25 marca 2024 r.

Zarządzenie Nr 31/2024 Wójta Gminy Nowy Duninów z dnia 25 marca 2024 roku w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - Samodzielny Referent-Ekodoradca

Klauzula Informacyjna


 

16 sierpnia 2021 r.

Zarządzenie Nr  61/2021 Wójta Gminy Nowy Duninów z dnia 16 sierpnia 2021 roku w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia postępowania na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie - Podinspektor ds. księgowości podatkowej. - pobierz plik docx

12 sierpnia 2021 r.

SE.2110.1.2021.KS

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

WÓJT GMINY NOWY DUNINÓW na podstawie art. 30 ust. 1 i art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372),  art. 11 ust. 1 i 2 oraz art. 13 ustawy z dnia 21  listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r.  poz. 1282),  OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR  NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE  - PODINSPEKTORA DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1,  09-505 Nowy Duninów.

Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie / o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. wykształcenie co najmniej średnie o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku;
  6. trzyletni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego.

TEKST CAŁEGO OGŁOSZENIA - pobierz plik

ZAŁĄCZNIKI:

załącznik nr 1 - kwestionariusz osobowy - pobierz

załącznik nr 2 - Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i o nieposzlakowanej opinii - pobierz

załącznik nr 3 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji i zapoznaniu z klauzulą informacyjną - pobierz

załącznik nr 4 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie przyszłych rekrutacji -  pobierz

Klauzula informacyjna RODO - pobierz

 



 
 16 kwietnia 2020 r.
 
OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU KONSERWATORA!

Wójt Gminy Nowy Duninów zatrudni pracownika na stanowisko konserwatora sieci wodno-kanalizacyjnych w Referacie Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie.

Umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

Wymagania: wykształcenie średnie lub zawodowe.

Preferowany kierunek : monter instalacji sanitarnych.

Preferowane umiejętności: uprawnienia elektryczne grupy min. G1 oraz posiadanie prawa jazdy kat. B+E

Zakres obowiązków obejmuje w szczególności :

1)       obsługa, konserwacja oraz usuwanie drobnych awarii kotłowni w budynku komunalnym;

2)       obsługa, konserwacja oraz usuwanie drobnych awarii oczyszczalni ścieków oraz stacji uzdatniania wody w Nowym Duninowie i Duninowie Dużym wraz z ujęciami wody w m. Duninów Duży oraz Trzcianno;

3)       obsługa, konserwacja oraz usuwanie drobnych awarii pompowni strefowych  w miejscowościach Nowy Duninów, Wola Brwileńska, Soczewka, Popłacin, Karolewo.

4)       nadzór nad pracownikami zatrudnianymi sezonowo w ramach programów realizowanych we współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy.

Szczegółowych informacji udzieli Państwu Kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego Pan Krzysztof Piłatowicz pod nr tel. 24 261 02 36 wew. 110 lub 600 970 780.

Można też dzwonić do Pani Katarzyny Stawickiej Sekretarz Gminy pod nr tel.: 512 372 511
================================================
  • Zarządzenie nr 57/2019 Wójta Gminy Nowy Duninów z dnia 05 sierpnia 2019 r. w sprawie powierzenia stanowiska Dyrektora Szkoły Podstawowej im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie ze Szkołą Filialną w Soczewce - pobierz plik pdf
  • Zarządzenie nr 54/2019 Wójta Gminy Nowy Duninów z dnia 29 lipca 2019 r. w sprawie konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora publicznej szkoły podstawowej prowadzonej przez gminę Nowy Duninów - pobierz plik pdf
Nowy Duninów, dn. 4 lipca 2019 r.

Zarządzenie Nr 53 wójta gminy Nowy Duninów z dnia 16 lipca 2019 r. zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu przeprowadzenia Konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie ze szkołą Filialną w Soczewce. - pobierz plik pdf.

Zarządzenie Nr 49 w sprawie powołania Komisji Konkursowej w celu przeprowadzenia Konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie ze szkołą Filialną w Soczewce. - pobierz plik pdf.

 

 

Nowy Duninów, dn. 25.06.2019 r.

Wójt Gminy Nowy Duninów ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. ks. kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie, ul. Gostynińska 1, 09-505 Nowy Duninów  z podporządkowaną organizacyjnie Szkołą Filialną w Soczewce, ul. ks. Pawła Kwiatkowskiego 1. 09-506 Soczewka.
powiązane pliki:
  • Zarządzenie Nr 45/2019 Wójta Gminy Nowy Duninów z dnia 25 czerwca 2019 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora publicznej szkoły podstawowej prowadzonej przez gminę Nowy Duninów - pobierz plik pdf.
 

=================================================== 

Załączone pliki:
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
    • Data dodania: 2021-08-12 15:14:58
    • Data ostatniej aktualizacji: 2021-08-12 15:14:58
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
    • Data dodania: 2021-08-12 15:14:58
    • Data ostatniej aktualizacji: 2021-08-12 15:14:58
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
    • Data dodania: 2021-08-12 15:14:58
    • Data ostatniej aktualizacji: 2021-08-12 15:14:58
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
    • Data dodania: 2021-08-12 15:14:58
    • Data ostatniej aktualizacji: 2021-08-12 15:14:58
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
    • Data dodania: 2021-08-12 15:14:58
    • Data ostatniej aktualizacji: 2021-08-12 15:14:58
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
    • Data dodania: 2021-08-12 15:14:58
    • Data ostatniej aktualizacji: 2021-08-12 15:14:58
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Stawicka
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-09-15 00:00:00
  • Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Majchrowska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-03-25 11:59:07
  • Liczba odsłon: 21137
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2826640]

przewiń do góry