OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,

tel. 024 261-02-36; fax 261-02-02

OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na usługi o wartości poniżej 193.000 EURO na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 ze zm.).

Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem: 51254 - 2010

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: www.ugnowyduninow.bip.org.pl

ADRES POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SIWZ:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów.   Specyfikację istotnych warunków zamówienia Zamawiający przekaże w terminie 2 dni od daty otrzymania wniosku o jej przekazanie.

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.      Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu

2.       Rodzaj zamówienia: usługi

3.       Miejsce wykonania: Nowy Duninów

4.        Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na następujących warunkach:

  1. Udzielenie kredytu w kwocie 600.000,00 zł w trakcie 2010 roku.
  2. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 30.12.2010r.
  3. Wykonawca na podstawie pisma otrzymanego od Zamawiającego przeleje transze przydzielonego kredytu na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.
  4. Okres kredytowania 7 lat, tj. do 30.10.2016r.
  5. Spłata kredytu nastąpi w ciągu 6 lat w okresie od 30.04.2011r. Do 30.10.2016r.
  6. Spłata odsetek w okresie od roku 2010 do 31.12.2016r.
  7. Spłata kapitału cztery razy w roku, tj. do 30.04., 30.06., 30.08. oraz do 30.10. w latach 2011 – 2016, zgodnie z harmonogramem przedstawionym w Załączniku nr 4 do SIWZ.
  8. Spłata odsetek – miesięczna.
  9. Oprocentowanie kredytu zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M oraz stałej marży Wykonawcy. Wykonawca nie pobiera prowizji.
  10. Dla ustalenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 1M na dzień 18.02.2010r.
  11. Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez bank do kredytobiorcy.
  12. Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel „in blanco”.
  13. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.
  14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość  niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez podania przyczyn.
  15. W przypadku niewykorzystania transz kredytu lub jego części Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami.
  16. W celu umożliwienia Wykonawcy oceny zdolności kredytowej Zamawiającego do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia załącza się następujące dokumenty:

a)       Uchwała budżetowa Gminy Nowy Duninów na rok 2010 nr 198/XXVII/09 Rady Gminy w Nowym Duninowie z dnia 29 grudnia 2009 roku.

b)       Uchwała nr 286/P/2009 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 20 listopada 2009r. w sprawie: wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Nowy Duninów projekcie uchwały budżetowej i deficycie na 2010 rok oraz prawidłowości prognozy kwoty długu.

c)      Sprawozdania za 2008 rok:

  • Rb-Z
  • Rb-27S
  • Rb-28S
  • Rb-NDS

d)      Sprawozdania za 2009 rok:

  • Rb-Z
  • Rb-27S
  • Rb-28S
  • Rb-NDS
  • Rb-UZ 

5.       Wspólny słownik zamówień (CPV): 66113000-5

6.       Wielkość: przetarg nieograniczony na usługi o wartości poniżej 193.000 EURO na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 30.10.2016r.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

Opis warunków udziału w postępowaniu:

1.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1.      posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania;

2.      posiada wiedzę i doświadczenie;

3.      dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4.      sytuacji ekonomicznej i finansowej;

 2.  Zamawiający wymaga potwierdzenia przez wykonawców braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego
na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VIII. SIWZ z których jednoznacznie musi wynikać, iż stosując formułę „spełnia – nie spełnia” wykonawca spełnił w/w warunki.

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1.      W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 

a)      oświadczenie wykonawcy, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według Załącznika nr 2 do SIWZ;

b)      oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według Załącznika nr 3 do SIWZ;

c)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

d)     aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

e)      aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że  uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

f)       aktualne zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych;

g)      oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli Oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, lub kopię potwierdzoną notarialnie;

           

Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. VII SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. IX SIWZ, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie.

W przypadku składania dokumentów przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca, przy czym warunek          wskazany w rozdziale VII, pkt. 1, ppkt. b) SIWZ winien spełnić minimum jeden z wykonawców, pozostałe warunki wskazane w  rozdziale VII, pkt. 1 SIWZ mogą być spełnione łącznie, natomiast warunek wskazany w rozdziale VII, pkt. 2 musi spełnić każdy z wykonawców występujących wspólnie.

3.      Jeżeli  wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:

1)      pkt. VIII ppkt.2 lit. c), d), e), f) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4.      Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 4.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

IX. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.      Termin składania ofert: 08.03.2010r. godzina 10:00.

2.      Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów w sekretariacie

3.      Otwarcie ofert: dnia 08.03.2010r.  godz. 10:15, pok. nr 8

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

 Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 23/02/2010

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający:

Gmina Nowy Duninów

z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 23/02/2010 r. wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:

Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu




Pliki powiązane:

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-02-23 18:48:49
  • Liczba odsłon: 101
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892564]

przewiń do góry