Wersja archiwalna 2014-07-28 12:15:19
Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie oraz przy Szkole Podstawowej w Soczewce, gm. Nowy Duninów
Numer ogłoszenia: 251308 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów , ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://nowyduninow.info.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie oraz przy Szkole Podstawowej w Soczewce, gm. Nowy Duninów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie oraz przy Szkole Podstawowej w Soczewce, gm. Nowy Duninów
1.1. Opis przedmiotu zamówienia: Niniejsze zamówienie jest zamówieniem udzielanym w częściach, na które składają się:
1) Część I pn.: Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie oraz przy Szkole Podstawowej w Soczewce w ramach Projektu Przedszkolak w szkole obejmująca swym zakresem:
a) budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie obejmująca swym zakresem:
- budowę placu zabaw o wymiarach 11,3 x 10,8m o nawierzchni syntetycznej o powierzchni 101 m2 zakończonej obrzeżem gumowym, otoczonego opaską z piasku o szerokości 0,5m,
- budowę ogrodzenia panelowego o wysokości 1,2 m wyposażonego w 1 furtkę,
- montaż 7 szt. urządzeń rekreacyjnych.
b) budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Soczewce obejmującą swym zakresem:
- budowę placu zabaw o wymiarach 10,6 x 12,0 m o nawierzchni syntetycznej o powierzchni 105m2 zakończonej obrzeżem gumowym, otoczonego opaska z piasku o szerokości 0,5 m,
- budowę ogrodzenia panelowego o wysokości 1,2 m wyposażonego w 2 furtki,
- montaż 5 szt. urządzeń rekreacyjnych,
- montaż tablicy z regulaminem użytkowania placu zabaw.
c) W zakres niniejszej części zamówienia wchodzi również:
- organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,
- obsługa geodezyjna, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- wykonanie przez Wykonawcę na własny koszt tablic informacyjnych i pamiątkowych,
- Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Uwaga: Całość przedmiotu zamówienia realizowana będzie z materiałów Wykonawcy. Zapewnienie całości sprzętu i robocizny leży po stronie Wykonawcy.
d) Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
2) Część II pn.: Budowa ogólnodostępnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie obejmująca swym zakresem:
a) budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie obejmująca swym zakresem:
- budowę placu zabaw o wymiarach 22,0 x 17,0 m o nawierzchni gr. 30 cm z piasku o powierzchni 341 m2,
- budowę ogrodzenia panelowego o wysokości 1,2 m wyposażonego w 1 furtkę,
- budowę chodnika z kostki betonowej o grubości 6cm na terenie placu zabaw oraz grubości 8 cm na dojściu do placu,
- montaż 7 szt. urządzeń rekreacyjnych, - montaż tablicy z regulaminem użytkowania placu zabaw, kosza stalowego, stojaka rowerowego i 4 ławek z oparciem.
b) W zakres niniejszej części zamówienia wchodzi również:
- organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,
- obsługa geodezyjna, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- wykonanie przez Wykonawcę na własny koszt tablic informacyjnych i pamiątkowych,
- Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Uwaga: Całość przedmiotu zamówienia realizowana będzie z materiałów Wykonawcy. Zapewnienie całości sprzętu i robocizny leży po stronie Wykonawcy.
c) Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.27.23-9, 45.22.38.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Oferta składana na część I zamówienia pn.: Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie oraz przy Szkole Podstawowej w Soczewce w ramach Projektu Przedszkolak w szkole winna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000 zł, słownie: dwa tysiące złotych, 00/100.
2. Oferta składana na część II zamówienia pn.: Budowa ogólnodostępnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie winna być zabezpieczona wadium w wysokości 900 zł, słownie: dziewięćset złotych, 00/100.
3. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty, tj. do dnia 12.08.2014r., godz. 10:00.
4. Wykonawca może wnieść wadium w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek: Bank Spółdzielczy w Gostyninie, nr konta 34 9012 0004 0000 1443 2001 0001 (o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca składa wraz z ofertą (jako oddzielny nie spięty z ofertą) oryginał dokumentu. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Oferta nie zabezpieczona akceptowana formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11.
10. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11. Zamawiający, z zastrzeżeniem pkt. 11 zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1)W ramach tego warunku składając ofertę na część I zamówienia, o nazwie Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie oraz przy Szkole Podstawowej w Soczewce w ramach Projektu Przedszkolak w szkole wykonawca zobowiązany jest do:
-
- złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ.
-
- wykazania, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał roboty budowlane w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy placu zabaw, w tym minimum jedna o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
-
2)W ramach tego warunku składając ofertę na część II zamówienia, o nazwie Budowa ogólnodostępnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie wykonawca zobowiązany jest do:
-
- złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ.
-
- wykazania, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał roboty budowlane w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy placu zabaw, w tym minimum jedna o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ. - wykazania, iż dysponuje 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych, wpisaną na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający dopuszcza także równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r., Nr 63, poz. 394 ze zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do oferty w zakresie:
1. Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót:
a) działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, a w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
d) z powodu wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, Fakty powyższe muszą być zgłoszone przez Wykonawcę pisemnie wraz z uzasadnieniem i zatwierdzone przez Zamawiającego. Strony ustalą nowy termin, który zostanie wprowadzony aneksem do umowy.
2. Zmiany wynagrodzenia umownego:
a) w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wartości ryczałtowej przedmiotu umowy zgodnie z danymi wynikającymi z kosztorysu szczegółowego,
b) w przypadku zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia robót lub materiałów zamiennych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej - zamienne zakresy robót lub materiały zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokole konieczności, a ich wartość zostanie określona w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę kosztorys zamienny. Wykonawca do sporządzenia kosztorysu zamiennego przyjmie identyczne czynniki cenotwórcze, jakie określił w kosztorysie szczegółowym. Wycena powyższa zastąpi wycenę danej pozycji określonej w kosztorysie szczegółowym,
c) wprowadzenia ustawowej zmiany stawki VAT.
3. Zmiany osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonaniu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień budowlanych. Zmiana osób pełniących obowiązki Projektanta, Kierowników robót/Kierownika budowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. 4. Zmiany (modyfikacja) złożonych w postępowaniu deklaracji odnośnie podwykonawstwa poprzez: a) wskazanie innych podwykonawców,
b) rezygnacje z podwykonawców,
c) wskazanie innego zakresu podwykonawstwa,
d) wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa (art. 36b ust. 2).
W przypadku, gdy zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugnowyduninow.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowy Duninów (Sekretariat), ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1) Przedmiot części I zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9. 1. 1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
2) Przedmiot części II zamówienia jest współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań Osi 3 ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie oraz przy Szkole Podstawowej w Soczewce w ramach Projektu Przedszkolak w szkole.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Część I pn.: Budowa placów zabaw przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie oraz przy Szkole Podstawowej w Soczewce w ramach Projektu Przedszkolak w szkole obejmująca swym zakresem:
a) budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie obejmująca swym zakresem:
- budowę placu zabaw o wymiarach 11,3 x 10,8m o nawierzchni syntetycznej o powierzchni 101 m2 zakończonej obrzeżem gumowym, otoczonego opaską z piasku o szerokości 0,5m,
- budowę ogrodzenia panelowego o wysokości 1,2 m wyposażonego w 1 furtkę,
- montaż 7 szt. urządzeń rekreacyjnych.
b) budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Soczewce obejmującą swym zakresem:
- budowę placu zabaw o wymiarach 10,6 x 12,0 m o nawierzchni syntetycznej o powierzchni 105m2 zakończonej obrzeżem gumowym, otoczonego opaska z piasku o szerokości 0,5 m,
- budowę ogrodzenia panelowego o wysokości 1,2 m wyposażonego w 2 furtki,
- montaż 5 szt. urządzeń rekreacyjnych,
- montaż tablicy z regulaminem użytkowania placu zabaw.
c) W zakres niniejszej części zamówienia wchodzi również:
- organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,
- obsługa geodezyjna, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- wykonanie przez Wykonawcę na własny koszt tablic informacyjnych i pamiątkowych,
- Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Uwaga: Całość przedmiotu zamówienia realizowana będzie z materiałów Wykonawcy. Zapewnienie całości sprzętu i robocizny leży po stronie Wykonawcy.
d) Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.27.23-9, 45.22.38.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa ogólnodostępnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
2) Część II pn.: Budowa ogólnodostępnego placu zabaw przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie obejmująca swym zakresem:
a) budowę placu zabaw przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Nowym Duninowie obejmująca swym zakresem:
- budowę placu zabaw o wymiarach 22,0 x 17,0 m o nawierzchni gr. 30 cm z piasku o powierzchni 341 m2,
- budowę ogrodzenia panelowego o wysokości 1,2 m wyposażonego w 1 furtkę,
- budowę chodnika z kostki betonowej o grubości 6cm na terenie placu zabaw oraz grubości 8 cm na dojściu do placu,
- montaż 7 szt. urządzeń rekreacyjnych,
- montaż tablicy z regulaminem użytkowania placu zabaw, kosza stalowego, stojaka rowerowego i 4 ławek z oparciem.
b) W zakres niniejszej części zamówienia wchodzi również: - organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,
- obsługa geodezyjna, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- wykonanie przez Wykonawcę na własny koszt tablic informacyjnych i pamiątkowych,
- Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Uwaga: Całość przedmiotu zamówienia realizowana będzie z materiałów Wykonawcy. Zapewnienie całości sprzętu i robocizny leży po stronie Wykonawcy.
c) Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.27.23-9, 45.22.38.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Pliki powiązane:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- Załącznik nr 1A do SIWZ - Formularz oferty dla części I zamówienia
- Załącznik nr 1B do SIWZ - Formularz oferty dla części II zamówienia
- Załacznik nr 1B do SIWZ - Formularz oferty dla części II zamówienia
- Załącznik nr 2A do SIWZ - Zestawienie rzeczowo - finansowe dla części I zamówienia
- Załącznik nr 2B do SIWZ - Zestawienie rzeczowo - finansowe dla części II zamówienia
- Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych robót budowlanych
- Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie
- Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy
- Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy dla części I zamówienia
- Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt umowy dla części II zamówienia
- Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt umowy dla części I zamówienia
- Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt umowy dla części II zamówienia
Załącznik nr 10 do SIWZ - Dokumentacja projektowa dla części I zamówienia:
- uzgodnienia
- opis techniczny
- część rysunkowa - cz. 1
- część rysunkowa - cz. 2
- część rysunkowa - cz. 3
- uzupełnienie do opisu technicznego
Załącznik nr 10 do SIWZ - Dokumentacja projektowa dla części II zamówienia:
Załącznik nr 11 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót:
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części I zamówienia
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla części II zamówienia
Załącznik nr 12 do SIWZ - Przedmiar robót jako element pomocniczy
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2014-07-28
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-07-28 12:15:19
- Liczba odsłon: 231
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: