Wersja archiwalna 2010-02-26 15:11:06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,
tel. 024 261-02-36; fax 261-02-36 wew. 106
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane o wartości poniżej 4.845.000 EURO, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.ug@nowyduninow.bip.org.pl
ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ:
Adres pod którym można uzyskać SIWZ: Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 150 zł.
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
-
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Soczewce, gm. Nowy Duninów”
-
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
-
Miejsce wykonania: Nowy Duninów
-
Opis:
Opis przedmiotu zamówienia:
Budowa boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej pow. 1800m2, podbudowa z tłucznia kamiennego, nawierzchnia sztuczna trawa o parametrach: włókna monofilowe 100% polietylenowe, wysokość włóka ponad podkład min. 52mm, grubość całkowita nawierzchni min. 54 mm, kolor zielony, ciężar włókna min. 11.000 dtex, gęstość pęczków trawy min. 7.800 szt/m2, gęstość monofilamentów min. 135.000 szt./m2, ciężar całkowity min. 2.400 g/m2.
Wypełnienie piaskiem kwarcowym oraz granulatem gumowym EPDM (nie pochodzący z recyklingu) koloru szarego. Nawierzchnia ze sztucznej trawy powinna posiadać: kartę techniczną, ważną aprobatę lub rekomendację techniczną ITB lub deklarację zgodności z normą PN-EN 15330; atest higieniczny; certyfikat FIFA 1 Star lub 2 Star lub badania laboratoryjne przeprowadzone w oparciu o standardy FIFA. Wykonawca zobowiązany jest oprócz wymienionych dokumentów wypełnić opis oferowanej trawy zał. nr. 8. Linie koloru białego szer. 10cm.
Chodnik (opaska) wokół boiska o pow. 376m2, wykonana z kostki betonowej gr. 8cm w kolorze czerwonym na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm.. Zamknięcie chodnika z obrzeży betonowych dł. 378 mb szarych o wym. 8x30x100 cm na ławie betonowej.
Ogrodzenie boiska o dł. 200mb i wysokości 4 m wykonane ze słupków stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo oraz siatki powlekanej PCV. W ogrodzeniu zaprojektowano 1 furtkę oraz 1 bramę wjazdową.
Piłkochwyty dwa ciągi po 30 mb każdy (razem 60mb) wysokości 5,5m wykonane ze słupków aluminiowych malowanych proszkowo na kolor zielony oraz siatki osłonowej bezwęzłowej wykonanej z polipropylenu kolor zielony.
Bramki piłkarskie 2 szt. z profilu aluminiowego owalnego 120x100 cm o wymiarach 5 x 2m.
Oświetlenie za pomocą 8 szt. opraw oświetleniowych umieszczonych na słupach aluminiowych z wysięgnikami.
Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
-
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45 21 22 21-1
-
Wielkość: poniżej 4.845.000 EURO
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 23.08.2010 r.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
-
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
-
posiadania wiedzy i doświadczenia.
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
wykazania się w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, iż wykonał minimum dwa zamówienia w zakresie wykonania boisk sportowych z nawierzchnią sztuczna trawa o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł. każde oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
-
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
wykazania, iż osoby które będą kierować robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie: konstrukcyjno-budowlanym, sieci i instalacji elektrycznych, wpisanymi na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej.
-
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
-
Zamawiający wymaga potwierdzenia przez wykonawców braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, tj. na potwierdzenie wymaga złożenia n/w dokumentów:
-
oświadczenia, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg. załącznika nr 4,
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,
-
aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VII. SIWZ z których jednoznacznie musi wynikać, iż stosując formułę „spełnia – nie spełnia” wykonawca spełnił w/w warunki.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
-
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
-
oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – druk załącznika nr 3,
-
wykaz wykonanych robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzających wymóg określony w pkt. VI. 1. b), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika nr 5;
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiadających za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 6.
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
-
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia n/w dokumentów:
-
oświadczenia, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg. załącznika nr 4,
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,
-
aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. VI.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. VIII SIWZ, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie.
-
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca, przy czym warunek wskazany w pkt. VI. ppkt. 1 lit. b) SIWZ – winien spełnić minimum jeden z wykonawców występujących wspólnie, pozostałe warunki wskazane w pkt. VI ppkt.1 – mogą być spełnione łącznie natomiast warunek wskazany w pkt. VI ppkt. 2 – musi spełnić każdy z wykonawców występujący wspólnie.
-
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1) pkt. VII ppkt.2 lit. b), c), d) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 4.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
WYKONAWCA MOŻE POLEGAĆ NA WIEDZY I DOŚWIADCZENIU, POTENCJALE TECHNICZNYM, OSOBACH ZDOLNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA LUB ZDOLNOŚCIACH FINANSOWYCH INNYCH PODMIOTÓW, NIEZALEŻNIE OD CHARAKTERU PRAWNEGO ŁĄCZĄCYCH GO Z NIMI STOSUNKÓW. WYKONAWCA W TAKIEJ SYTUACJI ZOBOWIĄZANY JEST UDOWODNIĆ ZAMAWIAJĄCEMU, IŻ BĘDZIE DYSPONOWAŁ ZASOBAMI NIEZBĘDNYMI DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, W SZCZEGÓLNOŚCI PRZEDSTAWIAJĄC W TYM CELU PISEMNE ZOBOWIĄZANIE TYCH PODMIOTÓW DO ODDANIA MU DO DYSPOZYCJI NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW NA OKRES KORZYSTANIA Z NICH PRZY WYKONANIU ZAMÓWIENIA.
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 12.000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy zł)
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
-
Termin składania ofert: 15.03.2010 godzina 10:00
-
Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów w sekretariacie
-
Otwarcie ofert: dnia 15.03.2010 godz. 10:30
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: 26/02/2010
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający:
Gmina Nowy Duninów
z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 26/02/2010 wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:
„Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Soczewce, gm. Nowy Duninów”
Pliki powiązane:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nr: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9.
- Załącznik nr 2 - przedmiar robót
- Załącznik nr 8 - opis oferowanej trawy
- Załącznik nr 10 - dokumentacja projektowa oraz zmiany w dokumentacji - cz. 1
- Załącznik nr 10 - dokumentacja projektowa oraz zmiany w dokumentacji projektowej - cz. 2
- Załącznik nr 10 - dokumentacja projektowa - projekt budowlany branży elektrycznej
- Załącznik nr 10 -dokumentacja projektowa - decyzja pozwolenie na budowę
- Załącznik nr 11 - specyfikacja techniczna ogólna wykonania i odbioru robót
- Załącznik nr 11 - szczegółowe specyfikacje techniczne - budowa boisk - podbudowa i nawierzchnie
- sZałącznik nr 11 - szczegółowe specyfikacje techniczne - nawierzchnia z kostki betonowej, ogrodzenia
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2010-02-26
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-02-26 15:11:06
- Liczba odsłon: 204
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: