Nowy Duninów, 23.08.2018r.

RG.271.2.3.2018.KJ

Nr ewid. 1682.2018

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa drogi gminnej w m. Nowy Duninów ul. Parcelowa – Etap I”

Na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z pytaniem otrzymanym od jednego z Wykonawców, Zamawiający podaje jego treść oraz odpowiedź:

Pytanie nr 1:

W związku z ogłoszeniem przez Gminę Nowy Duninów przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Budowa drogi gminnej w m. Nowy Duninów, ul. Parcelowa – Etap I”, nr sprawy: RG.271.2.3.2018.KJ, zwracamy się z prośbą o przedłużenie terminu realizacji w/w zamówienia do dnia 07.12.2018r.

Utrzymanie założonego przez Zamawiającego terminu wykonania zadania do dnia 20.10.2018r., ze względu na już realizowane przez naszą Firmę roboty, uniemożliwi nam złożenie oferty na w/w zadanie.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że, ze względu na podpisana umowę o dofinansowanie inwestycji z budżetu Województwa Mazowieckiego, nie ma możliwości przesunięcia terminu zakończenia robót.

 

Niniejsza informacja stanowi integralną część SIWZ.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-08-23 10:01:39
  • Liczba odsłon: 81
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892640]

przewiń do góry