Wersja archiwalna 2010-02-23 18:48:49
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,
tel. 024 261-02-36; fax 261-02-02
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na usługi o wartości poniżej 193.000 EURO na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 ze zm.).
Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem: 51254 - 2010
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.ugnowyduninow.bip.org.pl
ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ:
Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 2 dni od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie.
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu”
2. Rodzaj zamówienia: usługi
3. Miejsce wykonania: Nowy Duninów
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na następujących warunkach:
- Udzielenie kredytu w kwocie 600.000,00 zł w trakcie 2010 roku.
- Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 30.12.2010r.
- Wykonawca na podstawie pisma otrzymanego od Zamawiającego przeleje transze przydzielonego kredytu na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.
- Okres kredytowania 7 lat, tj. do 30.10.2016r.
- Spłata kredytu nastąpi w ciągu 6 lat w okresie od 30.04.2011r. Do 30.10.2016r.
- Spłata odsetek w okresie od roku 2010 do 31.12.2016r.
- Spłata kapitału cztery razy w roku, tj. do 30.04., 30.06., 30.08. oraz do 30.10. w latach 2011 – 2016, zgodnie z harmonogramem przedstawionym w Załączniku nr 4 do SIWZ.
- Spłata odsetek – miesięczna.
- Oprocentowanie kredytu zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M oraz stałej marży Wykonawcy. Wykonawca nie pobiera prowizji.
- Dla ustalenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 1M na dzień 18.02.2010r.
- Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez bank do kredytobiorcy.
- Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel „in blanco”.
- Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez podania przyczyn.
- W przypadku niewykorzystania transz kredytu lub jego części Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami.
- W celu umożliwienia Wykonawcy oceny zdolności kredytowej Zamawiającego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia załącza się następujące dokumenty:
a) Uchwała budżetowa Gminy Nowy Duninów na rok 2010 nr 198/XXVII/09 Rady Gminy w Nowym Duninowie z dnia 29 grudnia 2009 roku.
b) Uchwała nr 286/P/2009 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 20 listopada 2009r. w sprawie: wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Nowy Duninów projekcie uchwały budżetowej i deficycie na 2010 rok oraz prawidłowości prognozy kwoty długu.
c) Sprawozdania za 2008 rok:
- Rb-Z
- Rb-27S
- Rb-28S
- Rb-NDS
d) Sprawozdania za 2009 rok:
- Rb-Z
- Rb-27S
- Rb-28S
- Rb-NDS
- Rb-UZ
5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 66113000-5
6. Wielkość: przetarg nieograniczony na usługi o wartości poniżej 193.000 EURO na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 ze zm.).
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 30.10.2016r.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
Opis warunków udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania;
2. posiada wiedzę i doświadczenie;
3. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego
na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VIII. SIWZ z których jednoznacznie musi wynikać, iż stosując formułę „spełnia – nie spełnia” wykonawca spełnił w/w warunki.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a) oświadczenie wykonawcy, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według Załącznika nr 2 do SIWZ;
b) oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według Załącznika nr 3 do SIWZ;
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
f) aktualne zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych;
g) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli Oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, lub kopię potwierdzoną notarialnie;
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. VII SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. IX SIWZ, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie.
W przypadku składania dokumentów przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca, przy czym warunek wskazany w rozdziale VII, pkt. 1, ppkt. b) SIWZ winien spełnić minimum jeden z wykonawców, pozostałe warunki wskazane w rozdziale VII, pkt. 1 SIWZ mogą być spełnione łącznie, natomiast warunek wskazany w rozdziale VII, pkt. 2 musi spełnić każdy z wykonawców występujących wspólnie.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1) pkt. VIII ppkt.2 lit. c), d), e), f) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 4.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
IX. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Termin składania ofert: 08.03.2010r. godzina 10:00.
2. Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów w sekretariacie
3. Otwarcie ofert: dnia 08.03.2010r. godz. 10:15, pok. nr 8
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 23/02/2010
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający:
Gmina Nowy Duninów
z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 23/02/2010 r. wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:
„Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu”
Pliki powiązane:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nr: 1, 2, 3, 4.
- Załącznik nr 5 - Zaświadczenie o wyborze Wójta Gminy Nowy Duninów
- Załącznik nr 6 - Zaświadczenie o nadanym numerze REGON
- Załącznik nr 7 - Uchwała nr 35/VI/2007 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 23 marca 2007 roku w sprawie: powołania Skarbnika Gminy Nowy Duninów
- Załącznik nr 8 - Uchwała nr 218/XXVIII/10 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 12 lutego 2010 roku w sprawie: zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
- Załącznik nr 9 - Uchwała budżetowa Gminy Nowy Duninów na rok 2010 nr 198/XXVII/09 Rady Gminy w Nowym Duninowie z dnia 29 grudnia 2009 roku
- Załącznik nr 10 - Uchwała nr 286/P/2009 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 20 listopada 2009 r. w sprawie: wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Nowy Duninów projekcie uchwały budżetowej i deficycie na 2010 rok oraz prawidłowości prognozy kwoty długu.
- Załącznik nr 11 - Sprawozdanie Rb-Z za 2008 rok
- Załącznik nr 12 - Sprawozdanie Rb-27S za 2008 rok
- Załącznik nr 13 - Sprawozdanie Rb-28S za 2008 rok
- Załącznik nr 14 - Sprawozdanie Rb-NDS za 2008 rok
- Załącznik nr 15 - Sprawozdanie Rb-Z za 2009 rok
- Załącznik nr 16 - Sprawozdanie Rb-27S za 2009 rok
- Załącznik nr 17 - Sprawozdanie Rb-28S za 2009 rok
- Załącznik nr 18 - Sprawozdanie Rb-UZ za 2009 rok
- Załącznik nr 19 - Harmonogram spłat kredytów i pożyczek na lata 2010-2016
- Załącznik nr 20 - Zestawienie przepływów pieniężnych - prognoza na okres spłaty kredytu
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2010-02-23
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-02-23 18:48:49
- Liczba odsłon: 218
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: