Wersja archiwalna 2011-04-07 10:38:36
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Urząd Gminy w Nowym Duninowie niniejszym zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotu zamówienia p. n.: "Termomodernizacja budynku remizy strażackiej w Nowym Duninowie " w następujący sposób:
1. Pkt. XIX, ppkt. 3:
Jest:
„Podstawą zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą będzie, przed podpisaniem umowy dostarczenie:
a) dokumentów stwierdzających, że wykazane w ofercie osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlanymi w specjalności: drogowej (kserokopia uprawnień) oraz, że jest wpisana na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (kserokopie aktualnego zaświadczenia);
b) kserokopię zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
c) złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy określonego w pkt. XX SIWZ.”
Winno być:
„Podstawą zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą będzie, przed podpisaniem umowy dostarczenie:
a) kserokopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
b) złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy określonego w pkt. XX SIWZ.”
2. Pkt. XX, ppkt. 1:
Jest:
„Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto wynikającej z oferty.”
Winno być:
„Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny brutto wynikającej z oferty.”
3. Pkt. XX, ppkt. 6:
Jest:
„Z kwoty o której mowa w ust.1 niniejszego § Zamawiający:
a) zwolni 70 % w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane;
b) zatrzyma 30 % na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi i gwarancji, a zwróci nie później niż w 15 dniu po upływie okresu gwarancji i rękojmi.”
Winno być:
„Z kwoty o której mowa w ust.1 niniejszego § Zamawiający:
c) zwolni 100 % w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane;”
Zamawiający informuje również o następujących zmianach wprowadzonych w załączniku nr 7 do SIWZ „Wzór umowy”:
1. W §4 dodaje się pkt. 19 o brzmieniu:
„Umieszczenie tablicy informacyjnej, informującej społeczeństwo o dofinansowaniu realizacji przedmiotu umowy przez Wojewódzki Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.”
2. §5, pkt. 1:
Jest:
„Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót:
a) działania siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie są konsekwencją winy któregokolwiek ze stron,
d) z powodu wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę.
Fakty powyższe muszą być stwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokóle.
Strony ustalą nowy termin z uwzględnieniem przerwy w realizacji robót który zostanie wprowadzony aneksem do umowy.”
Winno być:
„Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót:
a) działania siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie są konsekwencją winy któregokolwiek ze stron,
d) z powodu wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę.
Fakty powyższe muszą być stwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy/Osobę nadzorującą prace budowlane i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokole.
Strony ustalą nowy termin z uwzględnieniem przerwy w realizacji robót który zostanie wprowadzony aneksem do umowy.”
3. §9, pkt. 1, lit b)
Jest:
„funkcję Kierownika Budowy ze strony Wykonawcy pełnić będzie: ………………………………………………….”
Winno być:
„funkcję Kierownika Budowy/Osoby nadzorującej roboty budowlane ze strony Wykonawcy pełnić będzie: ………………………………………………….”
4. §10, pkt. 1, ppkt. a)
Jest:
„wykonawca powiadamiać będzie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót zanikowych, wpisem do dziennika budowy oraz pismem dostarczonym do siedziby zamawiającego”
Winno być:
„wykonawca powiadamiać będzie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót zanikowych pismem dostarczonym do siedziby zamawiającego”
5. §10, pkt. 2, ppkt. a)
Jest:
„wykonawca powiadomi Zamawiającego wpisem do dziennika budowy oraz pisemnie o gotowości wykonanych robót do odbioru końcowego, składając jednocześnie wszystkie dokumenty niezbędne do rozpoczęcia odbioru końcowego robót tj.:
§ protokoły odbiorów technicznych, atesty, aprobaty na wbudowane materiały,
§ oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami”
Winno być:
„wykonawca powiadomi zamawiającego pisemnie o gotowości wykonanych robót do odbioru końcowego, składając jednocześnie wszystkie dokumenty niezbędne do rozpoczęcia odbioru końcowego robót tj.:
§ protokoły odbiorów technicznych, atesty, aprobaty na wbudowane materiały,
§ oświadczenie kierownika budowy/osoby nadzorującej prace budowlane o zgodności wykonania obiektu z dokumentacja techniczną, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami”
6. §14, pkt. 1:
Jest:
„Tytułem zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Wykonawca składa zabezpieczenie w wysokości 10% wartości brutto niniejszej umowy tj. kwotę ……………. złotych, w formie: gwarancji.”
Winno być:
„Tytułem zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Wykonawca składa zabezpieczenie w wysokości 5% wartości brutto niniejszej umowy tj. kwotę ……………. złotych, w formie: …………………………”
7. §14, pkt. 3:
Jest:
„Z kwoty o której mowa w ust.1 niniejszego § Zamawiający:
a) zwolni 70 % w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane
b) zatrzyma 30 % na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady, a zwróci nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.”
Winno być:
„Z kwoty o której mowa w ust.1 niniejszego § Zamawiający:
a) zwolni 100 % w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane”
8. §14, pkt. 5:
Jest:
„W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania wnoszonego w innej formie niż gotówkowej, Wykonawca jest zobowiązany:
a) złożyć zabezpieczenie należytego wykonania umowy z ważnością do 30 dnia włącznie liczonego od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
b) złożyć na dzień odbioru z ważnością począwszy od 31 dnia od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane do 15 dnia po upływie okresu rękojmi za wady w wysokości 30 % kwoty o której mowa w ust. 1.
c) w przypadku nie złożenia wymienionej w pkt. b) gwarancji we wskazanym terminie - Zamawiający powyższą kwotę potrąci z wystawianych przez Wykonawcę faktur.”
Winno być:
W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania wnoszonego w innej formie niż gotówkowej, Wykonawca jest zobowiązany:
d) złożyć zabezpieczenie należytego wykonania umowy z ważnością do 30 dnia włącznie liczonego od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.”
Pozostałe zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, włącznie z terminem składania oraz otwarcia ofert nie ulegają zmianie.
W związku z zaistniałymi problemami technicznymi, zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Urząd Gminy w Nowym Duninowie niniejszym uzupełnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotu zamówienia p. n.: "Termomodernizacja budynku remizy strażackiej w Nowym Duninowie " o załącznik nr 8 - "Dokumentacja techniczna - cz. 3" oraz załącznik nr 9 – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót”
Załącznik nr 8 do SIWZ - Dokumentacja techniczna - cz. 3
Załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Niniejsze ogłoszenie stanowi integralną część SIWZ.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2011-04-07
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-04-07 10:38:36
- Liczba odsłon: 409
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: