OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,

tel. 024 261-02-36; fax 261-02-02


OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5.150.000 EURO, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655).

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.ugnowyduninow.bip.org.pl

ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ:

Adres pod którym można uzyskać SIWZ: Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 5 dni od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie. Opłata za przekazanie SIWZ wynosi 150 zł.

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:Budowa drogi gminnej Mościska - Dzierzązna

  2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

  3. Miejsce wykonania: Nowy Duninów

  4. Opis:

Opis przedmiotu zamówienia:

Budowa drogi gminnej Mościska-Dzierzązna na odcinku od km. 0+058,92 do 3+756,22 działka ewid. Nr 365 obręb Soczewka, Nr 33,49 obręb Dzierzązna gm. Nowy Duninów.

Całkowita długość drogi 3697,30m, o nawierzchni asfaltowej szer. 3,0m., pobocza utwardzone kruszywem naturalnym gr. 10cm, obustronny ściek odwodnieniowy z elementów betonowych z opornikiem 12x25x100 wtopionym.

Konstrukcja jezdni jak dla KR-2:

- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5cm

- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 7cm

- podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20cm

  1. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45233120-6

  2. Wielkość: poniżej 5.150.000 EURO


CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 30.06.2010r.


OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

Opis warunków udziału w postępowaniu:


  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:

  1. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwa zamówienia w zakresie robót drogowych o wartości minimum 1.500.000,00 zł każde oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie;

  2. dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowym, wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
    i ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej
    ;

  1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia,

  2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VII. SIWZ stosując formułę „spełnia – nie spełnia”


INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


  1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – druk załącznika nr 3,

  2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

  3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem danych zleceniodawcy, wartości oraz daty i miejsca wykonania robót, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wg załącznika nr 4;

  2. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności – wg załącznika nr 5

  3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. f), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował – wg załącznika nr 5a,

  4. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowe oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń członka Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.


  1. W przypadku składania oferty przez wykonawców wy­stępujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca, przy czym warunek wskazany w pkt. 2) „warunki udziału” lit. a) - musi spełnić minimum jeden z wykonawców występujących wspólnie, warunek opisany w pkt. ppkt. 4) – musi spełnić każdy, pozostałe warunki – mogą być spełnione łącznie.

  2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:

1) pkt. 1 lit. b), c), d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.


INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 47.000,00 zł. (słownie: czterdzieści siedem tysięcy zł)


KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.


MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

  1. Termin składania ofert: 21.05.2009r godzina 10:00.

  2. Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów w sekretariacie

  3. Otwarcie ofert: dnia 21.05.2009r godz. 10:15


TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.


INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.


INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu


INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 30/04/2009

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający:

Gmina Nowy Duninów

z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 30/04/2009 wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:

Budowa drogi gminnej Mościska - Dzierzązna


Pliki powiązane:

specyfikacja istotnych warunków zamówienia

załącznik nr 2 do SIWZ - przedmiar robót

Załącznik nr 8 do SIWZ:

dokumentacja projektowa - zawartosc_dokumentacji

dokumentacja projektowa - oswiadczenia

dokumentacja projektowa - wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania

dokumentacja projektowa - decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego

dokumentacja projektowa - decyzja środowiskowych uwarunkowań zgody na realizację  przedsięwzięcia

dokumentacja projektowa - projekt zagospodarowania terenu

dokumentacja projektowa - projekt budowlany

dokumentacja projektowa - uprawnienia budowlane

dokumentacja projektowa - informacja BIOZ

dokumentacja projektowa - uzgodnienia

dokumentacja projektowa - pozwolenie wodnoprawne

dokumentacja projektowa - pozwolenie na budowę

Zalącznik nr 9 do SIWZ:

specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót



Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-04-30 17:33:33
  • Liczba odsłon: 130
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892414]

przewiń do góry