Wersja archiwalna 2018-08-23 10:01:39
Nowy Duninów, 23.08.2018r.
RG.271.2.3.2018.KJ
Nr ewid. 1682.2018
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa drogi gminnej w m. Nowy Duninów ul. Parcelowa – Etap I”
Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z pytaniem otrzymanym od jednego z Wykonawców, Zamawiający podaje jego treść oraz odpowiedź:
Pytanie nr 1:
W związku z ogłoszeniem przez Gminę Nowy Duninów przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Budowa drogi gminnej w m. Nowy Duninów, ul. Parcelowa – Etap I”, nr sprawy: RG.271.2.3.2018.KJ, zwracamy się z prośbą o przedłużenie terminu realizacji w/w zamówienia do dnia 07.12.2018r.
Utrzymanie założonego przez Zamawiającego terminu wykonania zadania do dnia 20.10.2018r., ze względu na już realizowane przez naszą Firmę roboty, uniemożliwi nam złożenie oferty na w/w zadanie.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że, ze względu na podpisana umowę o dofinansowanie inwestycji z budżetu Województwa Mazowieckiego, nie ma możliwości przesunięcia terminu zakończenia robót.
Niniejsza informacja stanowi integralną część SIWZ.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2018-08-23
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-08-23 10:01:39
- Liczba odsłon: 163
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: