Nowy Duninów, 09.12.2016r.
RG.271.7.2016.KJ
OGŁOSZENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Dostawę w roku 2017 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów”
Zamawiający, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następujący sposób:
1. Pkt. II ppkt. 3 SIWZ o treści:
„Łączna szacunkowa ilość – 130Mg (ton)”
zastępuje się treścią:
„Łączna szacunkowa ilość – 200Mg (ton)”
2. §1 ust. 1 załącznika nr 6 do SIWZ – wzoru umowy o treści:
„Zamawiający zleca, a Dostawca zobowiązuje się, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożoną ofertą, do dostarczania Zamawiającemu w terminie od dnia ............................. do dnia 31.12.2017r. peletu drzewnego w szacunkowej ilości 130,00 Mg o następujących parametrach:”
zastępuje się treścią:
„Zamawiający zleca, a Dostawca zobowiązuje się, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożoną ofertą, do dostarczania Zamawiającemu w terminie od dnia ............................. do dnia 31.12.2017r. peletu drzewnego w szacunkowej ilości 200,00 Mg o następujących parametrach:”
Niniejsze ogłoszenie stanowi integralną część SIWZ. Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianie.
W/w zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany ogłoszenia o zamówienia, w związku z czym na podstawie art. 38 ust. 4a pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych o następującej treści:
__________________________________________________________________________________
Ogłoszenie nr 363657 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.
Nowy Duninów:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 363339-2016
Data: 09/12/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Nowy Duninów, Krajowy numer
identyfikacyjny 54162900000, ul. ul. Osiedlowa 1, 09505 Nowy
Duninów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 610 236, e-mail
ug@nowyduninow.info.pl, faks 242 610 236.
Adres strony internetowej (url): http://nowyduninow.info.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Zamówienie obejmuje realizację zadania p. n. „Dostawa w roku 2017 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów” na następujących warunkach:
1. Dostawy będą realizowane do następujących budynków:
a) Budynek komunalny przy ul. Słonecznej 2 w Nowym Duninowie,
b) Zespół Szkół im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie, ul. Gostynińska 1, 09-505 Nowy Duninów,
c) Zespół Szkół im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie Filia w Soczewce, ul. Ks. Pawła Kwiatkowskiego 1, 09-506 Soczewka.
2. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 5 Mg (ton) jednorazowo, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3. Łączna szacunkowa ilość – 130 Mg (ton).
4. Pelet drzewny będzie dostarczany cysterną z opróżnieniem pneumatycznym.
5. Dostarczany pelet drzewny musi charakteryzować się następującymi parametrami:
a) surowiec: drzewo z drzew iglastych lub liściastych albo stanowiący mieszankę drzew liściastych i iglastych, bez domieszki innej substancji, jak np.: kleje, lepiszcze, czy utwardzacze;
b) średnica: 6 - 8mm;
c) długość: do 40mm;
d) maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%;
e) wartość opałowa: od 17 do 19 MJ/kg;
f) gęstość minimalna: 600 kg/m3;
g) wilgotność: do 10%;
h) zgodność z normą EN 14964-2:2011;
i) dostarczany pelet będzie objęty co najmniej 6 miesięczną gwarancją producenta.
6. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy sprawozdanie z badań dostarczanego peletu drzewnego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania przestrzegania przez Wykonawcę zgodności jakościowej dostarczanego peletu drzewnego z parametrami określonymi w ust. I pkt. 5 SIWZ poprzez pobranie próbki peletu drzewnego, która w przypadku ewentualnych uwag co do jakości będzie oddawana do badania laboratoryjnego. Jeśli pelet drzewny nie spełni parametrów określonych w ust. I pkt. 5 SIWZ, kosztami badania laboratoryjnego Zamawiający obciąży Wykonawcę.
8. Termin dostaw poszczególnych partii będzie uzgadniany z Wykonawcą telefonicznie lub za pomocą telefaxu. Zamówienia będą realizowane w dni robocze w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili złożenia zamówienia.
9. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza warunków dostaw.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamówienie obejmuje realizację zadania p. n. „Dostawa w roku 2017 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów” na następujących warunkach:
1. Dostawy będą realizowane do następujących budynków:
a) Budynek komunalny przy ul. Słonecznej 2 w Nowym Duninowie,
b) Zespół Szkół im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie, ul. Gostynińska 1, 09-505 Nowy Duninów,
c) Zespół Szkół im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie Filia w Soczewce, ul. Ks. Pawła Kwiatkowskiego 1, 09-506 Soczewka.
2. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 5 Mg (ton) jednorazowo, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Łączna szacunkowa ilość – 200 Mg (ton). 4. Pelet drzewny będzie dostarczany cysterną z opróżnieniem pneumatycznym.
5. Dostarczany pelet drzewny musi charakteryzować się następującymi parametrami:
a) surowiec: drzewo z drzew iglastych lub liściastych albo stanowiący mieszankę drzew liściastych i iglastych, bez domieszki innej substancji, jak np.: kleje, lepiszcze, czy utwardzacze;
b) średnica: 6 - 8mm;
c) długość: do 40mm;
d) maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%;
e) wartość opałowa: od 17 do 19 MJ/kg;
f) gęstość minimalna: 600 kg/m3;
g) wilgotność: do 10%;
h) zgodność z normą EN 14964-2:2011;
i) dostarczany pelet będzie objęty co najmniej 6 miesięczną gwarancją producenta.
6. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy sprawozdanie z badań dostarczanego peletu drzewnego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania przestrzegania przez Wykonawcę zgodności jakościowej dostarczanego peletu drzewnego z parametrami określonymi w ust. I pkt. 5 SIWZ poprzez pobranie próbki peletu drzewnego, która w przypadku ewentualnych uwag co do jakości będzie oddawana do badania laboratoryjnego. Jeśli pelet drzewny nie spełni parametrów określonych w ust. I pkt. 5 SIWZ, kosztami badania laboratoryjnego Zamawiający obciąży Wykonawcę.
8. Termin dostaw poszczególnych partii będzie uzgadniany z Wykonawcą telefonicznie lub za pomocą telefaxu. Zamówienia będą realizowane w dni robocze w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili złożenia zamówienia.
9. Wykonawca
poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca
się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do
prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza warunków dostaw.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2016-12-09
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-12-09 14:18:30
- Liczba odsłon: 564
- Historia dokumentu: