Wersja archiwalna 2014-03-09 23:04:09

Nowy Duninów: Realizacja projektu pn. Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie w ramach realizacji projektu systemowego
Numer ogłoszenia: 77670 - 2014; data zamieszczenia: 09.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 24 261 14 14, faks 24 261 14 14.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsnowyduninow.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizację projektu pn. Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie w ramach realizacji projektu systemowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu /Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów/ w Gminie Nowy Duninów. Projekt realizowany w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację trzech bloków: 

Blok nr I: - 10 godz. / grupa - doradztwo zawodowe grupowe -10 osób, /podstawowe informacje przekazane podczas doradztwa zawodowego to min. udzielanie informacji o zawodach, rynku pracy, podjęcie lub zmianę zatrudnienia, pomoc w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych oraz wyjaśnienie specyfiki procesu rekrutacyjnego, przygotowanie osób niepracujących do działań z zakresu skutecznych metod poszukiwania pracy, autoprezentacji, analizy preferencji zawodowych oraz działań przedsiębiorczych, pisanie listu motywacyjnego, konstruowanie CV, rozmowa z pracodawcą/ - 30 godz. / grupa - podstawowy kurs obsługi komputera - 9 osób, /kończąc kurs będziesz umiał samodzielnie: tworzyć i modyfikować dokumenty i pisma biurowe, tworzyć i modyfikować zestawienia i tabele kalkulacyjne, poruszanie się w internecie /min. znaleźć ważne informacje/, komunikowanie się wykorzystując pocztę elektroniczną/ - 15 godz. / grupa - warsztaty psychologiczne grupowe - 10 osób, - 1 godz./ osoba - indywidualne konsultacje z psychologiem - 10 osób, /podstawowe cele warsztatów i indywidualnych konsultacji psychologicznych jest: poprawa kondycji psychicznej uczestników warsztatów, ocena aktualnej sytuacji pozostawania bez pracy, poznanie swoich zainteresowań, dążeń, wartości, cech osobowości, złych przyzwyczajeń, słabości i zasobów, umiejętności i braków, poznanie siebie, mocnych i słabych stron, stworzenie planów na przyszłość, określenie zaplecza społecznego uczestnika warsztatów, polepszenie kompetencji komunikacyjnych, umiejętność zarządzania czasem, wzmocnienie wiary we własne możliwości, zwiększenie motywacji do działania, zdobycie kluczowych kompetencji społecznych umożliwiających wejście na rynek pracy/ - 10 godz./grupa - trening kompetencji rodzicielskich - 1 osoba, /wsparcie rozwoju kompetencji rodzicielskich i budowa umiejętności radzenia sobie rodziców w sytuacjach wychowawczych/ - 10 godz. / grupa - trening przełamywania stereotypów płciowych - 9 osób , /celem treningu jest omówienie sposobów na wyeliminowanie tradycyjnych ról płciowych i stereotypów dotyczących płci na różnych etapach życia i obszarach, zwłaszcza na rynku pracy/ - 5 godz./grupa grupowe doradztwo prawne - 10 osób, - 1 godz. /osoba - indywidualne doradztwo prawne - 10 osób. /wzrost poziomu wiedzy na temat praw i obowiązków wynikających z posiadania statusu osoby bezrobotnej/ - indywidualne warsztaty z zakresu wizażu, z sesją zdjęciową z ekspresji własnego wizerunku /9 kobiet i 1 mężczyzna x 6h/os./ Omawiane będą takie tematy, jak: -dopasowanie ubioru do różnych typów sylwetek, -podkreślenie walorów i tuszowanie niedoskonałości, -dobór właściwej kolorystyki do typu osobowości, -makijaż i ubiór na każdą okazję i porę dnia, -zmiana dotychczasowych złych przyzwyczajeń, -przykłady dobrego zestawienia ubioru, fryzury i makijażu. -podczas indywidualnych warsztatów Uczestnicy Projektu z pomocą wizażystki/stylistki, będą mieli okazję udoskonalić swój wizerunek poprzez wizytę w salonie fryzjerskim: dobór i zmianę fryzury, w salonie kosmetycznym: dobór i wykonanie makijażu oraz dobór ubioru. -metamorfoza udokumentowana sesją zdjęciową na początku i po zakończeniu indywidualnych warsztatów z wizażu /1 zdjęcia formatu 10x15cm przed metamorfozą i 1 zdjęcia formatu 10x15cm po zakończeniu metamorfozy - 1 kpl. wywołane + płyta/, pomoże Uczestnikom Projektu uświadomić sobie swoje atuty, spojrzeć na siebie z nowej perspektywy, odzyskać wiarę w siebie i odnieść sukces na rynku pracy. - grupowe warsztaty savoir-vivre /9 kobiet i 1 mężczyzna x 16h/grupa/ Omawiane będą takie tematy, jak: -temat dobrych manier, obowiązujących zwyczajów, form towarzyskich w miejscu pracy, w rodzinie, na przyjęciach /w tym zachowanie przy stole/, reguł grzeczności obowiązujących w danej grupie, komunikacji /także telefonicznej i internetowej/ oraz zachowania się w szczególnych sytuacjach. Zakończenie warsztatów uroczystym obiadem sprawdzającym nabyte umiejętności. 

Blok nr II: - kurs Prawo jazdy kat. B - 8 osób szkolenie prawo jazdy kat. B w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów /Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm. / wraz z opłaceniem badań lekarskich oraz 1-go egzaminu w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego 

Blok nr III: - kurs, kucharz małej gastronomii - 1 osoba, /elementami programu są min. organizacja produkcji, zasady żywienia, towaroznawstwo spożywcze, bhp, zajęcia praktyczne, minimum sanitarne, podstawowe wiadomości o wymogach przy rejestracji własnej firmy, obsługa kas fiskalnych/. Wykonawca na swój koszt zapewni uczestnikom szkolenia badania sanitarno-epidemiologiczne na nosicielstwo. Szkolenie obejmuje min. 150 godzin w tym min. 80 godzin zajęć praktycznych i min. 70 godzin teoretycznych realizujących następujące zagadnienia: - Słuchacz zdobędzie odpowiednie kwalifikacje do przygotowywania potraw i napojów w małych punktach gastronomicznych, pozna przepisy kulinarne - BHP na stanowisku pracy; - Podstawowe wiadomości z zakresu nauki o żywieniu człowieka; - Struktura organizacyjna zakładu gastronomicznego; - Terminologia stosowana w gastronomii; - Procesy technologiczne w produkcji żywności /obróbka wstępna i cieplna/; - Praktyczne zastosowanie procesów technologicznych w gastronomii - Estetyka w podawaniu potraw; - Nowe trendy w gastronomii - budowy kas fiskalnych - pracy przy kasie fiskalnej - rejestracji sprzedaży i programowania kas fiskalnych - obsługi kas fiskalnych w połączeniu z komputerowym systemem obsługi sprzedaży - kurs operatora koparko-ładowarki - 1 osoba, /elementami programu są min. użytkowanie eksploatacyjne, dokumentacja techniczna, bezpieczeństwo i higiena pracy, podstawy elektrotechniki, silniki spalinowe, elementy hydrauliki, budowa koparko-ładowarki, technologia robót, zajęcia praktyczne. Uprawnienia wydaje Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Zajęcia teoretyczne i praktyczne, a także egzamin odbywają się na miejscu w Płocku/. Kurs będzie trwał min. 116 godzin, min. 56 godzin zajęć teoretycznych i min. 60 godzin zajęć praktycznych. - kurs profesjonalnego sprzątania z elementami przedsiębiorczości - 1 osoba, Szkolenie obejmuje min. 100 godzin w tym min. 30 godzin zajęć praktycznych i min. 40 godzin teoretycznych zajęć z profesjonalnego sprzątania, 30h zajęć z podstaw przedsiębiorczości, realizujących następujące zagadnienia: problematyka utrzymania czystości, rodzaje i typy podłóg, środki chemiczne ich rodzaje i zastosowanie, podstawowe technologie sprzątania, przepisy BHP w podstawowych procesach sprzątani, przygotowanie uczestników do założenia i prowadzenia własnej działalności gospodarcze - kurs profesjonalnego sprzątania- 2 osoby, Szkolenie obejmuje min. 70 godzin w tym min. 30 godzin zajęć praktycznych i min. 40 godzin teoretycznych, realizujących następujące zagadnienia: problematyka utrzymania czystości, rodzaje i typy podłóg, środki chemiczne ich rodzaje i zastosowanie, podstawowe technologie sprzątania, przepisy BHP w podstawowych procesach sprzątania - kurs, opiekun osób starszych i dzieci - 3 osoby Ilość godzin - 150, w tym: 80 godzin zajęć teoretycznych i 70 godzin zajęć praktycznych. Elementami programu są min. współpraca ze środowiskiem podopiecznego, proces starzenia się fizjologia oraz choroby, organizacja opieki zdrowotnej, pomocy społecznej, zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, postępowanie w wybranych problemach zdrowotnych, informacje o lekach i diecie, pielęgnacja osób starszych, najważniejsze aspekty rehabilitacji osób starszych, dzieci: psychologia rozwoju wieku dziecięcego, psychologiczne aspekty opieki nad dzieckiem, twórcze wychowanie dziecka, gry, zabawy ruchowe, zagadnienia zdrowego i racjonalnego żywienia. Przygotowanie do pełnienia funkcji opiekunki społecznej/środowiskowej. - podstawowy kurs języka niemieckiego - 1 osoba Ilość godzin - 60. Poziom ten przeznaczony jest dla osób, które nigdy wcześniej nie uczyły się języka lub kontakt z nim miał miejsce dawno temu. Na tym poziomie słuchacz pozna podstawy gramatyczne i zakres słownictwa umożliwiający podstawową komunikację. Po zakończeniu kursu słuchacz potrafi: zrozumieć i wykorzystać w mowie i piśmie podstawową gramatykę niemiecką, zastosować poznane słownictwo i wyrażenia w typowych sytuacjach dnia codziennego: w podróży, podczas wizyty w banku, na poczcie, w sklepie czy podczas rozmowy z przyjaciółmi, przeczytać i zrozumieć proste notatki, instrukcje i ogłoszenia, wypełnić formularz, napisać krótką notatkę, prostą wiadomość lub opis. Na tym poziomie słuchacz wyposażony w podstawowe narzędzia nabiera wiary w swoje umiejętności, co dodatkowo motywuje do dalszej pracy. Kurs w grupie max. 10osób. - kurs florysta-bukieciarz podstawowy - 2 osoby Ilość godzin - min. 50 w tym min. 41h zajęć praktycznych. Kurs umożliwia nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do układania kompozycji kwiatowych w pracy bukieciarza / florysty w tym: a-zdobędzie podstawową wiedzę na temat teorii bukieciarstwa i preparatów stosowanych do wykonywania kompozycji b-pozna najnowsze techniki wykorzystywane we florystyce c-pozna techniki pielęgnacji roślin a także kompozycje roślin doniczkowych i ciętych d-zdobędzie wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresy florystyki ślubnej , żałobnej czy okolicznościowe e-dekoracja wnętrz, aut, stołów - wprowadzenie f-Warsztat florysty, znajomość zasad bhp i obsługi klienta g-Zbiór, suszenie i utrwalanie roślin- techniki.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·         Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 -posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy /dla bloku Nr I,II i III/ Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 -wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 3 usługi szkoleniowe w każdym z oferowanych bloków I, II lub III /Wykonawca nie może przedstawiać więcej niż 2 usługi dla każdego oferowanego kierunku w bloku nr I i II/, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub są wykonywane należycie Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą - spełnia/niespełna

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Złożenie oświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy /dla bloku Nr I, II i III/ - zał. wg. wzoru na zał. nr 10 do SIWZ /oryginał/

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art.144 ust.1 ustawy Pzp- zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy: 

9.1 na wskutek powstałych zmian wynikłych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 

9.2 w zakresie terminów realizacji z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 

9.3 dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmiany samego wykonawcy /np. siedziby, adresu, nazwy/ 

9.4 zmiany wynagrodzenia umownego: w przypadku ograniczenia /rezygnacji z zajęć/ szkoleń jego uczestnika i braku kolejnego uczestnika który mógłby ukończyć w jego miejsce, potrącenie na podstawie wyceny szczegółowej stanowiącej załącznik do SIWZ i umowy, korekty wartości ryczałtowej przedmiotu umowy proporcjonalnie do wartości i zakresu niewykonanego) lub rezygnacji z części umownego zakresu usług z przyczyn których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - na podstawie cen jednostkowych zawartych w szczegółowej wycenie realizacji zamówienia. W przypadku rezygnacji któregoś z uczestników z udziału w projekcie Wykonawca zapewni 1 osobie możliwość udziału w kursie, warsztatach, konsultacjach, treningu, osoby przystępującej do projektu oraz zapewni możliwość uzupełnienia zaległości wynikających z wcześniejszych zajęć przeprowadzonych w ramach prowadzonych w w/w zajęciach /rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny jednostkowe wynikające z ofert/ . 

9.5 jeżeli niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy 

9.6/ dopuszczalna jest zmiana miejsca wykonania zamówienia w obrębie granic administracyjnych miasta Płocka; 

9.7 / dopuszczalna jest zmiana w trakcie realizacji umowy kadry dydaktycznej posiadającej odpowiednie uprawnienia; Wprowadzenie zmiany nie mogą działać na niekorzyść Zamawiającego i m.in. prowadzić do podwyższenia poszczególnych cen

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnowyduninow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie ul. Osiedlowa 1 09-505 Nowy Duninów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Nowym Duninowie ul. Osiedlowa 1 pok.22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu /Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów/ w Gminie Nowy Duninów. Projekt realizowany w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Blok Nr 1.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 10 godz. / grupa - doradztwo zawodowe grupowe -10 osób, - 30 godz. / grupa - podstawowy kurs obsługi komputera - 9 osób, - 15 godz. / grupa - warsztaty psychologiczne grupowe - 10 osób, - 1 godz./ osoba - indywidualne konsultacje z psychologiem - 10 osób, - 10 godz./grupa - trening kompetencji rodzicielskich - 1 osoba, - 10 godz. / grupa - trening przełamywania stereotypów płciowych - 9 osób , - 5 godz./grupa grupowe doradztwo prawne - 10 osób, - 1 godz. /osoba - indywidualne doradztwo prawne - 10 osób. - indywidualne warsztaty z zakresu wizażu, z sesją zdjęciową z ekspresji własnego wizerunku (9 kobiet i 1 mężczyzna x 6h/os.) - grupowe warsztaty savoir-vivre (9 kobiet i 1 mężczyzna x 16h/grupa).

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Blok Nr 2.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - kurs Prawo jazdy kat. B - 8 osób.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Blok Nr 3.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - kurs, kucharz małej gastronomii - 1 osoba, - kurs operatora koparko-ładowarki - 1 osoba, - kurs profesjonalnego sprzątania z elementami przedsiębiorczości - 1 osoba, - kurs profesjonalnego sprzątania - 2 osoby, - kurs, opiekun osób starszych i dzieci - 3 osoby - podstawowy kurs języka niemieckiego - 1 osoba - kurs florysta-bukieciarz podstawowy - 2 osoby.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 


Pliki powiązane:


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-03-09
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-03-09 23:04:09
  • Liczba odsłon: 153
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3222652]

przewiń do góry