Wersja archiwalna 2014-10-09 14:42:42
"Zagospodarowanie terenu w parku zabytkowym w Nowym Duninowie"
Numer ogłoszenia: 335942 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279044 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu w parku zabytkowym w Nowym Duninowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu w parku zabytkowym w zakresie wykonania:
a) drobne formy architektoniczne,
b) roboty rozbiórkowe,
c) roboty ziemne,
d) nawierzchnie,
e) zieleń,
f) oświetlenie.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
3. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi również:
- organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,
- obsługa geodezyjna w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
- wykonanie czasowej organizacji ruchu drogowego na czas budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami
- umieszczenie dwóch tablic informacyjnych tj. na czas trwania budowy oraz po zakończeniu budowy, informujących społeczeństwo o finansowaniu realizacji przedmiotu umowy z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-20013 w ramach działania 413 wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w ramach działania Odnowa i rozwój wsi zgodnie z wymaganiami instytucji dofinansowującej
- Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania wywozu i utylizacji na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
4. Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem budowy wizja w terenie
5. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione opisane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają nie gorsze lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą do przedstawienia stosownych dokumentów np. dane techniczne, karta katalogowa, itp., z których będzie wynikało, iż zaoferowane urządzenia lub materiały spełniają wymóg równoważności. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników 6. Przedmiot umowy korzysta z dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-20013 w ramach działania 413 wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia korzysta z dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-20013 w ramach działania 413 wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PEKUM S. A., ul. Ziejkowa 5, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 345641,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 292438,75
-
Oferta z najniższą ceną: 286661,30 / Oferta z najwyższą ceną: 472637,48
-
Waluta: PLN.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2014-10-09
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-10-09 14:42:42
- Liczba odsłon: 143
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: