"Udzielenie kredytu długoterminowego przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów"
Numer ogłoszenia: 341620 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów , ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nowyduninow.info.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: Udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości 256.500,00 przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

1. W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Bank (Wykonawca) udziela Kredytobiorcy (Zamawiającemu) kredytu długoterminowego w kwocie 256.500,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt sześć tysięcy pięćset złotych 00/100).

2. Kredyt przeznaczony jest na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.

3. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.

4. Zgodnie z uchwałą, źródłem pokrycia zaciągniętego kredytu będą dochody z podatków lokalnych, tj. podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych i prawnych, udziału gmin w podatku dochodowym od osób fizycznych, subwencji ogólnej.

5. Wykorzystanie kredytu - przelew na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Gostyninie 34 9012 0004 0000 1443 2001 0001 po uprzednim złożeniu przez Zamawiającego zapotrzebowania co do wysokości środków. Zapotrzebowanie może być złożone za pomocą telefaksu bądź poczty elektronicznej (e-mail).

6. Bank postawi kredyt do dyspozycji Kredytobiorcy w transzach oraz terminach określonych przez Kredytobiorcę.

7. Okres kredytowania od dnia uruchomienia kredytu do 30 grudnia 2023r.

8. Spłata kredytu nastąpi zgodnie z następującym harmonogramem spłat:

- 2015 rok - 3 raty po 1.000 zł;

- 2016 rok - 12 rat po 1.875 zł;

- lata 2017 - 2023 - 84 raty po 2.750 zł

oraz załącznikiem nr 6 do SIWZ - Terminarzem spłat kredytu.

9. Spłaty rat kredytu (kapitału) dokonywane będą w ratach miesięcznych w terminie do 30 dnia każdego miesiąca przez okres 99 miesięcy poczynając od 30 października 2015 r. Ostatnia rata kredytu do 30 grudnia 2023r.

10. Okres karencji w spłacie nastąpi od dnia uruchomienia kredytu do dnia 29 października 2015r. Spłata kredytu rozpoczyna się dnia 30 października 2015 roku (termin spłaty I raty).

11. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach miesięcznych do dnia 20 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 12. Ostatni termin płatności odsetek upłynie w dniu 30.12.2023r.

13. W przypadku, gdy wyznaczone terminy spłaty rat kredytu bądź odsetek przypadają na dzień wolny od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

14. Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy:

- stałej w okresie kredytowania marży banku,

- zmiennej w okresie kredytowania stawki oprocentowania WIBOR 1M - stawka ustalona na okres 1 miesiąca w wysokości z ostatniego dnia roboczego miesiąca i mająca zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania os 1-go dnia następnego miesiąca

- wykonawca nie pobiera prowizji.

15. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR 1M na dzień 01.10.2014r., tj. 2,40% oraz termin uruchomienia kredytu w dniu 30.10.2014r.

16. O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366.

17. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży do akceptacji zamawiającemu przewidywany harmonogram spłat kredytu uwzględniając wszystkie wymagania SIWZ.

18. Odsetki od udzielonego kredytu ustalone na podstawie oprocentowania opisanego w pkt. 14 stanowić będą jedyne wynagrodzenie banku z tytułu wykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu, poza określonymi w ofercie.

19. Bank zobowiązany jest zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami po uprzednim powiadomieniu przez Zamawiającego w terminie 7 dni o zamiarze dokonania takiej spłaty.

20. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu oraz negocjacji kwoty i terminów spłat kapitału.

21. Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową.

22. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony. Aneks nie może być sprzeczny z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

23. W przypadku wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, to zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może odstąpić od umowy bez ponoszenia kosztów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ; - wykazania, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie wykonywania czynności bankowych;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:

1. Zmiany nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy.

2. Zmiany terminu spłat rat kapitałowych i odsetek.

3. Zmiany rachunków bankowych określonych w umowie.

4. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy - w takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

5. Zmiany stopy oprocentowania wynikłej ze zmiany stawki WIBOR 1M - prowizja w całym okresie kredytowania jest stała i niedopuszczalna jest jej zmiana.

6. W przypadku zmian prawnych i organizacyjnych Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugnowyduninow.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, Sekretariat (pok. nr 11).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Pliki powiązane:

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

1.       Formularz oferty - pobierz

2.       Oświadczenie wykonawcy zg. z art. 22 ust.1 - pobierz

3.       Oświadczenie wykonawcy zg.  art. 24 ust. 1 - pobierz

4.       Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - pobierz

5.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - pobierz

6.       Terminarz spłat kredytu - pobierz

7.       Zaświadczenie o wyborze Wójta Gminy Nowy Duninów - pobierz

8.       Uchwała Nr 35/VI/07 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 23 marca 2007 roku w sprawie powołania Skarbnika Gminy Nowy Duninów - pobierz

9.       Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON - pobierz

10.   Potwierdzenie nadania numeru identyfikacji podatkowej - pobierz

11.   Zarządzenie nr 16/2014 Wójta Gminy Nowy Duninów z dnia 17.03.2014r. w sprawie przekazania sprawozdania z wykonania budżetu Gminy, sprawozdań z wykonania planów finansowych samorządowych instytucji kultury za 2013 rok - pobierz

a)      Załącznik nr 3 do Zarządzenia nr 16/2014 Wójta Gminy Nowy Duninów z dnia 17.03.2014r. - Informacja o stanie mienia komunalnego Gminy Nowy Duninów za rok 2013 - pobierz

12.   Uchwała nr 268/XXXIV/14 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 5 września 2014 roku w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Nowy Duninów na lata 2014 - 2023 - pobierz

13.   Uchwała nr 269/XXXIV/14 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 5 września 2014 roku zmieniająca Uchwałę Budżetową Gminy Nowy Duninów na 2014 rok - pobierz

14.   Uchwała nr 270/XXXIV/14 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 5 września 2014 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów - pobierz

15.   Uchwała nr 217/XXIX/13 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 30 grudnia 2013 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2014 - 2023 - pobierz

16.   Uchwała Budżetowa Gminy Nowy Duninów na rok 2014 nr 218/XXIX/13 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 30 grudnia 2013 roku - pobierz

17.   Uchwała nr 258/XXXIII/14 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 26 czerwca 2014 roku w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2013 rok - pobierz

18.   Uchwała nr Pł.28.2014 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 20 stycznia 2014 roku w sprawie wydania opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu - pobierz

19.   Uchwała nr Pł.117.2014 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 31 marca 2014 roku w sprawie wydania opinii o przedłożonych przez Wójta Gminy Nowy Duninów sprawozdaniach z wykonania budżetu za 2013 rok - pobierz

20.   Uchwała nr Pł.284.2014 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 20 sierpnia 2014 roku wyrażająca opinię o przedłożonej przez Wójta Gminy Nowy Duninów informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze 2014 roku - pobierz

21.   Uchwała nr Pł.350.2014 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 24 września 2014 roku w sprawie wyrażenia opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego przez Gminę Nowy Duninów - pobierz

22.   Sprawozdania finansowe za 2012 rok:

a)      Rb-N – Sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz

b)      Rb-Z – Sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń zbiorczo jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz

c)       Rb-NDS – Sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz

d)      Rb-UN – Roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie należności zbiorcze jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz

e)      Rb-UZ – Roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych zbiorczo jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz

f)       Rb-27S – Roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz

g)      Rb-27S - Roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego zbiorczo za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz

h)      Rb - 28S – Roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz

i)        Rb-28S - Roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego zbiorczo za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz

j)        Rb - PDP - Roczne sprawozdanie z wykonania dochodów podatkowych Gminy na koniec 2012 roku - pobierz

23.   Sprawozdania finansowe za 2013 rok:

a)      Rb-NDS - kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2013 - pobierz

b)      Rb-ST - roczne sprawozdanie o stanie środków na rachunkach bankowych jednostek samorządu terytorialnego na koniec 2013 roku - pobierz

c)       Rb-PDP - roczne sprawozdanie z wykonania dochodów podatkowych Gminy na koniec 2013 roku - pobierz

d)      Rb-27S - roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2013 roku - pobierz

e)      Rb-27S - roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego zbiorczo za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2013 - pobierz

f)       Rb-28S - roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2013 - pobierz

g)      Rb-28S - roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego zbiorczo za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2013 - pobierz

h)      Rb-N - kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec IV kwartału 2013 roku - pobierz

i)        Rb-Z - kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji jednostek samorządu terytorialnego wg stanu na koniec IV kwartału 2013 roku - pobierz

j)        Rb-UZ - roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych jednostki samorządu terytorialnego według stanu na koniec 2013 roku - pobierz

24.   Sprawozdania finansowe za I półrocze 2014 roku:

a)      Rb-NDS - kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2014 - pobierz

b)      Rb-28S - sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2014 - pobierz

c)       Rb-28S - sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych zbiorczo za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2014 - pobierz

d)      Rb-27S - sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2014 - pobierz

e)      Rb-27S - sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych zbiorczo za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2014 - pobierz

f)       Rb-N - kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec II kwartału 2014 roku - pobierz

g)      Rb-Z - kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec II kwartału 2014 roku - pobierz

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-10-16 08:02:46
  • Liczba odsłon: 331
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3221679]

przewiń do góry