Wersja archiwalna 2010-07-15 14:32:08
Nowy Duninów: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
Numer ogłoszenia: 210776 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów , ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na następujących warunkach:
1.Udzielenie kredytu w kwocie 1.000.000,00 zł w trakcie 2010 roku.
2.Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do 30.12.2010r.
3.Wykonawca na podstawie pisma otrzymanego od Zamawiającego przeleje transze przydzielonego kredytu na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego oraz w kwocie wskazanej przez zamawiającego.
4.Okres kredytowania 7 lat, tj. do 30.10.2016r.
5.Spłata kredytu nastąpi w ciągu 6 lat w okresie od 30.06.2011r. Do 30.10.2016r.
6.Spłata odsetek w okresie od roku 2010 do 31.12.2016r.
7.Spłata kapitału trzy razy w roku 2011, tj. do 30.06., 30.08, 30.10. oraz cztery razy w latach 2012-2016, tj. do 30.04., 30.06., 30.08. oraz do 30.10., zgodnie z harmonogramem przedstawionym w Załączniku nr 4 do SIWZ.
8.Spłata odsetek - kwartalna.
9.Oprocentowanie kredytu zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M oraz stałej marży Wykonawcy. Wykonawca nie pobiera prowizji.
10.Dla ustalenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 1M na dzień 20.07.2010r. oraz datę jego uruchomienia na dzień 31.07.2010r.
11.Spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez bank do kredytobiorcy.
12.Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco.
13.Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.
14.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez podania przyczyn.
15.W przypadku niewykorzystania transz kredytu lub jego części Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie wg Załącznika nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie wg Załącznika nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie wg Załącznika nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie wg Załącznika nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie wg Załącznika nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
aktualne zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowyduninow.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, pok. 11 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki powiązane:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
- Załącznik nr 5 do SIWZ - zaświadczenie o wyborze Wójta Gminy Nowy Duninów
- Załącznik nr 6 do SIWZ - zaświadczenie o nadanym numerze REGON
- Załącznik nr 7 do SIWZ - Uchwała nr 35/VI/2007 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 23 marca 2007 roku w sprawie: powołania Skarbnika Gminy Nowy Duninów
- Załącznik nr 8 do SIWZ - Uchwała nr 243/XXXII/10 Rady Gminy Nowy Duninów z dnia 07 lipca 2010 roku w sprawie: zaciągnięcia kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wczesniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Załącznik nr 9 do SIWZ - Uchwała budżetowa Gminy Nowy Duninów na rok 2010 nr 198/XXVII/09 Rady Gminy w Nowym Duninowie z dnia 29 grudnia 2009 roku
- Załącznik nr 10 do SIWZ - Uchwała nr 286/P/2009 Składu Orzsekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 20 listopada 2009 roku w sprawie: wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Nowy Duninów projekcie uchwały budżetowej i deficycie na 2010 rok oraz prawidłowości prognozy kwoty długu
- Załącznik nr 11 do SIWZ - Sprawozdanie Rb-Z za 2008 rok
- Załącznik nr 12 do SIWZ - Sprawozdanie Rb-27S za 2008 rok
- Załącznik nr 12 do SIWZ - Sprawozdanie Rb-27S za 2008 rok - wersja szczegółowa
- Załącznik nr 13 do SIWZ - Sprawozdanie Rb-28S za 2008 rok
- Załącznik nr 13 do SIWZ - Sprawozdanie Rb-28S - wersja szczegółowa
- Załącznik nr 14 do SIWZ - Sprawozdanie Rb-NDS za 2008 rok
- Załącznik nr 15 do SIWZ - Sprawozdanie Rb-Z za 2009 rok
- Załącznik nr 16 do SIWZ - Sprawozdanie Rb-27S za rok 2009
- Załącznik nr 16 do SIWZ - Sprawozdanie Rb-27S za 2009 rok - wersja szczegółowa
- Załącznik nr 17 do SIWZ - Sprawozdanie Rb-28S za rok 2009
- Załącznik nr 17 do SIWZ - Sprawozdanie Rb 28S za rok 2009 - wersja szczegółowa
- Załącznik nr 18 do SIWZ - Sprawozdanie Rb-UZ za 2009 rok
- Załącznik nr 19 i 20 do SIWZ - Sprawozdanie Rb-27S oraz Rb-28S za I kwartał 2010 roku w wersji skróconej oraz rozszerzonej
- Załącznik nr 21 do SIWZ - Harmonogram spłat kredytów i pożyczek na lata 2010 - 2016
- Załącznik nr 22 do SIWZ - Zestawienie przepływów pieniężnych - prognoza na okres spłaty kredytu
- Załącznik nr 23 do SIWZ - Uchwała Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 19 marca 2010 roku w sprawie wydania opinii o przedłożonych sprawozdaniach z wykonania budżetu za 2009 rok
- Załącznik nr 24 do SIWZ - Sprawozdanie Rb-NDS za I kwartał 2010 roku
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2010-07-15
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-07-15 14:32:08
- Liczba odsłon: 227
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: