Wersja archiwalna 2008-06-03 15:31:24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,
tel. 024 261-02-36; fax 261-02-36
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5.150.000 EURO, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
www.ugnowyduninow.bip.org.pl
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
<!--[if !supportLists]-->1. <!--[endif]-->Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Modernizacja drogi gminnej w m. Nowy Duninów ul. Zacisze i Parkowa”
<!--[if !supportLists]-->2. <!--[endif]-->Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
<!--[if !supportLists]-->3. <!--[endif]-->Miejsce wykonania: Nowy Duninów
<!--[if !supportLists]-->4. <!--[endif]--> Opis:
Zakres prac:
Wykonanie remontu nawierzchni (szerokości 5m) na odcinku nr 1 w km 0+000 do 0+356,74 dł. 356,74 mb oraz przebudowy nawierzchni jezdni (szerokość 4m) i parkingu na odcinku nr 2 w km 0+150,56 dł. 150,56mb wraz z wzjazdami w m. Nowy Duninów gmina Nowy Duninów
<!--[if !supportLists]-->5. <!--[endif]-->Wspólny słownik zamówień (CPV): 45233124-4
<!--[if !supportLists]-->6. <!--[endif]-->Wielkość: poniżej 5.150.000 EURO
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH: Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: w ciągu 1-go miesiąca liczonego od dnia podpisania umowy
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
1. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
<!--[if !supportLists]-->1. <!--[endif]-->posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
<!--[if !supportLists]-->2. <!--[endif]-->posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
<!--[if !supportLists]-->a) <!--[endif]-->wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie;
<!--[if !supportLists]-->b) <!--[endif]-->dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: drogowym.
<!--[if !supportLists]-->3. <!--[endif]-->znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
<!--[if !supportLists]-->4. <!--[endif]-->nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
<!--[if !supportLists]-->a) <!--[endif]-->oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3
<!--[if !supportLists]-->b) <!--[endif]-->aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
<!--[if !supportLists]-->c) <!--[endif]-->dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganej specjalności, kserokopie aktualnego zaświadczenia, że jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
<!--[if !supportLists]-->d) <!--[endif]-->wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – wg. załącznika nr 4
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 2.500zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
<!--[if !supportLists]-->1. <!--[endif]-->Termin składania ofert: 23.06.2008r godzina 10:00.
<!--[if !supportLists]-->2. <!--[endif]-->Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1
<!--[if !supportLists]-->3. <!--[endif]-->Otwarcie ofert: dnia 23.06.2008r godz. 10:10
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 03/06/2008
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający:
Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów
z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 03/06/2008r wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:
„Modernizacja drogi gminnej w m. Nowy Duninów ul. Zacisze i Parkowa”
Pliki powiązane:
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
- Kosztorys nakładczy
- Dokumentacja - profil 1
- Dokumentacja - profil 2
- Dokumentacja - profil 3
- Dokumentacja - Przekrój normalny 1
- Dokumentacja - przekrój normalny 2
- Dokumentacja - przekrój normalny 3
- Dokumentacja - przekrój poprzeczny 1
- Dokumentacja - przekrój poprzeczny 2
- Dokumentacja - przekrój poprzeczny 3
- Dokumentacja - zagospodarowanie terenu 1
- Dokumentacja - zagospodarowanie terenu 2
- Dokumentacja - elementy trasy w planie Odcinek 1
- Dokumentacja - elementy trasy w planie Odcinek 2
- Dokumentacja - obliczenia Odcinek 1
- Dokumentacja - obliczenia Odcinek 2
- Dokumentacja - zagospodarowanie terenu 3
- Dokumentacja-opis techniczny
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Nowy Duninów
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
- Data udostępnienia w BIP: 2008-06-03
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Majchrowska
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-06-03 15:31:24
- Liczba odsłon: 347
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: