OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,

tel. 024 261-02-36; fax 261-02-02

OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 133.000 EURO, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:

www.ugnowyduninow.bip.org.pl

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

·      Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Dostawa w roku 2010 oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów”

·      Rodzaj zamówienia: dostawy

·      Miejsce wykonania: gm. Nowy Duninów

·      Opis:

Zamówienie obejmuje realizację zadania p. n. „Dostawa w roku 2010 oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów”. Dostawy będą realizowane do budynków znajdujących się w miejscowościach Nowy Duninów oraz Soczewka. Łączna ilość – 90.000 dm³. Jednorazowa dostawa w ilości nie mniejszej niż 3m³ (w latach poprzednich przeciętnie 3-7m³).

 ·      Wspólny słownik zamówień (CPV): 09135100-5 – olej opałowy

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od daty zawarcia umowy do dn. 31.12.2010r.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

1. Opis warunków udziału w postępowaniu:

O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.:

·      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

·      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

·      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

·       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie .

b) dysponują odpowiednim wyposażeniem technicznym, oraz kadrowym umożliwiającym realizację zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

  1. Formularz oferty – zał. nr 1 do SIWZ;
  2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy – zał. nr 2 do SIWZ;
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;
  4. Informacja dot. wyposażenia technicznego oraz zatrudnienia wraz z zakresem wykonywanych przez zatrudnione osoby czynności – zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy osoba przewidziana przez wykonawcę nie jest jego pracownikiem należy załączyć zobowiązanie do współpracy z Wykonawcą przy realizacji zamówienia.
  5. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej zgodnie z ustawą z dnia 09.09.2000r. O opłacie skarbowej (Dz. U. z 17.10.2000r. z późn. zm.).

INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.   Termin składania ofert: 17.12.2009r godzina 10:00.

2.   Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1

3.   Otwarcie ofert: dnia 17.12.2009r godz. 10:30

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 10/12/2009

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów

z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 10/12/2009r wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:

Dostawa w roku 2010 oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów”

 

Pliki powiązane:

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA wraz z załącznikami

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-12-10 22:17:31
  • Liczba odsłon: 142
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892648]

przewiń do góry