Wersja archiwalna 2014-03-09 23:04:09
Nowy Duninów: Realizacja projektu pn. Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów dla Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie w ramach realizacji projektu systemowego
Numer ogłoszenia: 77670 - 2014; data zamieszczenia: 09.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek
Pomocy Społecznej , ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie,
tel. 24 261 14 14, faks 24 261 14 14.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsnowyduninow.home.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Realizację projektu pn. Aktywna
integracja w gminie Nowy Duninów dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym
Duninowie w ramach realizacji projektu systemowego.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji społeczno-zawodowej w ramach projektu /Aktywna integracja w gminie Nowy Duninów/ w Gminie Nowy Duninów. Projekt realizowany w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację trzech bloków:
Blok nr I: - 10 godz. / grupa - doradztwo zawodowe grupowe -10 osób, /podstawowe informacje przekazane podczas doradztwa zawodowego to min. udzielanie informacji o zawodach, rynku pracy, podjęcie lub zmianę zatrudnienia, pomoc w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych oraz wyjaśnienie specyfiki procesu rekrutacyjnego, przygotowanie osób niepracujących do działań z zakresu skutecznych metod poszukiwania pracy, autoprezentacji, analizy preferencji zawodowych oraz działań przedsiębiorczych, pisanie listu motywacyjnego, konstruowanie CV, rozmowa z pracodawcą/ - 30 godz. / grupa - podstawowy kurs obsługi komputera - 9 osób, /kończąc kurs będziesz umiał samodzielnie: tworzyć i modyfikować dokumenty i pisma biurowe, tworzyć i modyfikować zestawienia i tabele kalkulacyjne, poruszanie się w internecie /min. znaleźć ważne informacje/, komunikowanie się wykorzystując pocztę elektroniczną/ - 15 godz. / grupa - warsztaty psychologiczne grupowe - 10 osób, - 1 godz./ osoba - indywidualne konsultacje z psychologiem - 10 osób, /podstawowe cele warsztatów i indywidualnych konsultacji psychologicznych jest: poprawa kondycji psychicznej uczestników warsztatów, ocena aktualnej sytuacji pozostawania bez pracy, poznanie swoich zainteresowań, dążeń, wartości, cech osobowości, złych przyzwyczajeń, słabości i zasobów, umiejętności i braków, poznanie siebie, mocnych i słabych stron, stworzenie planów na przyszłość, określenie zaplecza społecznego uczestnika warsztatów, polepszenie kompetencji komunikacyjnych, umiejętność zarządzania czasem, wzmocnienie wiary we własne możliwości, zwiększenie motywacji do działania, zdobycie kluczowych kompetencji społecznych umożliwiających wejście na rynek pracy/ - 10 godz./grupa - trening kompetencji rodzicielskich - 1 osoba, /wsparcie rozwoju kompetencji rodzicielskich i budowa umiejętności radzenia sobie rodziców w sytuacjach wychowawczych/ - 10 godz. / grupa - trening przełamywania stereotypów płciowych - 9 osób , /celem treningu jest omówienie sposobów na wyeliminowanie tradycyjnych ról płciowych i stereotypów dotyczących płci na różnych etapach życia i obszarach, zwłaszcza na rynku pracy/ - 5 godz./grupa grupowe doradztwo prawne - 10 osób, - 1 godz. /osoba - indywidualne doradztwo prawne - 10 osób. /wzrost poziomu wiedzy na temat praw i obowiązków wynikających z posiadania statusu osoby bezrobotnej/ - indywidualne warsztaty z zakresu wizażu, z sesją zdjęciową z ekspresji własnego wizerunku /9 kobiet i 1 mężczyzna x 6h/os./ Omawiane będą takie tematy, jak: -dopasowanie ubioru do różnych typów sylwetek, -podkreślenie walorów i tuszowanie niedoskonałości, -dobór właściwej kolorystyki do typu osobowości, -makijaż i ubiór na każdą okazję i porę dnia, -zmiana dotychczasowych złych przyzwyczajeń, -przykłady dobrego zestawienia ubioru, fryzury i makijażu. -podczas indywidualnych warsztatów Uczestnicy Projektu z pomocą wizażystki/stylistki, będą mieli okazję udoskonalić swój wizerunek poprzez wizytę w salonie fryzjerskim: dobór i zmianę fryzury, w salonie kosmetycznym: dobór i wykonanie makijażu oraz dobór ubioru. -metamorfoza udokumentowana sesją zdjęciową na początku i po zakończeniu indywidualnych warsztatów z wizażu /1 zdjęcia formatu 10x15cm przed metamorfozą i 1 zdjęcia formatu 10x15cm po zakończeniu metamorfozy - 1 kpl. wywołane + płyta/, pomoże Uczestnikom Projektu uświadomić sobie swoje atuty, spojrzeć na siebie z nowej perspektywy, odzyskać wiarę w siebie i odnieść sukces na rynku pracy. - grupowe warsztaty savoir-vivre /9 kobiet i 1 mężczyzna x 16h/grupa/ Omawiane będą takie tematy, jak: -temat dobrych manier, obowiązujących zwyczajów, form towarzyskich w miejscu pracy, w rodzinie, na przyjęciach /w tym zachowanie przy stole/, reguł grzeczności obowiązujących w danej grupie, komunikacji /także telefonicznej i internetowej/ oraz zachowania się w szczególnych sytuacjach. Zakończenie warsztatów uroczystym obiadem sprawdzającym nabyte umiejętności.
Blok nr II: - kurs Prawo jazdy kat. B - 8 osób szkolenie prawo jazdy kat. B w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów /Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm. / wraz z opłaceniem badań lekarskich oraz 1-go egzaminu w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego
Blok nr III: - kurs, kucharz małej gastronomii - 1 osoba,
/elementami programu są min. organizacja produkcji, zasady żywienia,
towaroznawstwo spożywcze, bhp, zajęcia praktyczne, minimum sanitarne,
podstawowe wiadomości o wymogach przy rejestracji własnej firmy, obsługa kas
fiskalnych/. Wykonawca na swój koszt zapewni uczestnikom szkolenia badania
sanitarno-epidemiologiczne na nosicielstwo. Szkolenie obejmuje min. 150 godzin
w tym min. 80 godzin zajęć praktycznych i min. 70 godzin teoretycznych
realizujących następujące zagadnienia: - Słuchacz zdobędzie odpowiednie
kwalifikacje do przygotowywania potraw i napojów w małych punktach
gastronomicznych, pozna przepisy kulinarne - BHP na stanowisku pracy; -
Podstawowe wiadomości z zakresu nauki o żywieniu człowieka; - Struktura
organizacyjna zakładu gastronomicznego; - Terminologia stosowana w gastronomii;
- Procesy technologiczne w produkcji żywności /obróbka wstępna i cieplna/; -
Praktyczne zastosowanie procesów technologicznych w gastronomii - Estetyka w
podawaniu potraw; - Nowe trendy w gastronomii - budowy kas fiskalnych - pracy
przy kasie fiskalnej - rejestracji sprzedaży i programowania kas fiskalnych -
obsługi kas fiskalnych w połączeniu z komputerowym systemem obsługi sprzedaży -
kurs operatora koparko-ładowarki - 1 osoba, /elementami programu są min.
użytkowanie eksploatacyjne, dokumentacja techniczna, bezpieczeństwo i higiena
pracy, podstawy elektrotechniki, silniki spalinowe, elementy hydrauliki, budowa
koparko-ładowarki, technologia robót, zajęcia praktyczne. Uprawnienia wydaje
Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Zajęcia
teoretyczne i praktyczne, a także egzamin odbywają się na miejscu w Płocku/.
Kurs będzie trwał min. 116 godzin, min. 56 godzin zajęć teoretycznych i min. 60
godzin zajęć praktycznych. - kurs profesjonalnego sprzątania z elementami
przedsiębiorczości - 1 osoba, Szkolenie obejmuje min. 100 godzin w tym min. 30
godzin zajęć praktycznych i min. 40 godzin teoretycznych zajęć z
profesjonalnego sprzątania, 30h zajęć z podstaw przedsiębiorczości,
realizujących następujące zagadnienia: problematyka utrzymania czystości,
rodzaje i typy podłóg, środki chemiczne ich rodzaje i zastosowanie, podstawowe
technologie sprzątania, przepisy BHP w podstawowych procesach sprzątani,
przygotowanie uczestników do założenia i prowadzenia własnej działalności
gospodarcze - kurs profesjonalnego sprzątania- 2 osoby, Szkolenie obejmuje min.
70 godzin w tym min. 30 godzin zajęć praktycznych i min. 40 godzin
teoretycznych, realizujących następujące zagadnienia: problematyka utrzymania
czystości, rodzaje i typy podłóg, środki chemiczne ich rodzaje i zastosowanie,
podstawowe technologie sprzątania, przepisy BHP w podstawowych procesach
sprzątania - kurs, opiekun osób starszych i dzieci - 3 osoby Ilość godzin -
150, w tym: 80 godzin zajęć teoretycznych i 70 godzin zajęć praktycznych.
Elementami programu są min. współpraca ze środowiskiem podopiecznego, proces
starzenia się fizjologia oraz choroby, organizacja opieki zdrowotnej, pomocy
społecznej, zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, postępowanie w
wybranych problemach zdrowotnych, informacje o lekach i diecie, pielęgnacja
osób starszych, najważniejsze aspekty rehabilitacji osób starszych, dzieci:
psychologia rozwoju wieku dziecięcego, psychologiczne aspekty opieki nad
dzieckiem, twórcze wychowanie dziecka, gry, zabawy ruchowe, zagadnienia
zdrowego i racjonalnego żywienia. Przygotowanie do pełnienia funkcji opiekunki
społecznej/środowiskowej. - podstawowy kurs języka niemieckiego - 1 osoba Ilość
godzin - 60. Poziom ten przeznaczony jest dla osób, które nigdy wcześniej nie
uczyły się języka lub kontakt z nim miał miejsce dawno temu. Na tym poziomie
słuchacz pozna podstawy gramatyczne i zakres słownictwa umożliwiający
podstawową komunikację. Po zakończeniu kursu słuchacz potrafi: zrozumieć i
wykorzystać w mowie i piśmie podstawową gramatykę niemiecką, zastosować poznane
słownictwo i wyrażenia w typowych sytuacjach dnia codziennego: w podróży,
podczas wizyty w banku, na poczcie, w sklepie czy podczas rozmowy z
przyjaciółmi, przeczytać i zrozumieć proste notatki, instrukcje i ogłoszenia,
wypełnić formularz, napisać krótką notatkę, prostą wiadomość lub opis. Na tym
poziomie słuchacz wyposażony w podstawowe narzędzia nabiera wiary w swoje
umiejętności, co dodatkowo motywuje do dalszej pracy. Kurs w grupie max.
10osób. - kurs florysta-bukieciarz podstawowy - 2 osoby Ilość godzin - min. 50
w tym min. 41h zajęć praktycznych. Kurs umożliwia nabycie wiedzy i umiejętności
praktycznych niezbędnych do układania kompozycji kwiatowych w pracy bukieciarza
/ florysty w tym: a-zdobędzie podstawową wiedzę na temat teorii bukieciarstwa i
preparatów stosowanych do wykonywania kompozycji b-pozna najnowsze techniki
wykorzystywane we florystyce c-pozna techniki pielęgnacji roślin a także
kompozycje roślin doniczkowych i ciętych d-zdobędzie wiedzę teoretyczną i
praktyczną z zakresy florystyki ślubnej , żałobnej czy okolicznościowe
e-dekoracja wnętrz, aut, stołów - wprowadzenie f-Warsztat florysty, znajomość
zasad bhp i obsługi klienta g-Zbiór, suszenie i utrwalanie roślin- techniki.
II.1.5) przewiduje się
udzielenie zamówień uzupełniających:
·
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówień uzupełniających
·
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień
uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie
przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w
art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania
umowy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o W ramach tego warunku
wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia
warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2
-posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych
przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy /dla bloku Nr I,II i III/
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą -
spełnia/niespełna
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o -złożenia oświadczenia,
że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg
załącznika nr 2 -wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem
postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy -
w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 3 usługi szkoleniowe w każdym z
oferowanych bloków I, II lub III /Wykonawca nie może przedstawiać więcej niż 2
usługi dla każdego oferowanego kierunku w bloku nr I i II/, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz których usługi zostały
wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub
są wykonywane należycie Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków
zgodnie z formułą - spełnia/niespełna
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o W ramach tego warunku
wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia
warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą -
spełnia/niespełna
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o W ramach tego warunku
wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia
warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą -
spełnia/niespełna
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o W ramach tego warunku
wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia
warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2
Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą -
spełnia/niespełna
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane
lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Złożenie oświadczenia o
wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez właściwy
miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy /dla bloku Nr I, II i III/ - zał. wg. wzoru na
zał. nr 10 do SIWZ /oryginał/
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art.144 ust.1 ustawy Pzp- zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy:
9.1 na wskutek powstałych zmian wynikłych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
9.2 w zakresie terminów realizacji z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
9.3 dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych wykonawcy bez zmiany samego wykonawcy /np. siedziby, adresu, nazwy/
9.4 zmiany wynagrodzenia umownego: w przypadku ograniczenia /rezygnacji z zajęć/ szkoleń jego uczestnika i braku kolejnego uczestnika który mógłby ukończyć w jego miejsce, potrącenie na podstawie wyceny szczegółowej stanowiącej załącznik do SIWZ i umowy, korekty wartości ryczałtowej przedmiotu umowy proporcjonalnie do wartości i zakresu niewykonanego) lub rezygnacji z części umownego zakresu usług z przyczyn których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - na podstawie cen jednostkowych zawartych w szczegółowej wycenie realizacji zamówienia. W przypadku rezygnacji któregoś z uczestników z udziału w projekcie Wykonawca zapewni 1 osobie możliwość udziału w kursie, warsztatach, konsultacjach, treningu, osoby przystępującej do projektu oraz zapewni możliwość uzupełnienia zaległości wynikających z wcześniejszych zajęć przeprowadzonych w ramach prowadzonych w w/w zajęciach /rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny jednostkowe wynikające z ofert/ .
9.5 jeżeli niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy
9.6/ dopuszczalna jest zmiana miejsca wykonania zamówienia w obrębie granic administracyjnych miasta Płocka;
9.7 / dopuszczalna jest zmiana w trakcie realizacji umowy kadry dydaktycznej
posiadającej odpowiednie uprawnienia; Wprowadzenie zmiany nie mogą działać na
niekorzyść Zamawiającego i m.in. prowadzić do podwyższenia poszczególnych cen
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.ugnowyduninow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny
Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Duninowie ul. Osiedlowa 1 09-505 Nowy
Duninów.
IV.4.4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina
10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Nowym Duninowie ul. Osiedlowa 1
pok.22.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu aktywizacji
społeczno-zawodowej w ramach projektu /Aktywna integracja w gminie Nowy
Duninów/ w Gminie Nowy Duninów. Projekt realizowany w ramach programu
operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej
Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.1.
Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu
Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT
CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Blok
Nr 1.
·
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu
zamówienia: - 10 godz. / grupa - doradztwo zawodowe grupowe -10 osób, - 30 godz.
/ grupa - podstawowy kurs obsługi komputera - 9 osób, - 15 godz. / grupa -
warsztaty psychologiczne grupowe - 10 osób, - 1 godz./ osoba - indywidualne
konsultacje z psychologiem - 10 osób, - 10 godz./grupa - trening kompetencji
rodzicielskich - 1 osoba, - 10 godz. / grupa - trening przełamywania
stereotypów płciowych - 9 osób , - 5 godz./grupa grupowe doradztwo prawne - 10
osób, - 1 godz. /osoba - indywidualne doradztwo prawne - 10 osób. -
indywidualne warsztaty z zakresu wizażu, z sesją zdjęciową z ekspresji własnego
wizerunku (9 kobiet i 1 mężczyzna x 6h/os.) - grupowe warsztaty savoir-vivre (9
kobiet i 1 mężczyzna x 16h/grupa).
·
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4,
80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
·
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
20.06.2014.
·
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Blok
Nr 2.
·
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu
zamówienia: - kurs Prawo jazdy kat. B - 8 osób.
·
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4,
80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
·
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
20.06.2014.
·
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Blok
Nr 3.
·
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu
zamówienia: - kurs, kucharz małej gastronomii - 1 osoba, - kurs operatora
koparko-ładowarki - 1 osoba, - kurs profesjonalnego sprzątania z elementami
przedsiębiorczości - 1 osoba, - kurs profesjonalnego sprzątania - 2 osoby, -
kurs, opiekun osób starszych i dzieci - 3 osoby - podstawowy kurs języka
niemieckiego - 1 osoba - kurs florysta-bukieciarz podstawowy - 2 osoby.
·
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4,
80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.
·
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie:
20.06.2014.
·
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2014-03-09
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-03-09 23:04:09
- Liczba odsłon: 153
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: