Wersja archiwalna 2016-12-09 14:13:36

09.12.2016r.

RG.271.7.2016.KJ

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ


Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Dostawę w roku 2017 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów”

Zamawiający, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następujący sposób:

1.       Pkt. II ppkt. 3 SIWZ o treści:

„Łączna szacunkowa ilość – 130Mg (ton)”

zastępuje się treścią:

„Łączna szacunkowa ilość – 200Mg (ton)”

 

2.       §1 ust. 1 załącznika nr 6 do SIWZ – wzoru umowy o treści:

„Zamawiający zleca, a Dostawca zobowiązuje się, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożoną ofertą, do dostarczania Zamawiającemu w terminie od dnia ............................. do dnia 31.12.2017r. peletu drzewnego w szacunkowej ilości 130,00 Mg o następujących parametrach:”

zastępuje się treścią:

„Zamawiający zleca, a Dostawca zobowiązuje się, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożoną ofertą, do dostarczania Zamawiającemu w terminie od dnia ............................. do dnia 31.12.2017r. peletu drzewnego w szacunkowej ilości 200,00 Mg o następujących parametrach:”

 

Niniejsze ogłoszenie stanowi integralną część SIWZ. Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianie.

 

W/w zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany ogłoszenia o zamówienia, w związku z czym na podstawie art. 38 ust. 4a pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych o następującej treści:

__________________________________________________________________________________

Ogłoszenie nr 363657 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.

 

Nowy Duninów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu


INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 363339-2016
Data: 09/12/2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Nowy Duninów, Krajowy numer identyfikacyjny 54162900000, ul. ul. Osiedlowa  1, 09505   Nowy Duninów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 610 236, e-mail ug@nowyduninow.info.pl, faks 242 610 236.
Adres strony internetowej (url): http://nowyduninow.info.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:

Numer sekcji: II

Punkt: 4


W ogłoszeniu jest:

Zamówienie obejmuje realizację zadania p. n. „Dostawa w roku 2017 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów” na następujących warunkach:

1. Dostawy będą realizowane do następujących budynków:

a) Budynek komunalny przy ul. Słonecznej 2 w Nowym Duninowie,

b) Zespół Szkół im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie, ul. Gostynińska 1, 09-505 Nowy Duninów,

c) Zespół Szkół im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie Filia w Soczewce, ul. Ks. Pawła Kwiatkowskiego 1, 09-506 Soczewka.

2. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 5 Mg (ton) jednorazowo, w zależności od potrzeb Zamawiającego.

3. Łączna szacunkowa ilość – 130 Mg (ton).

4. Pelet drzewny będzie dostarczany cysterną z opróżnieniem pneumatycznym.

5. Dostarczany pelet drzewny musi charakteryzować się następującymi parametrami:

a) surowiec: drzewo z drzew iglastych lub liściastych albo stanowiący mieszankę drzew liściastych i iglastych, bez domieszki innej substancji, jak np.: kleje, lepiszcze, czy utwardzacze;

b) średnica: 6 - 8mm;

c) długość: do 40mm;

d) maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%;

e) wartość opałowa: od 17 do 19 MJ/kg;

f) gęstość minimalna: 600 kg/m3;

g) wilgotność: do 10%;

h) zgodność z normą EN 14964-2:2011;

i) dostarczany pelet będzie objęty co najmniej 6 miesięczną gwarancją producenta.

6. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy sprawozdanie z badań dostarczanego peletu drzewnego.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania przestrzegania przez Wykonawcę zgodności jakościowej dostarczanego peletu drzewnego z parametrami określonymi w ust. I pkt. 5 SIWZ poprzez pobranie próbki peletu drzewnego, która w przypadku ewentualnych uwag co do jakości będzie oddawana do badania laboratoryjnego. Jeśli pelet drzewny nie spełni parametrów określonych w ust. I pkt. 5 SIWZ, kosztami badania laboratoryjnego Zamawiający obciąży Wykonawcę.

8. Termin dostaw poszczególnych partii będzie uzgadniany z Wykonawcą telefonicznie lub za pomocą telefaxu. Zamówienia będą realizowane w dni robocze w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili złożenia zamówienia.

9. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza warunków dostaw.

 

W ogłoszeniu powinno być:

Zamówienie obejmuje realizację zadania p. n. „Dostawa w roku 2017 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów” na następujących warunkach:

1. Dostawy będą realizowane do następujących budynków:

a) Budynek komunalny przy ul. Słonecznej 2 w Nowym Duninowie,

b) Zespół Szkół im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie, ul. Gostynińska 1, 09-505 Nowy Duninów,

c) Zespół Szkół im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie Filia w Soczewce, ul. Ks. Pawła Kwiatkowskiego 1, 09-506 Soczewka.

2. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 5 Mg (ton) jednorazowo, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Łączna szacunkowa ilość – 200 Mg (ton). 4. Pelet drzewny będzie dostarczany cysterną z opróżnieniem pneumatycznym.

5. Dostarczany pelet drzewny musi charakteryzować się następującymi parametrami:

a) surowiec: drzewo z drzew iglastych lub liściastych albo stanowiący mieszankę drzew liściastych i iglastych, bez domieszki innej substancji, jak np.: kleje, lepiszcze, czy utwardzacze;

b) średnica: 6 - 8mm;

c) długość: do 40mm;

d) maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%;

e) wartość opałowa: od 17 do 19 MJ/kg;

f) gęstość minimalna: 600 kg/m3;

g) wilgotność: do 10%;

h) zgodność z normą EN 14964-2:2011;

i) dostarczany pelet będzie objęty co najmniej 6 miesięczną gwarancją producenta.

6. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy sprawozdanie z badań dostarczanego peletu drzewnego.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania przestrzegania przez Wykonawcę zgodności jakościowej dostarczanego peletu drzewnego z parametrami określonymi w ust. I pkt. 5 SIWZ poprzez pobranie próbki peletu drzewnego, która w przypadku ewentualnych uwag co do jakości będzie oddawana do badania laboratoryjnego. Jeśli pelet drzewny nie spełni parametrów określonych w ust. I pkt. 5 SIWZ, kosztami badania laboratoryjnego Zamawiający obciąży Wykonawcę.

8. Termin dostaw poszczególnych partii będzie uzgadniany z Wykonawcą telefonicznie lub za pomocą telefaxu. Zamówienia będą realizowane w dni robocze w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili złożenia zamówienia.

9. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza warunków dostaw.


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-12-09
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-12-09 14:13:36
  • Liczba odsłon: 537
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3195105]

przewiń do góry