Wersja archiwalna 2016-11-24 11:39:51
Nowy Duninów, dnia 24.11.2016r.
Informacja z sesji otwarcia ofert
Zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Nowy Duninów”
Zamawiający przekazuje informacje w zakresie:
a) kwoty jakiej zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 965.761,56 zł;
b) terminu wykonania zamówienia: od 01.01.2017r. do 31.12.2018r.;
c) nazwy, siedziby i adresu firm, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu płatności faktur:
Nr oferty |
Nazwa, siedziba i adres wykonawcy |
Cena - brutto |
Termin płatności faktur |
1 |
REMONDIS Sp. z o. o. Oddział w Płocku ul. Przemysłowa 32 09-400 Płock |
755.060,40 zł |
30 dni |
2 |
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mechanizacji Rolnictwa Sp. z o. o. Baruchowo 87-821 Baruchowo |
697.360,32 zł |
30 dni |
Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg. załącznika nr 6 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania informacji faksem nr (24) 261 02 36 wew. 106 pod warunkiem niezwłocznego przesłania drogą pocztową na adres siedziby Zamawiającego.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2016-11-24
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-11-24 11:39:51
- Liczba odsłon: 533
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: