"Zagospodarowanie terenu w parku zabytkowym w Nowym Duninowie"
Numer ogłoszenia: 335942 - 2014; data zamieszczenia: 09.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279044 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu w parku zabytkowym w Nowym Duninowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

1.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu w parku zabytkowym w zakresie wykonania:

a) drobne formy architektoniczne,

b) roboty rozbiórkowe,

c) roboty ziemne,

d) nawierzchnie,

e) zieleń,

f) oświetlenie.

2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

3. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi również:

- organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,

- obsługa geodezyjna w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,

- wykonanie czasowej organizacji ruchu drogowego na czas budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami

- umieszczenie dwóch tablic informacyjnych tj. na czas trwania budowy oraz po zakończeniu budowy, informujących społeczeństwo o finansowaniu realizacji przedmiotu umowy z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-20013 w ramach działania 413 wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w ramach działania Odnowa i rozwój wsi zgodnie z wymaganiami instytucji dofinansowującej

- Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania wywozu i utylizacji na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami,

4. Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem budowy wizja w terenie

5. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione opisane w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają nie gorsze lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą do przedstawienia stosownych dokumentów np. dane techniczne, karta katalogowa, itp., z których będzie wynikało, iż zaoferowane urządzenia lub materiały spełniają wymóg równoważności. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników 6. Przedmiot umowy korzysta z dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-20013 w ramach działania 413 wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia korzysta z dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-20013 w ramach działania 413 wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PEKUM S. A., ul. Ziejkowa 5, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 345641,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 292438,75

  • Oferta z najniższą ceną: 286661,30 / Oferta z najwyższą ceną: 472637,48

  • Waluta: PLN.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-10-09 14:42:42
  • Liczba odsłon: 71
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892528]

przewiń do góry