy Duninów
(-) Mirosław Krysiak
Nowy Duninów, dnia 27 grudnia 2022 r.
OGŁOSZENIE – TRANSPORT PUBLICZNY NA TERENIE GMINY NOWY DUNINÓW NA 2024R. - otwórz lub pobierz plik pdf
Nowy Duninów, dn. 6 grudnia 2022 r.
Informujemy, że 9 grudnia 2022r. (piątek) Urząd Gminy w Nowym Duninowie będzie czynny do godz. 14.30.
Nowy Duninów, dn. 2 grudnia 2022 r.
Raport z badań jakości węgla w ramach zakupu preferencyjnego paliwa stałego (sprzedaż w składzie opału w woli Brwileńskiej Andrzej Ciećwierz):
- Ekogroszek - pobierz plik pdf
- Węgiel (orzech) - pobierz plik pdf
Nowy Duninów, dn. 16.11.2022 r.
Przyjmujemy wnioski na zakup paliwa stałego przez gospodarstwa domowe
Gmina Nowy Duninów przystąpiła do rządowego systemu sprzedaży węgla, aby zapewnić naszym mieszkańcom możliwość zakupu węgla po preferencyjnych cenach, zgodnie z ustawą z dn. 27.10.2022 o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych (Dz.U. poz. 2236).
Aby dokonać zakupu węgla od gminy Nowy Duninów należy złożyć w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie wniosek na druku zgodnie z załączonym wzorem.
Gdzie można składać wnioski na zakup węgla?
Wnioski na zakup węgla w ilości do 1,5 tony do 31 grudnia br. można pobrać ze strony poniżej lub w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie (pokój nr 15). Wypełnione wnioski można złożyć w wersji:
- papierowej w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie (pokój nr 15), w godzinach pracy Urzędu:
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek: 700 - 1500; środa 900 - 1700,
- za pośrednictwem elektronicznych środków komunikacji. Przed wysłaniem wniosku należy go podpisać: podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym albo podpisem osobistym.
Ile ton węgla będzie można kupić od gminy Nowy Duninów?
Każdemu gospodarstwu domowemu przysługuje zakup 1,5 tony węgla do 31 grudnia 2022 roku. Cena węgla to 2.000,00 zł brutto za tonę.
Czy każdy może złożyć wniosek na zakup węgla od gminy Nowy Duninów?
Zgodnie z ustawą, do zakupu węgla od gminy Nowy Duninów po preferencyjnych cenach, są uprawnieni właściciele gospodarstw domowych położonych na terenie gminy Nowy Duninów, którzy:
- otrzymali dodatek węglowy, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022r. o dodatku węglowym lub mają pozytywnie rozpatrzony wniosek o wypłatę na rzecz tego gospodarstwa domowego dodatku węglowego
- nie złożyli wniosku o dodatek węglowy ale przed 11 sierpnia 2022 roku:
- złożyli Deklarację do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków dotyczącą źródeł ciepła i spalania paliw i źródłem ogrzewania tego gospodarstwa domowego jest oddzielne źródło ciepła.
UWAGA - WAŻNE
Dostawy węgla będą realizowane po podpisaniu przez gminę Nowy Duninów umów ze składami węgla i Spółkami Skarbu Państwa.
Zakup węgla będzie możliwy po pozytywnej weryfikacji wniosku oraz potwierdzeniu jego dostępności uzyskanej od podmiotu wprowadzającego węgiel do obrotu.
Opłaty za węgiel będą przyjmowane od uprawnionych mieszkańców w kasie Urzędu Gminy pokój nr 6 w godzinach pracy Urzędu lub przelewem we wskazany rachunek bankowy nr 44 9012 0004 0000 1443 2001 0209.
Odbiór węgla przez mieszkańców będzie odbywał się po pozytywnej weryfikacji wniosku i potwierdzeniu wpłaty na podstawie wystawionego przez Urząd Gminy dokumentu księgowego.
Koszt transportu węgla do miejsca zamieszkania należy ustalić z wyznaczonym składem opału.
Dotychczasowe zgłoszenie zapotrzebowania na węgiel w ramach zakupu preferencyjnego paliwa stałego dla gospodarstw domowych, nie jest równoznaczne z możliwością zakupu paliwa stałego na preferencyjnych warunkach.
Warunkiem koniecznym dokonania zakupu paliwa stałego na preferencyjnych warunkach jest konieczność złożenia wniosku i przejścia jego poprawnej weryfikacji.
Aktualnie gmina Nowy Duninów oczekuje na podpisanie umowy z podmiotem wprowadzającym do obrotu paliwo stałe.
Załącznik deklaracja:
Mirosław Krysiak
(-) Wójt Gminy Nowy Duninów
Nowy Duninów, dn. 10.11.2022 r.
Informujemy, że w poniedziałek 14 listopada br. w godz. 10.00 - 13.00 nastąpią przerwy w dostawie wody w Karolewie (tzw. Karolewo w polu).
Nowy Duninów, dn. 07.11.2022 r.
INFORMACJA
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie informuje, że w związku z nowelizacją ustawy o dodatku węglowym gospodarstwa domowe, których wnioski pozostały bez rozpatrzenia z uwagi na fakt zamieszkiwania pod jednym adresem więcej niż jednego gospodarstwa domowego mogą ponownie składać wniosek o wypłatę dodatku węglowego. Warunkiem otrzymania dodatku węglowego jest zamieszkiwanie w odrębnych lokalach i tworzenie osobnych gospodarstw domowych. Zgodnie z art.2 ust. 3c ustawy o dodatku węglowym z dnia 05.08.2022r. (t.j. Dz. U. z 2022 r.poz. 1692, 1967 z późn. zm .) „W przypadku gdy pod jednym adresem miejsca zamieszkania zamieszkuje więcej niż jedno gospodarstwo domowe i w terminie do dnia 30 listopada 2022 r. nie jest możliwe ustalenie odrębnego adresu miejsca zamieszkania dla poszczególnych gospodarstw domowych zamieszkujących pod tym adresem w odrębnych lokalach, nie stosuje się ust. 3a i 3b do gospodarstwa domowego, którego źródłem ogrzewania jest oddzielne lub współdzielone źródło ciepła.” art. 2 ust. 3d. ustawy o dodatku węglowym w przypadku, o którym mowa w ust. 3c, gospodarstwu domowemu, które zajmuje lokal, dla którego nie było możliwe ustalenie odrębnego adresu, wójt, burmistrz albo prezydent miasta przyznaje dodatek węglowy w drodze decyzji administracyjnej, jeżeli w wyniku przeprowadzenia wywiadu środowiskowego organ ten ustalił zamieszkiwanie pod jednym adresem w odrębnych lokalach kilku gospodarstw domowych oraz wykorzystywanie przez te gospodarstwa oddzielnego lub współdzielonego źródła ogrzewania. Z przeprowadzonego wywiadu środowiskowego sporządza się notatkę służbową. Wójt, burmistrz albo prezydent miasta dokonuje wpisu źródła ciepła do centralnej ewidencji emisyjności budynków, o której mowa w art. 27a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków, jeżeli źródło nie było wcześniej zgłoszone do tej ewidencji, bez konieczności składania odpowiedniej deklaracji. 3e. W przypadku gdy w lokalu, o którym mowa w ust. 3d, zamieszkuje więcej niż jedno gospodarstwo domowe, jeden dodatek węglowy przysługuje dla wszystkich gospodarstw domowych zamieszkujących w tym lokalu.
Dodatkowo gospodarstwa domowe, które otrzymały decyzje odmowne w związku ze złożoną deklaracją do CEEB po 11 sierpnia 2022r. również mogą ponownie ubiegać się o w/w świadczenie. Zgodnie z art. 2 ust.15g Ustawy o dodatku węglowym z dnia 05.08.2022r. (t.j. Dz. U. z 2022 r.poz. 1692, 1967 z późn. zm .) Dodatek węglowy przysługuje osobie w gospodarstwie domowym także, gdy główne źródło ogrzewania gospodarstwa domowego, o którym mowa w art. 2 ust. 1, nie zostało zgłoszone lub wpisane do centralnej ewidencji emisyjności budynków, o której mowa w art. 27a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków, do dnia 11 sierpnia 2022 r., a w wyniku przeprowadzenia wywiadu środowiskowego ustalono, że źródłem ogrzewania tego gospodarstwa jest źródło, o którym mowa w art. 2 ust. 1. Z przeprowadzonego wywiadu środowiskowego sporządza się notatkę służbową. Wpis do centralnej ewidencji emisyjności budynków, o której mowa w art. 27a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków, dokonywany jest przez wójta, burmistrza albo prezydenta miasta z urzędu bez konieczności składania odpowiedniej deklaracji.”;
Szczegółowych informacji udziela Gminny Ośrodek Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie – tel. 24 2610236 wew. 117 lub 119
http://www.duninow.naszops.pl/n,informacja-dotyczaca-dodatku-weglowego
Nowy Duninów, dn. 04.11.2022 r.
INFORMACJA O PRZYSTĄPIENIU DO ZAKUPU PALIWA STAŁEGO PRZEZ GMINĘ NOWY DUNINÓW
Na podstawie art. 34 ust 1 Ustawy z dnia 27 października 2022 r. (Dz.U poz. 2236) o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych ogłaszam, że gmina Nowy Duninów przystępuje do zakupu paliwa stałego dla gospodarstw domowych do dnia 31.12.2022 r.
Wójt gminy Nowy Duninów
(-) Mirosław Krysiak
Wójt Gminy Nowy Duninów
(-) Mirosław Krysiak
Nowy Duninów, dn. 28 lutego 2022 r.
OiSO.524.2.1.2022.KM
OGŁOSZENIE
o naborze kandydatów na członków komisji konkursowej opiniującej oferty organizacji pozarządowych i innych podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy na realizację zadań publicznych gminy Nowy Duninów.
I. Informacje ogólne:
- Na podstawie art. 15 ust. 2a – 2f ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057, Dz. U. z 2019 r. poz. 2020, Dz. U. z 2021 r. poz. 1038, poz. 1243 i poz. 1535) Wójt Gminy Nowy Duninów zaprasza organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust 3 ww. ustawy do delegowania swoich członków w skład komisji konkursowej opiniującej oferty zgłoszone w otwartym konkursie ofert w trybie w/w ustawy.
- Udział w pracach komisji jest nieodpłatny i nie przysługuje zwrot kosztów podróży za stawiennictwo na posiedzeniach komisji.
II. Wymagania:
W skład komisji konkursowej mogą wchodzić przedstawiciele organizacji pozarządowych i innych podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, którzy spełniają łącznie następujące kryteria:
- Reprezentują organizację pozarządową lub inne podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 działające na terenie gminy Nowy Duninów zgodnie z postanowieniami statutu lub z innymi dokumentami.
- Posiadają dobrą znajomość przepisów ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie oraz ustawy o finansach publicznych.
- Posiadają doświadczenie w tworzeniu projektów, realizowanych przez organizacje, wiedzę w zakresie prawa dotyczącego trzeciego sektora.
- Nie reprezentują organizacji lub podmiotów biorących udział w danym konkursie ofert.
- Nie pozostają wobec wnioskodawców biorących udział w konkursie w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który mógłby budzić uzasadnione wątpliwości, co do ich bezstronności.
III. Wybór kandydatów do prac w komisji konkursowej:
- Ze zgłoszonych kandydatów zostaną wybrani członkowie, reprezentujący podmioty wymienione w przywołanej ustawie, do udziału w pracach komisji konkursowej, powołanej przez Wójta Gminy Nowy Duninów w drodze zarządzenia.
