Wersja archiwalna 2016-11-24 11:39:51

Nowy Duninów, dnia 24.11.2016r. 

 

Informacja z sesji otwarcia ofert

 

Zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -  Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:

„Odbiór i zagospodarowanie odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Nowy Duninów 

 

Zamawiający przekazuje informacje w zakresie:

 

a)      kwoty jakiej zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 965.761,56 zł;

b)      terminu wykonania zamówienia: od 01.01.2017r. do 31.12.2018r.;

c)       nazwy, siedziby i adresu firm, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu płatności faktur:

  

Nr oferty

Nazwa, siedziba i adres wykonawcy

Cena - brutto

Termin płatności faktur

1

REMONDIS Sp. z o. o.

Oddział w Płocku

ul. Przemysłowa 32

09-400 Płock

755.060,40 zł

30 dni

2

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mechanizacji Rolnictwa Sp. z o. o.

Baruchowo

87-821 Baruchowo

697.360,32 zł

30 dni

 

Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej  informacji  przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg. załącznika nr 6 do SIWZ.

Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji  w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania informacji faksem nr (24) 261 02 36 wew. 106 pod warunkiem niezwłocznego przesłania drogą pocztową na adres siedziby Zamawiającego.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-11-24
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-11-24 11:39:51
  • Liczba odsłon: 563
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3230765]

przewiń do góry