Wersja archiwalna 2008-09-12 16:43:15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,
tel. 024 261-02-36; fax 261-02-02
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5.278.000 EURO, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
www.ugnowyduninow.bip.org.pl
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Modernizacja boiska sportowego przy ul. Włocławskiej w Nowym Duninowie – Etap III”
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Miejsce wykonania: gm. Nowy Duninów, m. Nowy Duninów.
Opis:
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie:
Remont trybuny głównej o wymiarach 27.0m x 7.7m:
wykonanie rozbiórki starych trybun oraz podłoża betonowego - 26.8 m³
roboty ziemne – 110.0m³
zbrojenie płyty betonowej – 1t
betonowanie płyty i ścian gr. 10cm – 186.3m²
montaż siedzeń z tworzyw sztucznych – 188 szt.
barierka ochronna – 36.0mb
2. Dostawa i ustawienie trybuny modułowej
zakup i ustawienie trybuny metalowej trzyrzędowej z 39 miejscami siedzącymi –
1szt.
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm na powierzchni 42.0m²
Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.22.24-2
45.45.30.00-7
Wielkość: poniżej 5.278.000 EURO
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 13.11.2008r
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
1. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum jedno zamówienie w zakresie robót ogólnobudowlanych (np. roboty konstrukcyjne, roboty wykończeniowe) o wartości min 60.000 zł oraz przedstawią dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie
dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: robót konstrukcyjnych,
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganej specjalności, kserokopie aktualnego zaświadczenia, że jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedno zamówienie w zakresie robót ogólnobudowlanych (np. roboty konstrukcyjne, roboty wykończeniowe) o wartości min 60.000 zł , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – wg. załącznika nr 4
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Termin składania ofert: 02.10.2008r godzina 10:00.
Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1
Otwarcie ofert: dnia 02.10.2008 roku godzina 10:20
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 12/09/2008
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający:
Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów
z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 12/09/2008r wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:
„Modernizacja boiska sportowego przy ul. Włocławskiej w Nowym Duninowie – Etap III”
Pliki powiązane:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Zał. nr 2 do SIWZ - Kosztorys nakładczy
Dokumentacja techniczna - Opis techniczny
Dokumentacja techniczna - rys. nr 1
Dokumentacja techniczna - rys. nr 2
Dokumentacja techniczna - rys. nr 2
Dokumentacja techniczna - rys. nr 4
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - cz. 1
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - cz. 2
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - cz. 3
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - cz. 4
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2008-09-12
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-12 16:43:15
- Liczba odsłon: 214
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: