Wersja archiwalna 2012-04-25 15:46:40

"Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów"


Numer ogłoszenia: 133216 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowy Duninów , ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowyduninow.info.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań zaciągniętych z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów na następujących warunkach:

1. Udzielenie kredytu w kwocie 822.000,00 zł w trakcie 2012 roku.

2. Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 30.12.2012r.

3. Wykorzystanie kredytu będzie następować poprzez przelew na rachunek Gminy Nowy Duninów po uprzednim złożeniu przez Gminę zapotrzebowania co do wysokości środków.

4. Dopuszcza się złożenie zapotrzebowania co do wysokości środków kolejnych transz za pośrednictwem faxu.

5. Okres kredytowania 7 lat, tj. do 30.11.2018r.

6. Spłata kredytu nastąpi w ciągu 6 lat w okresie od 31.05.2013r. Do 30.11.2018r.

7. Spłata odsetek w okresie od roku 2012 do 30.11.2018r.

8. Spłata kapitału trzy razy w roku 2013, tj. do 31.05., 30.09, 30.11. oraz cztery razy w latach 2014-2018, tj. do 31.03., 31.05., 30.09. oraz do 30.11., zgodnie z harmonogramem przedstawionym w Załączniku nr 4 do SIWZ.

9. Spłata odsetek - kwartalna (w ostatnim dniu kwartału) na podstawie zawiadomienia przysłanego przez Bank do kredytobiorcy płatna w terminie 7 dni od daty jego otrzymania.

10. Oprocentowanie kredytu zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M oraz stałej marży Wykonawcy. Wykonawca nie pobiera prowizji.

11. Dla ustalenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 1M na dzień 18.04.2012r. oraz datę jego uruchomienia na dzień 30.04.2012r.

12. Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco.

13. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.

14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez podania przyczyn.

15. W przypadku niewykorzystania transz kredytu lub jego części Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do 20% wartości niniejszego zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub kopia potwierdzona notarialnie jeżeli oferta bedzie podpisywana przez pełnomocnika.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy, które dotyczyć mogą:

1. Zmiany nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy,

2. Zmiany terminu spłat rat kapitałowych i odsetek,

3. Zmiany rachunków bankowych określonych w umowie,

4. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy - w takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy,

5. Zmiany stopy oprocentowania wynikłej ze zmiany stawki WIBOR 1M - prowizja w całym okresie kredytowania jest stała i niedopuszczalna jest jej zmiana.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugnowyduninow.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

11.05.2012 godzina 10:00,

miejsce: Urząd Gminy w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, pok. nr 11 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Pliki powiązane:

 

-    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nr 1, 2, 3, 4 - pobierz

 

-    Załącznik nr 5 – Zaświadczenie o wyborze Wójta Gminy Nowy Duninów - pobierz

 

-    Załącznik nr 6 – Uchwała Nr 35/VI/07 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 23 marca 2007 roku w sprawie powołania Skarbnika Gminy Nowy Duninów - pobierz

 

-    Załącznik nr 7 – Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON - pobierz

 

-    Załącznik nr 8 - Potwierdzenie nadania numeru identyfikacji podatkowej - pobierz

 

-    Załącznik nr 9 - Zaświadczenie Marszałka Województwa Mazowieckiego, że Gmina Nowy Duninów wywiązuje się z opłat za korzystanie ze środowiska - pobierz

 

-    Załącznik nr 10 - Zaświadczenie Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska, że Urząd Gminy Nowy Duninów nie znajduje się na liście jednostek zalegających w uiszczaniu kar za naruszenie lub przekroczenie wymogów w zakresie ochrony środowiska - pobierz

 

-    Załącznik nr 11 - Uchwała Budżetowa Gminy Nowy Duninów na rok 2012 Nr 93/XI/11 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 29 grudnia 2011 roku - pobierz

 

-    Załącznik nr 12 - Uchwała nr Pł 120.2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 29 marca 2012 roku w sprawie wydania opinii o przedłożonych przez Wójta Gminy Nowy Duninów sprawozdaniach z wykonania budżetu za 2011 rok - pobierz

 

-    Załącznik nr 13 - Uchwała nr 111/XIII/12 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 30 marca 2012 roku zmieniająca Uchwałę Budżetową Gminy Nowy Duninów na 2012 rok - pobierz

 

-    Załącznik nr 14 - Uchwała nr 109/XIII/12 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 30 marca 2012 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów - pobierz

 

-    Załącznik nr 15 - Uchwała nr Pł.165.2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 23 kwietnia 2012 roku w sprawie wyrażenia opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego zaciąganego przez Gminę Nowy Duninów - pobierz

 

-    Załącznik nr 16 - Uchwała nr 92/XI/11 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 29 grudnia 2011 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2012 – 2018

pobierz str. nr 1

pobierz str. nr 2

pobierz str. nr 3

pobierz str. nr 4

pobierz str. nr 5

pobierz str. nr 6

pobierz str. nr 7

pobierz str. nr 8

pobierz str. nr 9

pobierz str. nr 10

pobierz str. nr 11

 

-    Załącznik nr 17 - Zarządzenie nr 13/2012 Wójta Gminy Nowy Duninów z dnia 30 marca 2012 roku w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Nowy Duninów na lata 2012 – 2018

pobierz str. nr 1

pobierz str. nr 2

pobierz str. nr 3

pobierz str. nr 4

pobierz str. nr 5

pobierz str. nr 6

pobierz str. nr 7

pobierz str. nr 8

 

-    Załącznik nr 18 - Rb-N – Sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2009 - pobierz

 

-    Załącznik nr 19 - Rb-Z – Sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń zbiorczo jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2009 - pobierz

 

-    Załącznik nr 20 - Rb-NDS – Sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2009 - pobierz

 

-    Załącznik nr 21 - Rb-UN – Roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie należności zbiorcze jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2009 - pobierz

 

-    Załącznik nr 22 - Rb-UZ – Roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych zbiorczo jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2009 - pobierz

 

-    Załącznik nr 23 - Rb-27S – Roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2009 - pobierz

 

-    Załącznik nr 24 - Rb-28S – Roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2009 - pobierz

 

-    Załącznik nr 25 - Rb-N – Sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec IV kwartału 2010 roku - pobierz

 

-    Załącznik nr 26 - Rb-Z – Sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń zbiorczo jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec IV kwartału 2010 roku - pobierz

 

-    Załącznik nr 27 - Rb-NDS – Sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2010 - pobierz

 

-    Załącznik nr 28 - Rb-UZ – Roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych zbiorczo jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec 2010 roku - pobierz

 

-    Załącznik nr 29 - Rb-PDP – Sprawozdanie z wykonania dochodów podatkowych gminy na koniec 2010 roku - pobierz

 

-    Załącznik nr 30 - Rb-27S – Roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2010 - pobierz

 

-    Załącznik nr 31 - Rb-28S – Roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2010 - pobierz

 

-    Załącznik nr 32 – Rb-N – Kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec IV kwartału 2011 roku - pobierz

 

-    Załącznik nr 33 – Rb-UN – Roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie należności z tytułu papierów wartościowych wg wartości księgowej jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec 2011 roku - pobierz

 

-    Załącznik nr 34 – Rb-Z – Kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji jednostki samorządu terytorialnego wg stanu na koniec IV kwartału 2011 roku - pobierz

 

-    Załącznik nr 35 – Rb-27S – Roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2011 -

pobierz str. nr 1

pobierz str. nr 2

pobierz str. nr 3

pobierz str. nr 4

pobierz str. nr 5

pobierz str. nr 6

pobierz str. nr 7

pobierz str. nr 8

pobierz str. nr 9

 

-    Załącznik nr 36 – Rb-28S – Roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia roku 2011

pobierz str. nr 1

pobierz str. nr 2

pobierz str. nr 3

pobierz str. nr 4

pobierz str. nr 5

pobierz str. nr 6

pobierz str. nr 7

pobierz str. nr 8

pobierz str. nr 9

pobierz str. nr 10

pobierz str. nr 11

pobierz str. nr 12

pobierz str. nr 13

pobierz str. nr 14

pobierz str. nr 15

pobierz str. nr 16

pobierz str. nr 17

pobierz str. nr 18

 

-    Załącznik nr 37 – Rb-NDS – Kwartalne sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 30 grudnia roku 2011 - pobierz

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3222444]

przewiń do góry