- Jeżeli wybrani członkowie komisji konkursowej oceniającej złożone oferty, nie będą mogli uczestniczyć w ocenie ofert, wówczas, zgodnie z art.15 ust. 2da ustawy, komisja konkursowa będzie działać bez ich udziału.
- W przypadku braku zgłoszeń kandydatów na członków komisji konkursowej ze strony organizacji pozarządowych oceniających oferty na realizację zadań publicznych w roku 2021, komisja konkursowa, zgodnie z art.15 ust. 2da ustawy, będzie działać bez ich udziału.
IV. Zadania Komisji Konkursowej:
Zadania Komisji Konkursowej zostały szczegółowo określone Programu współpracy gminy Nowy Duninów z organizacjami pozarządowymi i z podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2022 rok (Uchwała nr 208/XXI/2021 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 19 listopada 2021r, w sprawie Rocznego Programu Współpracy Gminy Nowy Duninów z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 4 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na 2022 rok).
V. Składanie dokumentów:
Zgłoszenie - na załączonym formularzu (podpisane przez kandydata oraz przez osoby upoważnione do reprezentacji organizacji zgłaszającej) należy złożyć w kopercie z dopiskiem „Zgłoszenie do komisji konkursowej” w sekretariacie Urzędu Gminy w Nowym Duninowie przy ul. Osiedlowej 1 (I piętro, pok. 11) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy: Urząd Gminy w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1; 09-505 Nowy Duninów lub pocztą elektroniczną na adres: ug@nowyduninow.info.pl w temacie wiadomości wpisując: „Zgłoszenie do komisji konkursowej”.
VI. Termin składania dokumentów:
Termin zgłoszenia kandydatów na członków komisji konkursowej upływa z dniem 22 marca 2022 r. o godz. 12.00.
Wójt Gminy Nowy Duninów
/-/ Mirosław Krysiak
- Załącznik do ogłoszenia nr OiSO.524.2.1.2022.KM z dn. 28 lutego 2022 r. - pobierz plik docx
========================================================================================================================================================================================
Urząd Gminy w Nowym Duninowie ogłasza nabór wniosków o pomoc finansową z budżetu Gminy Nowy Duninów w roku 2021 na udzielenie dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach nieruchomych wpisanym do rejestru zabytków, znajdujących się na terenie gminy Nowy Duninów.
Prosimy o dostarczenie wniosków w nieprzekraczalnym terminie do 15 czerwca 2021 roku do godz. 15.00
Szczegółowe zasady, zakres i przedmiot udzielanych dotacji znajdują się w załączonej uchwale. Wnioski należy sporządzić wg załącznika nr 1 do uchwały w sprawie udzielenia dotacji w jednym egzemplarzu. Składane wnioski muszą być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela.
- Uchwała Nr 126/XIV/2020 RADY Gminy Nowy Duninów z dnia 18 września 2020r.
w sprawie: ustalenia przedmiotu, zakresu oraz zasad udzielania dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, położonym na terenie gminy Nowy Duninów - POBIERZ
WNIOSEK - POBIERZ
SPRAWOZDANIE KOŃCOWE - POBIERZ
Wnioski należy przesłać (decyduje data wpływu) lub przekazać na adres:
Urząd Gminy w Nowym Duninowie
ul. Osiedlowa 1
09-505 Nowy Duninów
========================================================================================================================================================================================
24 maja 2021 r.
Obwieszczenie Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie - wszczęcie postępowania na wniosek Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania AKTYWNI RAZEM - pobierz plik pdf
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY NOWY DUNINÓW
W związku z rosnącym zagrożeniem chorobą COVID-19 (koronawirus) w Polsce, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Mieszkańców gminy Nowy Duninów, na podstawie § 24 ust. 5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 1758 z poźn. zm.) od środy 4 listopada 2020 r (godzina 9.00) do odwołania Wójt Gminy Nowy Duninów ogranicza pracę Urzędu Gminy w Nowym Duninowie do wykonywania wyłącznie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom oraz w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.
Obsługa interesantów będzie prowadzona telefonicznie lub za pośrednictwem kanałów elektronicznych w dni robocze, w godzinach pracy Urzędu.
W sytuacjach pilnych i szczególnych, wymagających osobistego złożenia lub odbioru dokumentów, możliwe jest skorzystanie ze zorganizowanego na parterze Urzędu Gminy Punktu Obsługi Interesanta.
W Punkcie Obsługi Interesanta Interesanci będą obsługiwani pojedynczo, po uprzednim umówieniu telefonicznym z pracownikiem Urzędu.
========================================
Wszelkie niezbędne sprawy mogą być załatwione:
- drogą elektroniczną poprzez adres mailowy: ug@nowyduninow.info.pl
- przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ePUAP: /ugnowyduninow/skrytka
- za pośrednictwem operatora pocztowego
- telefonicznie pod numerami telefonów dostępnych w BIP: www.ugnowyduninow.bip.org.pl w zakładce „Urząd Gminy” i na tablicy ogłoszeń przed budynkiem Urzędu Gminy.
Osoby z objawami choroby np. katar, kaszel, podwyższona temperatura, proszone są o powstrzymanie się od bezpośredniego załatwiania spraw w Urzędzie i kontakt za pomocą jednej z w/w form.
Kasa Urzędu Gminy w Nowym Duninowie będzie czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00, w środy od 9.30 do godz. 16.00. Przy kasie może znajdować się tylko jeden interesant.
Obsługa w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie musi odbywać się przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa.
Najważniejsze zasady obowiązujące podczas obsługi to:
- osoby będą wchodziły do Urzędu i obsługiwane będą pojedynczo;
- każda osoba przed wejściem do Urzędu i przed wyjściem z Urzędu jest zobowiązana do dezynfekcji rąk;
- każda osoba przebywająca na terenie Urzędu jest zobowiązana do noszenia maseczki ochronnej;
- osoby oczekujące na wejście do Urzędu mają obowiązek zachowania co najmniej dwumetrowego dystansu między sobą.
Numery telefonów do UG:
Sekretarz Gminy tel. 24 261 – 02 – 72 w. 103
Skarbnik Gminy tel. 24 261 – 02 – 72 w. 104
Urząd Stanu Cywilnego tel. 24 261 – 02 – 36 w. 107
Inspektor RODO/ Koordynator ds. dostępności tel. 24 261 - 02 - 36 wew. 117
Referat Finansowy :
Księgowość tel. 24 261 – 02 – 36 w. 114
Podatki tel. 24 261 – 02 – 36 w. 105
Egzekucja opłat za gospodarowanie odpadami tel. 24 261 – 02 – 36 w. 122
Ewidencja działalności gospodarczej tel. 24 261 – 02 – 36 w. 115
Referat Rozwoju Gospodarczego
Gospodarka odpadami tel. 24 261 – 02 – 36 w. 122
Rolnictwo, Gospodarka Gruntami, Ochrona Środowiska i Planowanie Przestrzenne tel. 24 261 – 02 – 36 w. 113
Inwestycje, Gospodarka Komunalna i Zamówienia Publiczne
tel. 24 261 – 02 – 36 w. 110
Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich:
Sekretariat, Archiwum Zakładowe tel. 24 261 – 02 – 36 w. 101
Ewidencja Ludności tel. 24 261 – 02 – 36 w. 107
Promocja, Turystyka, Sport, Informatyka, Teleinformatyka
tel. 24 261 – 02 – 36 w. 116
Obrona Cywilna tel. 24 261 – 02 – 36 wew. 108
Biuro Rady tel. 24 261 – 02 – 36 wew. 111
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej tel. 24 261 – 02 – 36 w. 109
Otwarty nabór partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, Wiedza Edukacja Rozwój Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych. - szczegóły
Nowy Duninów, 15.06.2020 r.
RG.0640.1.2020.MD
OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 20 ust 4 ustawy z dnia 31 lipca 2019 r., o powszechnym spisie rolnym w 2020 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1728)
Gminny Komisarz Spisowy ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na rachmistrzów terenowych do przeprowadzenia Powszechnego Spisu Rolnego 2020
Zgłoszenia kandydatów przyjmowane będą od 15 czerwca 2020 r. do 8 lipca 2020 r.
Kandydaci na rachmistrzów terenowych zgłaszają się do Urzędu Gminy w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, pok. nr 7 gdzie podają swoje dane (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz informacje, o których mowa w art. 20 ust. 1 ustawy PSR 2020) podczas rejestracji w Systemie Ewidencji Rachmistrzów (SER).
Naboru kandydatów dokonuje się spośród osób:
- pełnoletnich;
- zamieszkałych w danej gminie;
- posiadających co najmniej średnie wykształcenie;
- posługujących się językiem polskim w mowie i w piśmie;
- które nie były skazane za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
==========================================================================
25.05.2020 r.
SE.0050.1.2020.KS
OGŁOSZENIE Nr 4/2020
WÓJTA GMINY NOWY DUNINÓW
z dnia 25 maja 2020 r.
Z uwagi na stopniowe znoszenie ograniczeń związanych z koronawirusem SARS-CoV-2, n a podstawie § 12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz. 878), ogłasza się, że od poniedziałku 25 maja br. Urząd Gminy w Nowym Duninowie przywraca bezpośrednią obsługę interesantów we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności.
Obsługa interesantów realizowana będzie w godzinach pracy Urzędu: https://ugnowyduninow.bip.org.pl/?tree=177,Urz%C4%85d%20Gminy
Kasa Urzędu Gminy w Nowym Duninowie czynna będzie: pn.-pt. w godz. 8 00 -14 00 , w środę w godz. 9 30 -16 00 .
Punkt Kasowy w Nowym Duninowie Banku Spółdzielczego w Gostyninie czynny będzie: pn.-pt. w godz. 7 00 - 14 15 , w środę w godz. 9 00 - 16 15 .
Obsługa interesantów w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie odbywać się będzie z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego.
W szczególności obowiązuje:
1) dopuszczalna liczba interesantów w jednym pomieszczeniu, w tym samym czasie, nie większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób realizujących zadania w zakresie obsługi interesantów;
2) zakrywanie przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki, przyłbicy albo kasku ochronnego ust i nosa;
3) noszenie rękawiczek ochronnych lub dezynfekcja rąk płynem do dezynfekcji przed wejściem i opuszczeniem Urzędu;
4) zachowanie co najmniej dwumetrowego dystansu pomiędzy osobami.
Jednocześnie, rekomenduje się załatwianie spraw:
- drogą elektroniczną poprzez adres mailowy: ug@nowyduninow.info.pl
lub na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ePUAP: /ugnowyduninow/skrytka
- za pośrednictwem operatora pocztowego
- telefonicznie pod numerami telefonów dostępnych w BIP: ugnowyduninow.bip.org.pl/?tree=177,Urz%C4%85d%20Gminy
Osoby z objawami choroby np. katar, kaszel, podwyższona temperatura, proszone są o powstrzymanie się od bezpośredniego załatwiania spraw w Urzędzie
i kontakt za pomocą jednej z w/w form.
Prosimy o bieżące śledzenie komunikatów zamieszczanych na stronie Urzędu Gminy w Nowym Duninowie.
==========================================================================
21.05.2020 r.
ODMROŻENIE TERMINÓW ADMINISTRACYJNYCH
Wójt Gminy Nowy Duninów informuje,
że terminy procesowe i sądowe w postępowaniach sądowych, w tym sądowo-administracyjnych oraz administracyjnych, których bieg, w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19, nie rozpoczął się bądź uległ zawieszeniu, rozpoczynają się lub biegną dalej od dnia 24 maja 2020 r.
Informacje szczegółowe:
W dniu 16 maja 2020 r. weszła w życie ustawa z dnia 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 (Dz. U. poz. 875), na mocy której, w art. 46 pkt 20 uchylono art. 15 zzr i art. 15 zzs ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374, 567, 568 i 695), których przepisy przewidywały wstrzymanie rozpoczęcia bądź zawieszenie biegu między innymi terminów administracyjnych.
Ponadto, w myśl art. 68 ust. 6 w/w ustawy z dnia 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, terminy w postępowaniach, o których mowa w art. 15zzs ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, których bieg nie rozpoczął się na podstawie art.15zzs tej ustawy, rozpoczynają bieg po upływie 7 dni od dnia wejścia w życie ustawy z dnia 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2.
Jednocześnie, w myśl art. 68 ust.7 ustawy z dnia 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, terminy w postępowaniach, o których mowa w art. 15zzs ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, których bieg uległ zawieszeniu na podstawie art. 15zzs tej ustawy, biegną dalej po upływie 7 dni od dnia wejścia w życie ustawy z dnia 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2.
KOMUNIKAT dotyczący zasad liczenia terminów w postępowaniu administracyjnym w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID -19 - pobierz plik pdf
Nowy Duninów, dn. 05 maja 2020 r.
W związku z decyzją rządu o otwarciu przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych i innych form wychowania przedszkolnego, Wójt Gminy Nowy Duninów zlecił przeprowadzenie rozeznania na temat ewentualnej liczby dzieci, którym konieczne byłoby zapewnienie opieki w oddziałach przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie ze Szkołą Filialną w Soczewce.
Z dokonanego rozeznania wynika, że 99% rodziców nie zdecyduje się na posłanie dziecka do oddziału przedszkolnego od dnia 6 maja 2020 r. i zapewni dziecku opiekę we własnym zakresie.
W związku z powyższym, podjęta została decyzja o zawieszeniu od dnia 6 maja 2020 r. do dnia 24 maja 2020 r. prowadzenia działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej przez oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie ze Szkołą Filialną w Soczewce.
Wskazane odziały przedszkolne, w w/w okresie, swoje zadania w dalszym ciągu realizować będą z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Jednocześnie, mając na uwadze możliwość otwarcia oddziałów przedszkolnych od dnia 25 maja 2020 r., w placówkach szkolnych na terenie gminy Nowy Duninów podjęte zostały już działania mające na celu wdrożenie rządowych wytycznych w kwestii bezpieczeństwa podopiecznych i pracowników.
Informujemy, że w przypadku, gdy rodzice zdecydują się na pozostanie z dzieckiem w domu, do 24 maja 2020 r. będą mogli korzystać z zasiłku opiekuńczego. Przysługuje on rodzicom dzieci do 8 roku życia.
=========================================================================
SE.0050.1.2020.KS
OGŁOSZENIE Nr 2/2020
WÓJTA GMINY NOWY DUNINÓW
z dnia 29 kwietnia 2020 r.
Na podstawie § 13 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz. 697 i 750), ogłasza się, że od poniedziałku 4 maja br. (godzina 8 00 ):
- K asa Urzędu Gminy w Nowym Duninowie będzie czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 8 00 do 12 00 , w środę od 9 00 do 13 00 ;
- Punkt Kasowy w Nowym Duninowie Banku Spółdzielczego w Gostyninie będzie czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 8 00 do 12 00 , w środę od 9 00 do 13 00 .
Obsługa w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie musi odbywać się przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa.
Najważniejsze zasady obowiązujące podczas obsługi to:
- osoby będą przyjmowane do Urzędu i obsługiwane pojedynczo;
- każda osoba przed wejściem do Urzędu i przed wyjściem z Urzędu jest zobowiązana do dezynfekcji rąk;
- każda osoba przebywająca na terenie Urzędu jest zobowiązana do noszenia maseczki ochronnej;
- osoby oczekujące na wejście do Urzędu mają obwiązek zachowania co najmniej dwumetrowego dystansu między sobą.
Z uwagi na zagrożenie chorobą COVID-19 ( koronawirus ), nadal do odwołania obowiązuje ograniczenie pracy Urzędu Gminy w Nowym Duninowie do wykonywania wyłącznie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom oraz w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.
Do w/w niezbędnych zadań zalicza się w szczególności sprawy z zakresu:
- rejestracji stanu cywilnego;
- ewidencji ludności i dowodów osobistych;
- pomocy społecznej;
- świadczenia usług komunalnych;
- administracji architektoniczno-budowlanej, w tym dotyczące:
a) decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2020 r. poz. 293 z późn. zm.),
b) decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydawanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1474 z późn. zm.);
6. ochrony środowiska, w tym dotyczące:
a) decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.),
b) decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wydawanej na postawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2020 r. poz. 55 z późn. zm.).
Obsługa interesantów będzie prowadzona telefonicznie lub za pośrednictwem kanałów elektronicznych w dni robocze, w godzinach pracy Urzędu.
W sytuacjach wymagających osobistego złożenia lub odbioru dokumentów, przy drzwiach wejściowych do Urzędu, nadal udostępniony będzie Punkt Obsługi Interesanta.
Wszelkie niezbędne sprawy mogą być załatwione:
- drogą elektroniczną poprzez adres mailowy: ug@nowyduninow.info.pl
lub na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ePUAP: ugnowyduninow/skrytka
- za pośrednictwem operatora pocztowego
- telefonicznie pod numerami telefonów dostępnych w BIP: ugnowyduninow.bip.org.pl, w zakładce „Urząd Gminy”.
Prosimy o bieżące śledzenie komunikatów zamieszczanych na stronie Urzędu Gminy w Nowym Duninowie.
============================================
Nowy Duninów, dn. 28.04.2020 r.
OGŁOSZENIE WÓJTA
Z uwagi na łagodzenie obostrzeń związanych z szerzeniem się wirusa SARS-CoV-2, w związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz. 697 z późn. zm.)
odwołuje się zakaz
stawiania stoisk handlu obwoźnego na terenie gminy Nowy Duninów.
Handel musi jednak odbywać się przy zachowaniu wszelkich zasad bezpieczeństwa.
Najważniejsze zasady obowiązujące podczas handlu to:
- odległość między stoiskami handlowymi (straganami) nie może być mniejsza niż 1,5 m;
- przy jednym stoisku handlowym (straganie) nie może przebywać równocześnie więcej niż 4 klientów, z zachowaniem dwumetrowego dystansu między sobą;
- osoby zarządzające stoiskami handlowymi (straganami) są obowiązane zapewnić klientom rękawiczki jednorazowe lub środki do dezynfekcji rąk;
- osoby kupujące zobowiązane są do dezynfekcji rąk lub noszenia podczas zakupu towarów rękawiczek jednorazowych;
- osoby zarządzające stoiskami handlowymi (straganami) są obowiązane dokonywać, w godzinach ich otwarcia, co najmniej raz na godzinę, dezynfekcji stanowiska obsługi.
/-/Wójt Gminy Nowy Duninów Mirosław Krysiak
16 kwietnia 2020 r.
Komunikat w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania form opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - pobierz plik
15 kwietnia 2020 r.
Komunikat Starosty Płockiego dotyczące form wsparcia dla przedsiębiorców z terenu powiatu płockiego, które to formy realizuje Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - wejdź
Nowy Duninów, dn. 17 marca 2020 r.
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY NOWY DUNINÓW
W związku z rosnącym zagrożeniem chorobą COVID-19 (koronawirus) w Polsce, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Mieszkańców gminy Nowy Duninów, na podstawie § 8 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego (Dz.U. poz. 433), od środy 18 marca br. (godzina 9 00 ) do odwołania Wójt Gminy Nowy Duninów ogranicza pracę Urzędu Gminy w Nowym Duninowie do wykonywania wyłącznie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom oraz w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.
Obsługa interesantów będzie prowadzona telefonicznie lub za pośrednictwem kanałów elektronicznych w dni robocze, w godzinach pracy Urzędu.
W sytuacjach pilnych i szczególnych, wymagających osobistego złożenia lub odbioru dokumentów, przy drzwiach wejściowych do Urzędu, udostępniony zostanie Punkt Obsługi Interesanta .
Interesanci obsługiwani będą pojedynczo, po uprzednim umówieniu telefonicznym z pracownikiem Urzędu.
Wszelkie niezbędne sprawy mogą być załatwione:
- drogą elektroniczną poprzez adres mailowy: ug@nowyduninow.info.pl
lub na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą ePUAP: ugnowyduninow/skrytka
- za pośrednictwem operatora pocztowego
- telefonicznie pod numerami telefonów dostępnych w BIP: ugnowyduninow.bip.org.pl
Kasa w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie, od środy 18 marca br. będzie nieczynna do odwołania, z wyjątkiem dni zaplanowanych wypłat określonych świadczeń.
Powyższe wypłaty świadczeń będą realizowane wyłącznie w godzinach od 8 00 do 11 00 , w środę od 9 30 do 12 30 .
Wszelkie opłaty prosimy regulować poprzez bankowość elektroniczną lub za pośrednictwem banków i innych instytucji finansowych.
Punkt Kasowy w Nowym Duninowie Banku Spółdzielczego w Gostyninie, od środy 18 marca br. będzie nieczynny do odwołania.
Klienci, z usług Banku Spółdzielczego w Gostyninie mogą korzystać w jego siedzibie przy ul. Rynek 4/5, Gostynin.
Zasady obsługi interesantów przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie znajdują się na stronie Urzędu Gminy w Nowym Duninowie, w zakładce GOPS w Nowym Duninowie .
Prosimy o bieżące śledzenie komunikatów zamieszczanych na stronie Urzędu Gminy w Nowym Duninowie.
=================================================
KOMUNIKAT
Starosta Płocki zawiesza udzielanie porad osobiście w punktach nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego na terenie powiatu płockiego , w związku z przeciwdziałaniem zagrożeniom związanym z COVID-19, o których mowa w art. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 ) .
Decyzja ta ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa wykonawcom i osobom korzystającym z usług. Usługi będą świadczone na odległość poprzez telefon oraz z wykorzystaniem innych środków porozumiewania się na odległość. Zawieszenie działalności następuje na okres od 13.03.2020r. do odwołania. Starosta Płocki wyda odrębny Komunikat o przywróceniu dotychczasowego harmonogramu działalności punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.
W przypadku komunikacji za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość osoba potrzebująca pomocy przed jej udzieleniem składa za pośrednictwem e-mail starostwo@powiat.plock.pl , fax 24 267 68 48 lub przez skrzynkę ePUAP na adres: 59y4ajku1g/Skrytka ESP lub 59y4ajku1g/skrytka wniosek o uzyskanie nieodpłatnej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, zawierający oświadczenie, że nie jest w stanie ponieść kosztów odpłatnej pomocy prawnej (art. 4 ust. 2 ustawy nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej ).
Bliższe informacje są udzielane pod numerem telefonu 24 267 67 76 .
Wniosek o uzyskanie nieodpłatnej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego - pobierz plik pdf.=================================================
Nowy Duninów, dn. 12 marca 2020 r.
K O M U N I K A T
W trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne w okresie rosnącego ryzyka epidemiologicznego, Wójt Gminy Nowy Duninów podjął decyzję o czasowym ograniczeniu obsługi w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie i Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie.
W związku z powyższym, prosimy o ograniczenie osobistych wizyt w Urzędzie Gminy i GOPS do załatwiania wyłącznie spraw pilnych oraz koniecznych i jeżeli tylko jest to możliwe, korzystanie z obsługi internetowej lub telefonicznej . W szczególności, prosimy o dokonywanie wszelkich opłat za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
Dane kontaktowe do jednostek organizacyjnych i poszczególnych Referatów są dostępne w BIP: Telefony kontaktowe - otwórz
Jednocześnie informujemy, że od dnia 12 marca 2020 r. Gminna Biblioteka Publiczna w Nowym Duninowie, Gminny Ośrodek Kultury w Nowym Duninowie z siedzibą w Soczewce, Świetlica Socjoterapeutyczna w Soczewce, Klub Senior+ w Soczewce zostają całkowicie zamknięte dla uczestników.
O wszelkich dalszych działaniach, czy ustaleniach będziemy Państwa informować na bieżąco, na stronie internetowej i w BIP Urzędu Gminy w Nowym Duninowie.
=================================================
24.01.2020 r.
I N F O R M A C J A
Zgodnie z art. 6 pkt 3, art.7 i art. 10 pkt 1 ustawy z dnia 10 marca 2006 r. o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej (Dz. U. z 2019 r. Poz. 2188 ze zm.) Urząd Gminy w Nowym Duninowie uprzejmie, iż w terminie od dnia 03 lutego 2020 r. do dnia 2 marca 2020 r. będzie można składać wnioski o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego Formularze wniosków będzie można pobrać w tutejszym Urzędzie Gminy pok. 16.
Formularz wniosku znajduje się również na stronie internetowej naszej gminy: https://ugnowyduninow.bip.org.pl/?tree=217
Do wniosku o zwrot podatku należy dołączyć:
1. Faktury VAT albo potwierdzone przez upoważnionego przez wójta, burmistrza, pracownika urzędu gminy za zgodność z oryginałem ich kopie, stanowiące dowód zakupu oleju w okresie od 1 sierpnia 2019 r. do 31 stycznia 2020 r.
2. Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego w przypadku gdy producent rolny podlega wpisowi do tego rejestru.
Chcąc skorzystać z dodatkowego limitu paliwa do bydła, należy wystąpić do kierownika biura powiatowego ARiMR o wydanie dokumentu, który zawiera informację o liczbie dużych jednostek przeliczeniowych bydła na potrzeby wniosku o zwrot podatku akcyzowego.
Wypłata zwrotu przyznanego podatku nastąpi w terminie
od 1 kwietnia do 30 kwietnia 2020 r.
===========
19.12.2019
OGŁOSZENIE - TRANSPORT ZBIOROWY
- Ogłoszenie o zamiarze bezpośredniego zawarcia umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Nowy Duninów - Miasta Płock- pobierz plik pdf
- Ogłoszenie o zamiarze bezpośredniego zawarcia umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Miasta Włocławek - Gminy Nowy Duninów - Miasta Płock - pobierz plik pdf
OGŁOSZENIE
Urząd Gminy w Nowym Duninowie ogłasza nabór wniosków o pomoc finansową z budżetu Gminy Nowy Duninów w roku 2019 na udzielenie dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach nieruchomych wpisanym do rejestru zabytków, znajdujących się na terenie gminy Nowy Duninów.
Termin składania wnioskó w: do końca sierpnia 2019 r.
Prosimy o dostarczenie wniosków w nieprzekraczalnym terminie 30 sierpnia br. do godz. 15.00
Szczegółowe zasady, zakres i przedmiot udzielanych dotacji znajdują się w załączonej uchwale (oraz zmiany do uchwały), wnioski należy sporządzić wg załącznika nr 1 do uchwały w sprawie udzielenia dotacji w 1 egzemplarzu (wypełnionym komputerowo lub pismem drukowanym). Składane wnioski muszą być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela.
Wnioski przesyłać (decyduje data wpływu) lub przekazywać na adres:
Urząd Gminy w Nowym Duninowie
ul. Osiedlowa 1
09-505 Nowy Duninów
Uchwała Nr 62/VIII/2019 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 28 czerwca 2019 r. zmieniająca Uchwałę Nr 27 /V/07 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 19 stycznia 2007 roku w sprawie ustalenia przedmiotu, zakresu oraz zasad udzielenia dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków, znajdujących się na terenie gminy Nowy Duninów - pobierz plik
Uchwała Nr 58/X/07 Rady Gminy w Nowym Duninowie z dnia 21 września 2007 r. w sprawie: wprowadzenia zmian do Uchwały Nr 27 /V/07 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 19 stycznia 2007 roku w sprawie ustalenia przedmiotu, zakresu oraz zasad udzielenia dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków, znajdujących się na terenie gminy Nowy Duninów - pobierz plik
Uchwała Nr 27/V/07 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 19 stycznia 2007 roku w sprawie: ustalenia przedmiotu, zakresu oraz zasad udzielenia dotacji celowych na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków, znajdujących się na terenie gminy Nowy Duninów - pobierz plik
==========================================
Nowy Duninów, 3.07.2019
Uwaga
W związku z raportem nr 5 Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa w Puławach, według którego na terenie Gminy Nowy Duninów wystąpiło zjawisko suszy rolniczej, informujemy iż dodatkowymi uprawami szacowanymi są: kukurydza na ziarno, kukurydza na kiszonkę, rzepak i rzepik oraz rośliny strączkowe .
Bardzo prosimy o wpisywanie wszystkich upraw oraz strat.
Termin składania wniosków zostaje przedłużony do 12.07.2019r.
wniosek o oszacowanie szkód:
Nowy Duninów, 28.06.2019
KOMUNIKAT
Wójt Gminy Nowy Duninów informuje o możliwości zgłaszania strat powstałych w gospodarstwach rolnych, z powodu suszy.
Zgodnie z Raportem opracowanym przez Państwowy Instytut Badawczy IUNG w Puławach, na terenie gminy Nowy Duninów suszą zostały objęte: zboża jare, zboża ozime i truskawki
Podana powierzchnia upraw powinna zgadzać się z powierzchniami zadeklarowanymi we wniosku o dopłaty do ARiMR.
Ponadto we wniosku o oszacowanie szkód rolnicy posiadający zwierzęta powinni wpisać rzeczywistą lub prognozowaną sprzedaż w całym roku 2019 gatunki zwierząt oraz nazwę uzyskiwanego produktu zwierzęcego będącego produkcją towarową w gospodarstwie.
Na podstawie zebranych zgłoszeń Zespół Komisji będzie prowadził lustracje w terenie. Na tej podstawie będzie weryfikował powstałe szkody i spisywał protokoły strat. Warunkiem oszacowania przez komisję zgłoszonych przez rolnika strat w poszczególnych uprawach jest zachowanie uprawy do momentu szacowania co umożliwi wykazanie realnych strat w protokole.
Wymagane załączniki:
- Wykaz działek deklarowanych do płatności bezpośrednich na rok 2019. (kopia wniosku do ARiMR)
- Kopia zgłoszenia do Systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt (IRZ) / księga stada / paszporty. (w przypadku posiadania zwierząt)
==========================================
Obwieszczenie Starosty Płockiego z dnia 29 kwietnia 2019 roku o ochronie przeciwpożarowej w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa, położonych na terenie powiatu płockiego - pobierz plik pdf.
27.03.2019 r.
Gmina Nowy Duninów , ogłasza konkurs na wspólne przygotowanie i realizację projektu w ramach Poddziałania 9.2.1 Zwiększenie dostępności usług społecznych . Wybór partnera w projekcie następuje zgodnie z art. 33 ustawy wdrożeniowej, w tym wybór partnera spoza sektora finansów publicznych - zgodnie z art. 33 ust. 2-3 ww. ustawy.
I. Cel projektu:
Rozwój usług społecznych świadczonych w społeczności lokalnej realizowanych na rzecz osób niesamodzielnych . Treść ogłoszenia: pobierz plik pdf
=============================
I N F O R M A C J A !
Zgodnie z art. 6 ust.1 ustawy z dnia 10 marca 2006 r. o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej (Dz. U. z 2015 r. Poz. 1340 ze zm. )
Urząd Gminy w Nowym Duninowie uprzejmie
I N F O R M U J E
iż przedłużony został termin składania wniosków w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego do dnia 01 kwietnia 2019 r.
Formularze wniosków będzie można pobrać w tutejszym Urzędzie Gminy pok.16
Formularz wniosku znajduje się również na stronie internetowej naszej gminy: https://ugnowyduninow.bip.org.pl/?tree=217
Do wniosku o zwrot podatku należy dołączyć:
1. Faktury VAT albo potwierdzone przez upoważnionego przez wójta, burmistrza, pracownika urzędu gminy za zgodność z oryginałem ich kopie, stanowiące dowód zakupu oleju w okresie od 1 sierpnia 2018 r. do 31 stycznia 2019 r.
2. Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego w przypadku gdy producent rolny podlega wpisowi do tego rejestru.
Wypłata zwrotu przyznanego podatku nastąpi w terminie
od 1 kwietnia do 31 maja 2019 r.
=============
19.03.2019 r.
Informujemy, że w dniach 21, 22 i 25 marca 2019 r. (czwartek, piątek i poniedziałek) kasa Urzędu Gminy w Nowym Duninowie przy ul. Osiedlowej 1 będzie nieczynna z przyczyn technicznych.
=====================
31.12.2018 r.
- Ogłoszenie o zamiarze bezpośredniego zawarcia umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego - pobierz plik.
- Ogłoszenie o zamiarze bezpośredniego zawarcia umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego - pobierz plik.
=====================
27.08.2018 r.
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie Wydział Ochrony Przyrody i Obszarów Natura 2000 informuje o planowanym na dzień 27 sierpnia br. wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zarządzenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Dolina Skrwy Lewej PLH140051. - pobierz plik obwieszczenia (pdf)
==================================================
W terminie 21 dni od dnia publicznego ogłoszenia obwieszczenia zainteresowane osoby lub instytucje będą mogły zapoznać się z projektem zarządzenia w sprawie ustanowienia ww. planu na stronie internetowej Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie http://warszawa.rdos.gov.pl/projektu-pois-05-03-00-00-285-10 oraz w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie przy ul. Henryka Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa.
==================================================
No wy Duninów, 28.06.2018
Szanowni Rolnicy
Urząd Gminy w Nowym Duninowie informuje rolników poszkodowanych w wyniku niekorzystnego zjawiska atmosferycznego - suszy rolniczej o możliwości składania wniosków w celu oszacowania szkód w uprawach w terminie do 16 lipca 2018 roku, w pok. nr 7 Urzędu Gminy w Nowym Duninowie.
W zgłoszeniu należy podać wszystkie uprawy występujące w gospodarstwie rolnym, niezależnie od stopnia zniszczenia, aby ogólny areał zasiewu był zgodny z wnioskiem składanym do ARiMR o dopłaty w 2018 roku. Ponadto rolnicy posiadający hodowlę muszą wpisać ilość sprzedanych zwierząt z 3 ostatnich lat.
Zgodnie z regulaminem działania terenowych komisji, szacowania szkód dokonuje się do czasu zbioru plonu głównej uprawy lub jej likwidacji. Warunkiem sporządzenia przez Komisję protokołu z szacowania strat w uprawach jest złożenie przez rolnika wniosku w odpowiednim terminie. Na podstawie wniosku oraz wizyty w terenie wypełniony zostanie protokół.
Druki wniosków dostępne są w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie , pok. nr 7, czynny w godzinach pracy urzędu Pn, Wt, Cz. Pt. 7.00-1500 i Śr. 900-1700, u sołtysa lub
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Żółtowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2023-12-08 10:22:29
- Informacja zaktualizowana przez: Żółtowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-10-18 10:13:23
- Liczba odsłon: 3184
- Historia dokumentu: