OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU



NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,

tel. 024 261-02-36; fax 261-02-02


OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5.278.000 EURO, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:

www.ugnowyduninow.bip.org.pl

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

  1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:Modernizacja boiska sportowego przy ul. Włocławskiej w Nowym Duninowie – Etap III

  2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

  3. Miejsce wykonania: gm. Nowy Duninów, m. Nowy Duninów.

  4. Opis:

Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie:


       I. Remont trybuny głównej o wymiarach 27.0m x 7.7m:

  1. wykonanie rozbiórki starych trybun oraz podłoża betonowego - 26.8 m³

  2. roboty ziemne – 110.0m³

  3. zbrojenie płyty betonowej – 1t

  4. betonowanie płyty i ścian gr. 10cm – 186.3m²

  5. montaż siedzeń z tworzyw sztucznych – 188 szt.

  6. barierka ochronna – 36.0mb

        II. Dostawa i ustawienie trybuny modułowej    
  1. zakup i ustawienie trybuny metalowej trzyrzędowej z 39 miejscami siedzącymi

         -1 szt.

  1. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm na powierzchni 42.0m²



  1. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.22.24-2

45.45.30.00-7

  1. Wielkość: poniżej 5.278.000 EURO


CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 13.11.2008r


OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

1. Opis warunków udziału w postępowaniu:


O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia tj.:

  1. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum jedno zamówienie w zakresie robót ogólnobudowlanych (np. roboty konstrukcyjne, roboty wykończeniowe) o wartości min 60.000 zł oraz przedstawią dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie

  2. dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: robót konstrukcyjnych,

  1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia,

  2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”


INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


  1. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3

  2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  3. dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganej specjalności, kserokopie aktualnego zaświadczenia, że jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.

  4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedno zamówienie w zakresie robót ogólnobudowlanych (np. roboty konstrukcyjne, roboty wykończeniowe) o wartości min 60.000 zł , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – wg. załącznika nr 4


INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.


MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

  1. Termin składania ofert: 02.10.2008r godzina 10:00.

  2. Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1

  3. Otwarcie ofert: dnia 02.10.2008 roku godzina 10:20


TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.


INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.


INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system


INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 12/09/2008

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA


Zamawiający:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów

z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 12/09/2008r wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:


Modernizacja boiska sportowego przy ul. Włocławskiej w Nowym Duninowie – Etap III”


Pliki powiązane:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Zał. nr 2 do SIWZ - Kosztorys nakładczy

Dokumentacja techniczna - Opis techniczny

Dokumentacja techniczna - rys. nr 1

Dokumentacja techniczna - rys. nr 2

Dokumentacja techniczna - rys. nr 2

Dokumentacja techniczna - rys. nr 4

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - cz. 1

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - cz. 2

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - cz. 3

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - cz. 4

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - cz. 5

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - cz. 6

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-09-12 16:48:35
  • Liczba odsłon: 212
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3221671]

przewiń do góry