14/09/2013    S179    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Nowy Duninów: Usługi udzielania kredytu

2013/S 179-309273

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Gmina Nowy Duninów
ul. Osiedlowa 1
Punkt kontaktowy: Gmina Nowy Duninów
Osoba do kontaktów: Katarzyna Jakowska
09-505 Nowy Duninów
POLSKA
Tel.: +48 242610236
E-mail: rrg@nowyduninow.info.pl
Faks: +48 242610236

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.nowyduninow.info.pl/

Dostęp elektroniczny do informacji: https://ugnowyduninow.bip.org.pl/

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Udzielenie kredytu konsolidacyjnego w wysokości 3.092.500 PLN przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowe a) Usługi ubezpieczeniowe b) Usługi bankowe i inwestycyjne
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Nowy Duninów.

Kod NUTS PL121

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Nowy Duninów kredytu konsolidacyjnego w wysokości 3.092.500 PLN przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

66113000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: Udzieleniu kredytu konsolidacyjnego w wysokości 3.092.500 PLN (słownie: trzy miliony dziewięćdziesiąt dwa tysiące pięćset 00/100) przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów na następujących warunkach:
1. Udzielony kredyt nie wpłynie na konto Zamawiającego, a Wykonawca bezpośrednio dokona spłat zadłużenia wobec następujących banków:
- Bank Ochrony Środowiska S. A. z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II 12, kwota: 500.000 PLN, nr rachunku bankowego: 94 1540 1157 1115 5970 9105 0001,
- Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, Warszawa, kwota: 364.000 PLN, nr rachunku bankowego: 14 1130 1017 0020 1188 8410 0003,
- Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, Warszawa, kwota: 559.000 PLN, nr rachunku bankowego: 68 1130 1017 0020 1188 8410 0001,
- Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, Warszawa, kwota: 630.000 PLN, nr rachunku bankowego: 57 1130 1017 0020 1188 8410 0005,
- Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, Warszawa, kwota: 792.000 PLN, nr rachunku bankowego: 30 1130 1017 0020 1188 8410 0006,
- Bank Spółdzielczy w Gostyninie, ul. Rynek 4/5, 09-500 Gostynin, kwota: 247.500 PLN, nr rachunku bankowego: 80 9012 0004 0000 1443 1001 0122.
2. Kredyt uruchomiony jest jednorazowo po podpisaniu umowy.
Źródłem pokrycia zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami będą dochody z podatków lokalnych tj. podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego od osób fizycznych i prawnych, udziału gmin w podatku dochodowym od osób fizycznych, subwencji ogólnej.
Okres kredytowania od uruchomienia kredytu do 31 grudnia 2023 roku
3. Spłata kredytu nastąpi w następujący sposób:
2014 – 8 rat po 5.000 zł
2015 – 11 rat po 16.500 zł 1 rata ostatnia 18.500 zł
2016 – 11 rat po 27.500 zł 1 rata ostatnia 30.000 zł
2017 – 2023 - 84 raty po 30.000 zł
Bank udzielający kredytu dokona spłaty powyższych zobowiązań na konta w/w banków nie później niż do 30 listopada 2013 r.
4. Spłaty rat kredytu (kapitału) dokonywane będą w ratach miesięcznych w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca przez okres 116 miesięcy poczynając od 31 maja 2014 r. Ostatnia rata kredytu do 31 grudnia 2023 roku.
5. Okres karencji w spłacie od uruchomienia kredytu do 30 maja 2014 r. Spłata kredytu rozpoczyna się 31 maja 2014r. (termin spłaty I raty)
6. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach miesięcznych do dnia 20 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni.
7. Odsetki naliczane będą od niespłaconego kapitału.
8. Ostatni termin płatności odsetek 31.12.2023
9. W przypadku gdy wyznaczone terminy spłaty rat kredytu bądź odsetek przypadają na dzień wolny od pracy, uregulowanie należnej spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bez ponoszenia dodatkowych kosztów
10. Oprocentowanie kredytu oparte będzie na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy:
a) Stałej w okresie kredytowania marży banku
b) Zmiennej w okresie kredytowania stawki oprocentowania WIBOR 1M – stawka ustalona na okres 1 miesiąca w wysokości z ostatniego dnia roboczego miesiąca i mająca zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania od 1-ego dnia następnego miesiąca
c) Wykonawca nie pobiera prowizji
11. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR 1M na dzień 31.08.2013 tj. 2,61% oraz termin uruchomienia kredytu w dniu 30.11.2013
12. O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca (bank) powiadomi Zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, ze rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366.
13. Przed podpisaniem umowy wykonawca przedłoży do akceptacji zamawiającemu przewidywany harmonogram spłat kredytu uwzględniając wszystkie wymagania SIWZ
14. Odsetki od udzielonego kredytu ustalone na podstawie oprocentowania opisanego w pkt. 10 stanowić będą jedyne wynagrodzenie banku z tytułu wykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu, poza określonymi w ofercie.
15. Bank zobowiązany jest zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążenia zamawiającego dodatkowymi kosztami po uprzednim powiadomieniu banku przez zamawiającego w terminie 7 dni o zamiarze dokonania takiej spłaty.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu oraz renegocjacji kwoty i terminów spłat kapitału, bez ponoszenia dodatkowych opłat (nie będzie obciążony żadnymi kosztami). W przypadku wcześniejszej spłata kredytu - nie będzie to pociąga za sobą żadnych konsekwencji prawnych i finansowych dla kredytobiorcy oraz dodatkowych opłat.
17. Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza wekslem In blanco wraz z deklaracją wekslową.
II. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
2. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 50% wartości niniejszego zamówienia na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
4. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 237 597,23 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 30.11.2013. Zakończenie 31.12.2023

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł. słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 60 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert.
4. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek Zamawiającego: B.S. Gostynin nr 34 9012 0004 0000 1443 2001 0001, z dopiskiem na przelewie: wadium – udzielenie kredytu konsolidacyjnego (o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu).
W przypadku dokonywania przelewu międzynarodowego wadium należy wpłacić na numer rachunku bankowego IBAN: PL 34 9012 0004 0000 1443 2001 0001.
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które
w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca składa oryginał dokumentu w Urzędzie Gminy Nowy Duninów, pok. nr 11 - sekretariat. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie wykonawcy.
9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12.
10. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11. Zamawiający z zastrzeżeniem pkt. 12 zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ww. pkt. 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: I.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
- złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – wg załącznika nr 2 do SIWZ;
- posiadania zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także na realizacje usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2002 Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 Prawo bankowe;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia.
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – wg załącznika nr 2 do SIWZ;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia.
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – wg załącznika nr 2 do SIWZ;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy – wg załącznika nr 2 do SIWZ;
2. Zamawiający wymaga potwierdzenia przez wykonawców braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego
na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. VI. SIWZ z których jednoznacznie musi wynikać, iż stosując formułę „spełnia – nie spełnia” wykonawca spełnił w/w warunki.
II.
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika nr 2 do SIWZ;
b) zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. nr 72 poz. 665 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe;
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stosownie do treści art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika nr 3 do SIWZ;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż co 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
f) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
g) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 10 i 11 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (pkt. V.1 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. VI.2.
3. Oferta wspólna:
a) W przypadku składania oferty przez wykonawców wy¬stępujących wspólnie (konsorcjum lub Spółka cywilna itp.), oferta tych wykonawców musi spełniać następujące wymogi:
Oferta musi być przedstawiona jako jedna oferta uczestniczących podmiotów.
Oferta (wraz z załącznikami oświadczeniami i dokumentami) winna być podpisana przez upoważnionego Pełnomocnika (np. Lidera / przedstawiciela / partnera wiodącego).
Pełnomocnik winien być upoważniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do pełnienia funkcji Pełnomocnika wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie – upoważnienie / pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
Oświadczenie i kopie dokumentów potwierdzające brak wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp podpisuje / są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, którego zostały dołączone do oferty oświadczenie i kopie dokumentów.
b) Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnych:
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu mogą być złożone oddzielnie lub jako wspólne – spełnienie przez nich warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie.
Oświadczenie i dokumenty wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania wymienione w pkt. VI.2. SIWZ składają wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną.
W przypadku spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt. VI.2.c i VI.2.d mają dotyczyć zarówno wspólników spółki cywilnej, jak również i samej spółki cywilnej.
4. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 5-8, 10-11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8, 10-11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. b) - g), przedkłada:
a) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym, Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.
7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Na potwierdzenie warunku, że Wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, Wykonawca składa podpisane oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Na potwierdzenie warunku, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, kwalifikacje techniczne pozwalające na realizację zamówienia, Wykonawca składa podpisane oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: tak
Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych: Ubiegać się o zamówienie może Wykonawca, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustwy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
RG.271.5.2013
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
28.10.2013 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 28.10.2013 - 10:30

Miejscowość:

Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, pok. nr 8 (sala obrad)

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
I. Ewentualne zmiany postanowień zawartych w umowie w stosunku do oferty:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
a) zmiany nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego;
b) zmiany terminu spłat rat kapitałowych i odsetek;
c) zmiany rachunków bankowych określonych w umowie;
d) zmniejszenia oprocentowania, wprowadzenia korzystniejszego dla Zamawiającego sposobu obliczania stopy procentowej kredytu, tj. zmianę wskaźników podlegających uwzględnieniu przy obliczaniu stopy procentowej kredytu;
e) likwidacji lub zmiany sposobu zabezpieczenia spłaty kredytu;
f) zmian wynikających ze zmian powszechnie obowiązujących unormowań prawnych, które będą miały wpływ na realizację umowy;
g) zmiany stopy oprocentowania wynikłej ze zmiany stawki WIBOR 1M. Marża w całym okresie kredytowania jest stała i niedopuszczalna jest jej zmiana.
h) zaprzestania notowania wskaźnika WIBOR 1M - w takim przypadku strony podejmą negocjacje mające na celu określenie innego parametru, w oparciu o który ustalane będzie oprocentowanie kredytu;
i) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
II. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
2. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 50% wartości niniejszego zamówienia na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
4. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: sekretariat@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587702
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Środkami ochrony prawnej są:
a) odwołanie,
b) skarga do sądu.
4. Odwołanie
a) Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
b) Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określić żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
c) Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
d) Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienie odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
e) Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób - w przypadku, gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
f) Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego.
g) Odwołanie wobec czynności innych niż wymienione w rozdziale XXII pkt. 4 ppkt. f) niniejszej SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
h) W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający może przedłużyć termin składania ofert.
i) W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert, bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
j) W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie może zawrzeć umowy do czasu ogłoszenia przez Izbę wyroku lub postanowienia kończącego postępowanie odwoławcze.
k) Zamawiający przesyła niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopię odwołania innym wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamieszcza ją również na stronie internetowej, na której jest zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu lub jest udostępniona specyfikacja, wzywając wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.
l) Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni os dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje i interes w uzyskaniu rozstrzygnięciu na korzyść strony, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza Prezesowi Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowalnego certyfikatu, a jego kopię przesyła się zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie.
m) Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli maja interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron.
n) Zamawiający lub odwołujący może zgłosić opozycję przeciw przystąpieniu innego wykonawcy nie później niż do czasu otwarcia rozprawy. Izba uwzględnia opozycję, jeżeli zgłaszający opozycję uprawdopodobni, że wykonawca nie ma interesu w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystąpił; w przeciwnym razie Izba oddala opozycję. Postanowienie o oddaleniu lub uwzględnieniu opozycji Izba może wydać na posiedzeniu niejawnym. Na postanowienie o uwzględnieniu albo oddaleniu opozycji nie przysługuje skarga.
o) Czynności uczestnika postępowania odwoławczego nie mogą pozostawać w sprzeczności z czynnościami i oświadczeniami strony, do której przystąpił, z zastrzeżeniem zgłoszenia sprzeciwu, o którym mowa w art. 186 ust. 3, przez uczestnika, który przystąpił do postępowania po stronie zamawiającego.
p) Odwołujący oraz wykonawca wezwany zgodnie z rozdziałem XXII pkt. 4 ppkt. k) niniejszej SIWZ nie mogą następnie korzystać ze środków ochrony prawnej wobec czynności Zamawiającego wykonanych zgodnie z wyrokiem Izby lub sądu albo na podstawie art. 186 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
q) Do postępowania odwoławczego stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964r. - Kodeks postępowania cywilnego o sądzie polubownym (arbitrażowym), jeżeli ustawa nie stanowi inaczej.
r) Wszelkie zapisy dotyczące odwołania zostały ujęte w art. 180 - 198 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Skarga do sądu.
a) Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania przysługuje skarga do sądu.
b) W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
c) Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania zamawiającego.
d) Skargę wnosi się za pośrednictwem prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jej wniesieniem.
e) Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczemu właściwemu sądowi w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
f) W terminie 21 dni od dnia wydania orzeczenia skargę może wnieść Prezes Urzędu. Prezes Urzędu może także przystąpić do toczącego się postępowania. Do czynności podejmowanych przez Prezesa Urzędu stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964r. - Kodeks postępowania cywilnego o prokuratorze.
g) Skarga winna czynić zadość wymaganiom przewidzianym dla pisma procesowego oraz zawierać oznaczenie zaskarżonego orzeczenia, przytoczenie zarzutów, zwięzłe ich uzasadnienie, wskazanie dowodów, a także wniosek o uchylenie orzeczenia lub zmianę orzeczenia w całości lub części.
h) W postępowaniu toczącym się na skutek wniesienia skargi nie można rozszerzyć żądania odwołania ani występować z nowymi żądaniami.
i) Wszelkie zapisy dotyczące skargi do sądu zostały ujęte w art. 198a - 198g ustawy Prawo zamówień publicznych.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza - Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
12.9.2013

 

Pliki powiązane:

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz

Załącznik nr 1 –  formularz oferty - pobierz

Załącznik nr 2 –  oświadczenie wykonawcy zg. z art. 22 ust.1 - pobierz

Załącznik nr 3 – oświadczenie wykonawcy zg.  art. 24 ust. 1 - pobierz

Załącznik nr 4 – lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (w trybie art. 26 ust. 2d Pzp) - pobierz

Załącznik nr 5 –  istotne warunki umowy - pobierz

Załącznik nr 6 - harmonogram spłat - pobierz

Załącznik nr 7 – Zaświadczenie o wyborze Wójta Gminy Nowy Duninów - pobierz

Załącznik nr 8 – Uchwała Nr 35/VI/07 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 23 marca 2007 roku w sprawie powołania Skarbnika Gminy Nowy Duninów - pobierz

Załącznik nr 9 – Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON - pobierz

Załącznik nr 10 - Potwierdzenie nadania numeru identyfikacji podatkowej - pobierz

Załącznik nr 11 - Informacja o stanie mienia komunalnego Gminy Nowy Duninów za rok 2012 - pobierz

Załącznik nr 12 - Zaświadczenie Marszałka Województwa Mazowieckiego, że Gmina Nowy Duninów wywiązuje się z opłat za korzystanie ze środowiska - pobierz

Załącznik nr 13 - Zaświadczenie Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska, że Urząd Gminy Nowy Duninów nie znajduje się na liście jednostek zalegających w uiszczaniu kar za naruszenie lub przekroczenie wymogów w zakresie ochrony środowiska - pobierz

Załącznik nr 14 - Uchwała nr 197/XXV/13 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 21 czerwca 2013 roku w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2012 rok - pobierz

Załącznik nr 15 - Uchwała nr 200/XXVI/13 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 14 sierpnia 2013 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu konsolidacyjnego - pobierz

Załącznik nr 16 - Uchwała nr 201/XXVI/13 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 14 sierpnia 2013 roku w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Nowy Duninów na lata 2013 - 2020 - pobierz

Załącznik nr 17 - Uchwała nr 202/XXVI/13 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 14 sierpnia 2013 roku Zmieniająca Uchwałę Budżetową Gminy Nowy Duninów na 2013 rok - pobierz

Załącznik nr 18 - Uchwała Nr 176/XXIII/13 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 15 marca 2013 roku zmieniająca Uchwałę Budżetową Gminy Nowy Duninów na 2013 rok. - pobierz

Załącznik nr 19 - Uchwała nr Pł.118.2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 2 kwietnia 2013 roku w sprawie wydania opinii o przedłożonych przez Wójta Gminy Nowy Duninów sprawozdaniach z wykonania budżetu za 2012 rok. - pobierz

Załącznik nr 20 - Uchwała nr 175/XXIII/13 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 15 marca 2013 roku w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2013 – 2019. - pobierz

Załącznik nr 21 - Rb-N – Sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz

Załącznik nr 22 - Rb-Z – Sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń zbiorczo jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz

Załącznik nr 23 - Rb-NDS – Sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz

Załącznik nr 24 - Rb-UN – Roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie należności zbiorcze jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz

Załącznik nr 25 - Rb-UZ – Roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych zbiorczo jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz

Załącznik nr 26 - Rb-27S – Roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz i pobierz

Załącznik nr 27 - Rb - 28S – Roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2012 - pobierz i pobierz

Załącznik nr 28 - Rb - PDP - Roczne sprawozdanie z wykonania dochodów podatkowych Gminy na koniec 2012 roku - pobierz

Załącznik nr 29 Rb-NDS - Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2013 - pobierz

Załącznik nr 30 - Rb-Z - Kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec II kwartału 2013 roku - pobierz

Załącznik nr 31 - Rb-N - Kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec II kwartału 2013 roku - pobierz

Załącznik nr 32 - Rb-27S - Miesięczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2013-09-10 Załącznik nr 33 - Rb-28S - Miesięczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2013 - pobierz

Załącznik nr 33 - Rb-28S - Miesięczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 czerwca roku 2013 - pobierz

Załącznik nr 34 - Uchwała nr Pł.452.2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 10 grudnia 2012 roku w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Nowy Duninów projekcie uchwały budżetowej na 2013 rok - pobierz

Załącznik nr 35 - Uchwała nr Pł.453.2012 Składu Orzekającego regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 10 grudnia 2012 roku w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Nowy Duninów projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Nowy Duninów na lata 2013 - 2019 - pobierz

Załącznik nr 36 - Uchwała nr Pł.70.2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 30 stycznia 2013 roku w sprawie wydania opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu - pobierz

Załącznik nr 37 - Uchwała nr Pł.296.2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 26 sierpnia 2013r. wyrażająca opinię o przedłożonej przez Wójta Gminy Nowy Duninów informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze 2013 roku - pobierz

Załącznik nr 38 - Uchwała nr Pł.297.2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 28 sierpnia 2013r. w sprawie wyrażenia opinii o możliwości spłaty kredytu konsolidacyjnego - pobierz

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-09-16 13:52:47
  • Liczba odsłon: 111
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892606]

przewiń do góry