Wersja archiwalna 2006-12-04 19:02:15

Nowy Duninów, dn.04.12.2006 r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej 60.000 EURO

G M I N A   N O W Y  D U N I N Ó W ,   ul.Osiedlowa 1 ogłasza przetarg nieograniczony na realizację zadania pn.:

„Dostawa w roku 2007 oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów.

·       Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy  ,              ul.Osiedlowa 1 w godzinach pracy Urzędu, tel/fax 0-24 261 02 36. Cena  SIWZ – 10,0 zł., oraz bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego www.ugnowyduninow.bip.org.pl

·        Zamówienie obejmuje dostawę w roku 2007 lekkiego oleju opałowego do szkół i budynków zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów, w łącznej ilości 70.000 litrów

Słownik CPV:   23.12.21.00-9            olej opałowy

·       Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.

·       Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

·       Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

·       Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

·       Postępowanie nie dotyczy dynamicznego systemu zakupów.

·       Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91c.   ustawy.

·       Termin realizacji zadania –  od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2007 r.

·       Warunki stawiane wykonawcom:

1).spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych,

2).posiadanie odpowiedniego zaplecza technicznego

oraz Inne warunki określone w SIWZ 

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie „spełnia / nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w  SIWZ.

·       Wadium – nie będzie pobierane

·       Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: 1). cena (narzut procentowy) - 100% ,   .

·       Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, do dnia 11.12.2006r. do godz.10.00.

·       Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.12.2006r. godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego,              sala nr 8.

·       Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego jest :Krzysztof Piłatowicz,  tel.(0-24) 261 02 36 w godz. pracy Urzędu .

Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

dokumenty powiązane:

  1. specyfikacja wraz z załącznikami
  2. wzór umowy
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3222701]

przewiń do góry