OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,

tel. 024 261-02-36; fax 261-02-36


OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:


Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5.150.000 EURO, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655) na wykonanie zadania pn.: „Modernizacja drogi gminnej w m. Środoń, gm. Nowy Duninów”


ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:

www.ugnowyduninow.bip.org.pl

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.  Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Modernizacja drogi gminnej w m. Środoń, gm. Nowy Duninów”

2.      Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

3.      Miejsce wykonania: Nowy Duninów

4.      Opis:

Zakres rzeczowy obejmuje:


  1. Wytyczenie drogi o szerokości 3,5m oraz długości 1090m;

  2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża drogi o szerokości 3,5m oraz długości 1090m – 3815m²;

  3. Wykonanie żwirowej nawierzchni drogi o szerokości 3,5m oraz długości 1090m – 3815m²;

  4. Oczyszczenie rowów po obu stronach drogi o długości 1090m – grubość namułu 20cm – 2180mb.


5.      Wspólny słownik zamówień (CPV): 45233120-6

6.      Wielkość: poniżej 5.150.000 EURO.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH: Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2009r.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

1. Opis warunków udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia tj.:

  1. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie.

  2. dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: drogowym,

  1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia,

  2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3

  2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  3. dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganej specjalności, kserokopie aktualnego zaświadczenia, że jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.

  4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – wg. załącznika nr 4

INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.      Termin składania ofert: 13.10.2008r godzina 10:00.

2.      Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1

3.   Otwarcie ofert: dnia 13.10.2008r godz. 10:15

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

 Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 23/09/2009

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA


Zamawiający:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów

z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 23/09/2009r wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:


Modernizacja drogi gminnej w m. Środoń, gm. Nowy Duninów



Pliki powiązane:
  1. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKóW ZAMóWIENIA
Załączniki do SIWZ:
  1. SPECYFIKACJA TECHNICZNA
  2. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - OPIS TECHNICZNY
  3. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - PLAN SYTUACYJNY
  4. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - CZęść RYSUNKOWA
  5. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - INFORMACJA DOTYCZąCA BEZPIECZEńSTWA I OCHRONY ZDROWIA
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-23 18:46:58
  • Liczba odsłon: 103
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892362]

przewiń do góry