Wersja archiwalna 2009-12-10 21:50:05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,
tel. 024 261-02-36; fax 261-02-02
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 133.000 EURO, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
www.ugnowyduninow.bip.org.pl
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
· Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Dostawa w roku 2010 oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów”
· Rodzaj zamówienia: dostawy
· Miejsce wykonania: gm. Nowy Duninów
· Opis:
Zamówienie obejmuje realizację zadania pn. „Dostawy w roku 2010 oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów.”
Zamówienie obejmuje realizację zadania p. n. „Dostawa w roku 2010 oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów”. Dostawy będą realizowane do budynków znajdujących się w miejscowościach Nowy Duninów oraz Soczewka. Łączna ilość – 90.000 dm³. Jednorazowa dostawa w ilości nie mniejszej niż 3m³ (w latach poprzednich przeciętnie 3-7m³).
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od daty zawarcia umowy do dn. 31.12.2010r.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
1. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.:
· posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
· posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
· znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
· nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie .
b) dysponują odpowiednim wyposażeniem technicznym, oraz kadrowym umożliwiającym realizację zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
- Formularz oferty – zał. nr 1 do SIWZ;
- Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – zał. nr 2 do SIWZ;
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;
- Informacja dot. wyposażenia technicznego oraz zatrudnienia wraz z zakresem wykonywanych przez zatrudnione osoby czynności – zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy osoba przewidziana przez wykonawcę nie jest jego pracownikiem należy załączyć zobowiązanie do współpracy z Wykonawcą przy realizacji zamówienia.
- Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 09.09.2000r. O opłacie skarbowej (Dz. U. z 17.10.2000r. z późn. zm.).
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Termin składania ofert: 17.12.2010r godzina 10:00.
2. Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1
3. Otwarcie ofert: dnia 17.12.2010r godz. 10:30
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 10/12/2010
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający:
Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów
z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 10/12/2010r wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:
„Dostawa w roku 2010 oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów”
Pliki powiązane:
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA wraz z załącznikami
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2009-12-10
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-12-10 21:50:05
- Liczba odsłon: 280
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: