Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Urząd Gminy w Nowym Duninowie niniejszym zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotu zamówienia p. n.: "Termomodernizacja budynku remizy strażackiej w Nowym Duninowie " w następujący sposób:

1.      Pkt. XIX, ppkt. 3:

            Jest:

„Podstawą zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą będzie, przed podpisaniem umowy dostarczenie:

a)      dokumentów stwierdzających, że wykazane w ofercie osoby posiadają wymagane uprawnienia budowlanymi w specjalności: drogowej (kserokopia uprawnień) oraz, że jest wpisana na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (kserokopie aktualnego zaświadczenia);

b)      kserokopię zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;

c)      złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy określonego  w pkt. XX SIWZ.”

            Winno być:

„Podstawą zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą będzie, przed podpisaniem umowy dostarczenie:

a)      kserokopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;

b)      złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy określonego  w pkt. XX SIWZ.”

2.      Pkt. XX, ppkt. 1:

            Jest:

            „Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w          wysokości 10   % ceny brutto wynikającej z oferty.”

            Winno być:

            „Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako          najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w          wysokości 5     % ceny brutto wynikającej z oferty.”

3.      Pkt. XX, ppkt. 6:

            Jest:

      „Z kwoty o której mowa w ust.1 niniejszego § Zamawiający:

a)      zwolni 70 % w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane;

b)      zatrzyma 30 % na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi i gwarancji, a zwróci nie później niż w 15 dniu po upływie okresu gwarancji i rękojmi.”

            Winno być:

      „Z kwoty o której mowa w ust.1 niniejszego § Zamawiający:

c)      zwolni 100 % w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane;”

Zamawiający informuje również o następujących zmianach wprowadzonych w załączniku nr 7 do SIWZ „Wzór umowy”:

1.      W §4 dodaje się pkt. 19 o brzmieniu:          

Umieszczenie tablicy informacyjnej, informującej społeczeństwo o dofinansowaniu realizacji przedmiotu umowy przez Wojewódzki Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.”

2.      §5, pkt. 1:

            Jest:

            „Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót:

a) działania siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,

b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,

c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie są konsekwencją winy któregokolwiek ze stron,

d) z powodu wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę.

       Fakty powyższe muszą być stwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika Budowy i zatwierdzone przez Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokóle.

       Strony ustalą nowy termin z uwzględnieniem przerwy w realizacji robót który    zostanie wprowadzony aneksem do umowy.”

            Winno być:

            „Zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót:

a) działania siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,

b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,

c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działanie nie są konsekwencją winy któregokolwiek ze stron,

d) z powodu wystąpienia dodatkowych robót, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę.

       Fakty powyższe muszą być stwierdzone przez Inspektora Nadzoru, Kierownika     Budowy/Osobę nadzorującą prace budowlane i zatwierdzone przez Zamawiającego            w sporządzonym na tę okoliczność protokole.

       Strony ustalą nowy termin z uwzględnieniem przerwy w realizacji robót który    zostanie wprowadzony aneksem do umowy.”

3.      §9, pkt. 1, lit b)

            Jest:

„funkcję Kierownika Budowy ze strony Wykonawcy pełnić będzie: ………………………………………………….”

            Winno być:

„funkcję Kierownika Budowy/Osoby nadzorującej roboty budowlane ze strony Wykonawcy pełnić będzie: ………………………………………………….”

4.      §10, pkt. 1, ppkt. a)

            Jest:

            „wykonawca powiadamiać będzie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót           zanikowych,  wpisem do dziennika budowy oraz pismem dostarczonym do siedziby zamawiającego”

            Winno być:

            „wykonawca powiadamiać będzie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót zanikowych  pismem dostarczonym do siedziby zamawiającego”

5.      §10, pkt. 2, ppkt. a)

Jest:

„wykonawca powiadomi Zamawiającego wpisem do dziennika budowy oraz pisemnie o gotowości wykonanych robót do odbioru końcowego, składając jednocześnie wszystkie dokumenty niezbędne do rozpoczęcia odbioru końcowego robót tj.:

§  protokoły odbiorów technicznych, atesty, aprobaty  na wbudowane materiały,

§  oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami”

            Winno być:

„wykonawca powiadomi zamawiającego pisemnie o gotowości wykonanych robót do odbioru końcowego, składając jednocześnie wszystkie dokumenty niezbędne do rozpoczęcia odbioru końcowego robót tj.:

§  protokoły odbiorów technicznych, atesty, aprobaty  na wbudowane materiały,

§  oświadczenie kierownika budowy/osoby nadzorującej prace budowlane o zgodności wykonania obiektu z dokumentacja techniczną, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami”

6.      §14, pkt. 1:

            Jest:

            „Tytułem zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Wykonawca składa      zabezpieczenie w wysokości 10% wartości  brutto niniejszej umowy tj. kwotę  ……………. złotych, w formie: gwarancji.”

            Winno być:

            „Tytułem zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Wykonawca składa      zabezpieczenie w wysokości 5% wartości  brutto niniejszej umowy tj. kwotę ……………. złotych, w formie: …………………………”

7.      §14, pkt. 3:

            Jest:

            „Z kwoty o której mowa w ust.1 niniejszego § Zamawiający:

a)      zwolni 70 % w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane

b)      zatrzyma 30 % na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady, a zwróci nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.”

            Winno być:

            „Z kwoty o której mowa w ust.1 niniejszego § Zamawiający:

a)      zwolni 100 % w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane”

8.      §14, pkt. 5:

            Jest:

            „W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania wnoszonego w innej formie niż     gotówkowej, Wykonawca jest zobowiązany:

a)      złożyć zabezpieczenie należytego wykonania umowy z ważnością do 30 dnia włącznie liczonego od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.

b)      złożyć na dzień odbioru z ważnością począwszy od 31 dnia od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane do 15 dnia po upływie okresu rękojmi za wady w wysokości 30 % kwoty o której mowa w ust. 1.

c)      w przypadku nie złożenia wymienionej w pkt. b) gwarancji we wskazanym terminie  -  Zamawiający powyższą kwotę  potrąci z wystawianych przez Wykonawcę faktur.”

            Winno być:

            W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania wnoszonego w innej formie niż       gotówkowej, Wykonawca jest zobowiązany:

d)      złożyć zabezpieczenie należytego wykonania umowy z ważnością do 30 dnia włącznie liczonego od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.”

Pozostałe zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, włącznie z terminem składania oraz otwarcia ofert nie ulegają zmianie.

W związku z zaistniałymi problemami technicznymi, zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Urząd Gminy w Nowym Duninowie niniejszym uzupełnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia dla przedmiotu zamówienia p. n.: "Termomodernizacja budynku remizy strażackiej w Nowym Duninowie " o załącznik nr 8 - "Dokumentacja techniczna - cz. 3" oraz załącznik nr 9 – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót”

 

Załącznik nr 8 do SIWZ - Dokumentacja techniczna - cz. 3

Załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

 

 

Niniejsze ogłoszenie stanowi integralną część SIWZ.

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2892493]

przewiń do góry