Wersja archiwalna 2006-12-04 15:41:48
Nowy Duninów, dn.04.12.2006 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej 60.000 EURO
G M I N A N O W Y D U N I N Ó W , ul.Osiedlowa 1 ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.:
„Dostawa w roku 2007 oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów.”
· Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy , ul.Osiedlowa 1 w godzinach pracy Urzędu, tel/fax 0-24 261 02 36. Cena SIWZ – 10,0 zł., oraz bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.ugnowyduninow.bip.org.pl
· Zamówienie obejmuje dostawę w roku 2007 lekkiego oleju opałowego do szkół i budynków zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów, w łącznej ilości 80.000 litrów
Słownik CPV: 23.12.21.00-9 – olej opałowy
· Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
· Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
· Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
· Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
· Postępowanie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów.
· Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91c. ustawy.
· Termin realizacji zadania – od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2007 r.
· Warunki stawiane wykonawcom:
1).spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych,
2).posiadanie odpowiedniego zaplecza technicznego
oraz Inne warunki określone w SIWZ
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie „spełnia / nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ.
· Wadium – nie będzie pobierane
· Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 1). cena (narzut procentowy) - 100% , .
· Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, do dnia 11.12.2006r. do godz.10.00.
· Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.12.2006r. godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego, sala nr 8.
· Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego jest :Krzysztof Piłatowicz, tel.(0-24) 261 02 36 w godz. pracy Urzędu .
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
dokumenty powiązane:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
- Data udostępnienia w BIP: 2006-12-04
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Majchrowska
- Data ostatniej aktualizacji: 2006-12-04 15:41:48
- Liczba odsłon: 297
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: