Nowy Duninów, 15.04.2013r.

                                                                                                                                

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów”

 

W związku z otrzymanymi pytaniami Gmina Nowy Duninów poniżej podaje ich treść oraz odpowiedzi.

 

Pytanie nr 1

Czy Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji wraz z kontrasygnatą Skarbnika Gminy zgodnie ze wzorem stosowanym w Banku Oferenta, z kwotą określona jako „2-krotność kwoty kredytu” oraz terminem obowiązywania „2 lat od daty ostatecznej spłaty kredytu określonej w umowie kredytu”?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji.

 

Pytanie nr 2:

Czy zamawiający przewiduje podpisanie deklaracji wekslowej i weksla wraz z kontrasygnata Skarbnika Gminy?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, że przewiduje podpisanie deklaracji wekslowej i weksla wraz z kontrasygnata Skarbnika Gminy.

 

Pytanie nr 3:

Prosimy o podanie dla potrzeb wyliczenia oferty terminu uruchomienia kredytu z podaniem kwot (jednorazowo lub w transzach).

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż dla potrzeb obliczenia ceny ofertowej za dzień uruchomienia kredytu należy przyjąć dzień 30 kwietnia 2013 roku. Kwoty transz, zgodnie z pkt. 4 załącznika nr 5 do SIWZ - Opisu przedmiotu zamówienia, Bank postawi kredyt do dyspozycji Kredytobiorcy w transzach oraz terminach określonych przez Kredytobiorcę. Kredyt zostanie wykorzystany do dnia 31 grudnia 2013 roku. Zamawiający w chwili obecnej nie jest w stanie podać kwot transz.

 

Pytanie nr 4:

Prosimy o podanie terminu spłaty pierwszej raty odsetek.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż zgodnie z pkt. 9 załącznika nr 5 do SIWZ - Opisu przedmiotu zamówienia, termin spłaty pierwszej raty odsetek został określony na dzień 30 kwietnia 2014 roku.

 

Pytanie nr 5:

Czy zamawiający może potwierdzić, że naliczenie i spłata odsetek odbywać się będzie w okresach kwartalnych płatnych do ostatniego dnia każdego kwartału?

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż spłata odsetek będzie odbywać się zgodnie z harmonogramem znajdującym się w pkt. 9 oraz zgodnie z pkt. 12 załącznika do SIWZ - Opisu przedmiotu zamówienia, po otrzymaniu zawiadomienia od Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania.

 

Pytanie nr 6:

Prosimy o wykaz Banków i instytucji finansowych, w których Gmina korzysta z kredytów, pożyczek, gwarancji, poręczeń udzielanych przez Gminę, innych form zaangażowania.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż informacja o wszelkich zobowiązaniach Zamawiającego została zawarta w ogłoszeniu o odpowiedzi na pytania oferentów opublikowanym w dniu 10 kwietnia 2013 roku na stronie internetowej Zamawiającego.

 

Pytane nr 7:

Prosimy o zamieszczenie na stronie BIP aktualnej informacji o stanie mienia komunalnego.

Odpowiedź:

Zamawiający w załączniku do niniejszego ogłoszenia przekazuje w/w informację.

Informacja o stanie mienia komunalnego Gminy za rok 2012

 

Pytanie nr 8:

Prosimy o podanie informacji o zobowiązaniach Zamawiającego, które mają być spłacone.

Odpowiedź:

Zamawiający informuje, iż informacja o przeznaczeniu niniejszego przedmiotu postępowania przetargowego została zamieszczona w treści uchwały nr 179/XXIII/13 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 15 marca 2013 roku stanowiącej załącznik nr 14 do SIWZ.

 

Ponadto Zamawiający informuje, iż w związku z zaistniałym błędem pisarskim, zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zmienia treść załącznika nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - „Opis przedmiotu zamówienia” w następujący sposób:

dotychczas w pkt. 9 w/w dokumentu widniał zapis:

„Spłata kredytu nastąpi zgodnie z następującym harmonogramem spłat:

 

-    rata nr 1 – 5.000,00 zł płatna do dnia 30.04.2014r.

-    rata nr 2 – 10.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2014r.

-    rata nr 3 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.04.2015r.

-    rata nr 4 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2015r.

-    rata nr 5 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2015r.

-    rata nr 6 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2015r.

-    rata nr 7 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.03.2016r.

-    rata nr 8 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2016r.

-    rata nr 9 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2016r.

-    rata nr 10 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2016r.

-    rata nr 11 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2017r..

-    rata nr 12 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2017r.

-    rata nr 13 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2017r.

-    rata nr 14 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2017r.

-    rata nr 15 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2018r.

-    rata nr 16 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2018r.

-    rata nr 17 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2018r.

-    rata nr 18 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2018r.

-    rata nr 19 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2019r.

-    rata nr 20 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2019r.

-    rata nr 21 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2019r.

-    rata nr 22 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2019r.

-    rata nr 23 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2020r.

-    rata nr 24 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2020r.

-    rata nr 25 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2020r.

-    rata nr 26 – 20.100,00 zł płatna do dnia 30.11.2020r.”

 

winno być:

 

„Spłata kredytu nastąpi zgodnie z następującym harmonogramem spłat:

 

-    rata nr 1 – 5.000,00 zł płatna do dnia 30.04.2014r.

-    rata nr 2 – 10.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2014r.

-    rata nr 3 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.04.2015r.

-    rata nr 4 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2015r.

-    rata nr 5 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2015r.

-    rata nr 6 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2015r.

-    rata nr 7 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2016r.

-    rata nr 8 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2016r.

-    rata nr 9 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2016r.

-    rata nr 10 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2016r.

-    rata nr 11 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2017r.

-    rata nr 12 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2017r.

-    rata nr 13 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2017r.

-    rata nr 14 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2017r.

-    rata nr 15 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2018r.

-    rata nr 16 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2018r.

-    rata nr 17 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2018r.

-    rata nr 18 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2018r.

-    rata nr 19 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2019r.

-    rata nr 20 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2019r.

-    rata nr 21 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2019r.

-    rata nr 22 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2019r.

-    rata nr 23 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2020r.

-    rata nr 24 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2020r.

-    rata nr 25 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2020r.

-    rata nr 26 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2020r.”

 

 

 Niniejsze ogłoszenie stanowi integralna część SIWZ

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-15 08:59:37
  • Liczba odsłon: 69
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892354]

przewiń do góry