OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,
tel. 024 261-02-36; fax 261-02-02
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60.000 EURO, na podstawie art. 39 w związku z art. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Budowa chodnika dla pieszych na drodze krajowej nr 62 (Strzelno) Włocławek-Płock (Drochiczyn) na odcinku Nowa Wieś-Karolewo – etap III od km 96+425 do 97+220 gmina Nowy Duninów”
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3. Miejsce wykonania: gm. Nowy Duninów
4. Opis:
Zakres prac:
§ chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm pow. 1118 m2 w kolorze szarym na podsypce cementowo-piaskowej w obrzeżach betonowych oraz zjazdów z kostki kolorowej w ilości 75 m2 na podbudowie z chudego betonu B-10 grubości 10cm
§ przepusty pod zjazdami z rur betonowych Ø 30 cm na ławie żwirowej,
§ ułożenie na skarpie rowu płyt betonowych ażurowych 60x40x10cm na piasku,
§ ustawienie poręczy ochronnych sztywnych (z pochwytami) i łańcuchowych.
5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.22-1
6. Wielkość: poniżej 60000 EURO
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 2,5 m-ca od dnia przekazania placu budowy.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
1. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność w zakresie wykonywania tego typu robót.
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum jedno zamówienie w zakresie budowy chodników o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł.;
b) dysponuje kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowy dróg wpisanym na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wg załącznika nr 3
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – wg załącznika nr 4
d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganych specjalnościach, kserokopie aktualnych zaświadczeń, że ww. osoby są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz, że są one ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej.
e) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 5.
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 4.000 zł. (słownie: cztery tysiące złotych)
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Termin składania ofert: 13.03.2007r godzina 10:30.
2. Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1
3. Otwarcie ofert: dnia 13.03.2007r godz. 11:00
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 06/03/2007
powiązane pliki:
- specyfikiacja
- przedmiar robót - załącznik Nr 2
- projekt zagospodarowania terenu - część rysunkowa - załącznik Nr 8
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Majchrowska
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-03-06 17:41:34
- Liczba odsłon: 197
- Historia dokumentu: