OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,

tel. 024 261-02-36; fax 261-02-36 wew. 106

 

Ogłoszenie o przedmiotowym zamówieniu zostało opublikowane na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 26.02.2010r. pod numerem 42681-2010.


OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane o wartości poniżej 4.845.000 EURO, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.ug@nowyduninow.bip.org.pl

ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ:

Adres pod którym można uzyskać SIWZ: Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 150 zł.

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Soczewce, gm. Nowy Duninów

  2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

  3. Miejsce wykonania: Nowy Duninów

  4. Opis:

Opis przedmiotu zamówienia:

Budowa boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej pow. 1800m2, podbudowa z tłucznia kamiennego, nawierzchnia sztuczna trawa o parametrach: włókna monofilowe 100% polietylenowe, wysokość włóka ponad podkład min. 52mm, grubość całkowita nawierzchni min. 54 mm, kolor zielony, ciężar włókna min. 11.000 dtex, gęstość pęczków trawy min. 7.800 szt/m2, gęstość monofilamentów min. 135.000 szt./m2, ciężar całkowity min. 2.400 g/m2.

Wypełnienie piaskiem kwarcowym oraz granulatem gumowym EPDM (nie pochodzący z recyklingu) koloru szarego. Nawierzchnia ze sztucznej trawy powinna posiadać: kartę techniczną, ważną aprobatę lub rekomendację techniczną ITB lub deklarację zgodności z normą PN-EN 15330; atest higieniczny; certyfikat FIFA 1 Star lub 2 Star lub badania laboratoryjne przeprowadzone w oparciu o standardy FIFA. Wykonawca zobowiązany jest oprócz wymienionych dokumentów wypełnić opis oferowanej trawy zał. nr. 8. Linie koloru białego szer. 10cm.

Chodnik (opaska) wokół boiska o pow. 376m2, wykonana z kostki betonowej gr. 8cm w kolorze czerwonym na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm.. Zamknięcie chodnika z obrzeży betonowych dł. 378 mb szarych o wym. 8x30x100 cm na ławie betonowej.

Ogrodzenie boiska o dł. 200mb i wysokości 4 m wykonane ze słupków stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo oraz siatki powlekanej PCV. W ogrodzeniu zaprojektowano 1 furtkę oraz 1 bramę wjazdową.

Piłkochwyty dwa ciągi po 30 mb każdy (razem 60mb) wysokości 5,5m wykonane ze słupków aluminiowych malowanych proszkowo na kolor zielony oraz siatki osłonowej bezwęzłowej wykonanej z polipropylenu kolor zielony.

Bramki piłkarskie 2 szt. z profilu aluminiowego owalnego 120x100 cm o wymiarach 5 x 2m.

Oświetlenie za pomocą 8 szt. opraw oświetleniowych umieszczonych na słupach aluminiowych z wysięgnikami.

Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

  1. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45 21 22 21-1

  2. Wielkość: poniżej 4.845.000 EURO


CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 23.08.2010 r.


WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

    1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

    2. posiadania wiedzy i doświadczenia.

W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:

wykazania się w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, iż wykonał minimum dwa zamówienia w zakresie wykonania boisk sportowych z nawierzchnią sztuczna trawa o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł. każde oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

    1. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia.

W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:

wykazania, iż osoby które będą kierować robotami budowlanymi posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie: konstrukcyjno-budowlanym, sieci i instalacji elektrycznych, wpisanymi na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej.

    1. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  1. Zamawiający wymaga potwierdzenia przez wykonawców braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, tj. na potwierdzenie wymaga złożenia n/w dokumentów:

    1. oświadczenia, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg. załącznika nr 4,

    2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,

    3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

    4. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VII. SIWZ z których jednoznacznie musi wynikać, iż stosując formułę „spełnia – nie spełnia” wykonawca spełnił w/w warunki.


WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


  1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – druk załącznika nr 3,

  2. wykaz wykonanych robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzających wymóg określony w pkt. VI. 1. b), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika nr 5;

  3. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiadających za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 6.

  4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,

  1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia n/w dokumentów:

    1. oświadczenia, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg. załącznika nr 4,

    2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,

    3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

    4. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. VI.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. VIII SIWZ, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie.


  1. W przypadku składania oferty przez wykonawców wy­stępujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca, przy czym warunek wskazany w pkt. VI. ppkt. 1 lit. b) SIWZ – winien spełnić minimum jeden z wykonawców występujących wspólnie, pozostałe warunki wskazane w pkt. VI ppkt.1 – mogą być spełnione łącznie natomiast warunek wskazany w pkt. VI ppkt. 2 – musi spełnić każdy z wykonawców występujący wspólnie.

  1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:

1) pkt. VII ppkt.2 lit. b), c), d) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
    i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 4.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

WYKONAWCA MOŻE POLEGAĆ NA WIEDZY I DOŚWIADCZENIU, POTENCJALE TECHNICZNYM, OSOBACH ZDOLNYCH DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA LUB ZDOLNOŚCIACH FINANSOWYCH INNYCH PODMIOTÓW, NIEZALEŻNIE OD CHARAKTERU PRAWNEGO ŁĄCZĄCYCH GO Z NIMI STOSUNKÓW. WYKONAWCA W TAKIEJ SYTUACJI ZOBOWIĄZANY JEST UDOWODNIĆ ZAMAWIAJĄCEMU, IŻ BĘDZIE DYSPONOWAŁ ZASOBAMI NIEZBĘDNYMI DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, W SZCZEGÓLNOŚCI PRZEDSTAWIAJĄC W TYM CELU PISEMNE ZOBOWIĄZANIE TYCH PODMIOTÓW DO ODDANIA MU DO DYSPOZYCJI NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW NA OKRES KORZYSTANIA Z NICH PRZY WYKONANIU ZAMÓWIENIA.


INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 12.000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy zł)


KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.


MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

  1. Termin składania ofert: 15.03.2010 godzina 10:00

  2. Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów w sekretariacie

  3. Otwarcie ofert: dnia 15.03.2010 godz. 10:30


TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.


INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.


INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu


INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.


Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: 26/02/2010

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA


Zamawiający:

Gmina Nowy Duninów

z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 26/02/2010 wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:


Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Soczewce, gm. Nowy Duninów”

 

 

Pliki powiązane:

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-02-26 16:49:49
  • Liczba odsłon: 105
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892558]

przewiń do góry