Wersja archiwalna 2013-04-15 08:59:37
Nowy Duninów, 15.04.2013r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów”
W związku z otrzymanymi pytaniami Gmina Nowy Duninów poniżej podaje ich treść oraz odpowiedzi.
Pytanie nr 1
Czy Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji wraz z kontrasygnatą Skarbnika Gminy zgodnie ze wzorem stosowanym w Banku Oferenta, z kwotą określona jako „2-krotność kwoty kredytu” oraz terminem obowiązywania „2 lat od daty ostatecznej spłaty kredytu określonej w umowie kredytu”?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji.
Pytanie nr 2:
Czy zamawiający przewiduje podpisanie deklaracji wekslowej i weksla wraz z kontrasygnata Skarbnika Gminy?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że przewiduje podpisanie deklaracji wekslowej i weksla wraz z kontrasygnata Skarbnika Gminy.
Pytanie nr 3:
Prosimy o podanie dla potrzeb wyliczenia oferty terminu uruchomienia kredytu z podaniem kwot (jednorazowo lub w transzach).
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż dla potrzeb obliczenia ceny ofertowej za dzień uruchomienia kredytu należy przyjąć dzień 30 kwietnia 2013 roku. Kwoty transz, zgodnie z pkt. 4 załącznika nr 5 do SIWZ - Opisu przedmiotu zamówienia, Bank postawi kredyt do dyspozycji Kredytobiorcy w transzach oraz terminach określonych przez Kredytobiorcę. Kredyt zostanie wykorzystany do dnia 31 grudnia 2013 roku. Zamawiający w chwili obecnej nie jest w stanie podać kwot transz.
Pytanie nr 4:
Prosimy o podanie terminu spłaty pierwszej raty odsetek.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż zgodnie z pkt. 9 załącznika nr 5 do SIWZ - Opisu przedmiotu zamówienia, termin spłaty pierwszej raty odsetek został określony na dzień 30 kwietnia 2014 roku.
Pytanie nr 5:
Czy zamawiający może potwierdzić, że naliczenie i spłata odsetek odbywać się będzie w okresach kwartalnych płatnych do ostatniego dnia każdego kwartału?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż spłata odsetek będzie odbywać się zgodnie z harmonogramem znajdującym się w pkt. 9 oraz zgodnie z pkt. 12 załącznika do SIWZ - Opisu przedmiotu zamówienia, po otrzymaniu zawiadomienia od Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania.
Pytanie nr 6:
Prosimy o wykaz Banków i instytucji finansowych, w których Gmina korzysta z kredytów, pożyczek, gwarancji, poręczeń udzielanych przez Gminę, innych form zaangażowania.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż informacja o wszelkich zobowiązaniach Zamawiającego została zawarta w ogłoszeniu o odpowiedzi na pytania oferentów opublikowanym w dniu 10 kwietnia 2013 roku na stronie internetowej Zamawiającego.
Pytane nr 7:
Prosimy o zamieszczenie na stronie BIP aktualnej informacji o stanie mienia komunalnego.
Odpowiedź:
Zamawiający w załączniku do niniejszego ogłoszenia przekazuje w/w informację.
Pytanie nr 8:
Prosimy o podanie informacji o zobowiązaniach Zamawiającego, które mają być spłacone.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, iż informacja o przeznaczeniu niniejszego przedmiotu postępowania przetargowego została zamieszczona w treści uchwały nr 179/XXIII/13 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 15 marca 2013 roku stanowiącej załącznik nr 14 do SIWZ.
Ponadto Zamawiający informuje, iż w związku z zaistniałym błędem pisarskim, zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zmienia treść załącznika nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - „Opis przedmiotu zamówienia” w następujący sposób:
dotychczas w pkt. 9 w/w dokumentu widniał zapis:
„Spłata kredytu nastąpi zgodnie z następującym harmonogramem spłat:
- rata nr 1 – 5.000,00 zł płatna do dnia 30.04.2014r.
- rata nr 2 – 10.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2014r.
- rata nr 3 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.04.2015r.
- rata nr 4 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2015r.
- rata nr 5 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2015r.
- rata nr 6 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2015r.
- rata nr 7 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.03.2016r.
- rata nr 8 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2016r.
- rata nr 9 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2016r.
- rata nr 10 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2016r.
- rata nr 11 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2017r..
- rata nr 12 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2017r.
- rata nr 13 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2017r.
- rata nr 14 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2017r.
- rata nr 15 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2018r.
- rata nr 16 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2018r.
- rata nr 17 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2018r.
- rata nr 18 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2018r.
- rata nr 19 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2019r.
- rata nr 20 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2019r.
- rata nr 21 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2019r.
- rata nr 22 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2019r.
- rata nr 23 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2020r.
- rata nr 24 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2020r.
- rata nr 25 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2020r.
- rata nr 26 – 20.100,00 zł płatna do dnia 30.11.2020r.”
winno być:
„Spłata kredytu nastąpi zgodnie z następującym harmonogramem spłat:
- rata nr 1 – 5.000,00 zł płatna do dnia 30.04.2014r.
- rata nr 2 – 10.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2014r.
- rata nr 3 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.04.2015r.
- rata nr 4 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2015r.
- rata nr 5 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2015r.
- rata nr 6 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2015r.
- rata nr 7 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2016r.
- rata nr 8 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2016r.
- rata nr 9 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2016r.
- rata nr 10 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2016r.
- rata nr 11 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2017r.
- rata nr 12 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2017r.
- rata nr 13 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2017r.
- rata nr 14 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2017r.
- rata nr 15 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2018r.
- rata nr 16 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2018r.
- rata nr 17 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2018r.
- rata nr 18 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2018r.
- rata nr 19 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2019r.
- rata nr 20 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2019r.
- rata nr 21 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2019r.
- rata nr 22 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2019r.
- rata nr 23 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.03.2020r.
- rata nr 24 – 20.000,00 zł płatna do dnia 31.05.2020r.
- rata nr 25 – 20.000,00 zł płatna do dnia 30.09.2020r.
- rata nr 26 – 21.000,00 zł płatna do dnia 30.11.2020r.”
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2013-04-15
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-15 08:59:37
- Liczba odsłon: 151
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: