Wersja archiwalna 2008-05-24 01:21:58

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,

tel. 024 261-02-36; fax 261-02-36

OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5.150.000 EURO, na podstawie art. 39  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:

www.ugnowyduninow.bip.org.pl

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

<!--[if !supportLists]-->1.      <!--[endif]-->Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Modernizacja drogi gminnej w m. Soczewka Gm. Nowy Duninów”

<!--[if !supportLists]-->2.       <!--[endif]-->Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

<!--[if !supportLists]-->3.       <!--[endif]-->Miejsce wykonania: Soczewka, gm. Nowy Duninów

<!--[if !supportLists]-->4.       <!--[endif]--> Opis:

Zakres prac:

Wykonanie remontu nawierzchni (szerokości 4,5m) na odcinku nr 1 w km 0+000 do 0+318,39 dł. 318,39 mb oraz przebudowy nawierzchni jezdni (szerokość 3,5m) i parkingu na odcinku nr 2 w km 0+000 do 0+099.58 dł. 99,58 mb w m. Soczewka gmina Nowy Duninów

<!--[if !supportLists]-->5.       <!--[endif]-->Wspólny słownik zamówień (CPV): 45233124-4

<!--[if !supportLists]-->6.       <!--[endif]-->Wielkość: poniżej 5.150.000 EURO

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH: Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: w ciągu 1-go miesiąca liczone od dnia podpisania umowy

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

1. Opis warunków udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:

<!--[if !supportLists]-->1.      <!--[endif]-->posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

<!--[if !supportLists]-->2.       <!--[endif]-->posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia tj.:

<!--[if !supportLists]-->a)      <!--[endif]-->wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie;

<!--[if !supportLists]-->b)       <!--[endif]-->dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: drogowym.

<!--[if !supportLists]-->3.      <!--[endif]-->znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia,

<!--[if !supportLists]-->4.      <!--[endif]-->nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

<!--[if !supportLists]-->a)      <!--[endif]-->oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy  - wg załącznika nr 3

<!--[if !supportLists]-->b)     <!--[endif]-->aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

<!--[if !supportLists]-->c)      <!--[endif]-->dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganej specjalności, kserokopie aktualnego zaświadczenia, że jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.

<!--[if !supportLists]-->d)     <!--[endif]-->wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – wg. załącznika nr 4

INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

Zamawiający wymaga  wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 3.000 zł. (słownie: trzy tysiące   złotych)

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

<!--[if !supportLists]-->1.      <!--[endif]-->Termin składania ofert: 12.06.2008r godzina 10:00.

<!--[if !supportLists]-->2.      <!--[endif]-->Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1

<!--[if !supportLists]-->3.      <!--[endif]-->Otwarcie ofert: dnia 12.06.2008r godz. 10:20

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

 Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 23/05/2008


 

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów

z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 23/05/2008r wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:

„Modernizacja drogi gminnej w m. Soczewka Gm. Nowy Duninów”


powiązane pliki:

  1. specyfikacja istotnych warunków zamówienia
  2. Kosztorys ofertowy
  3. dokumentacja projektowa - opis techniczny
  4. dokumentacja projektowa - elementy trasy w planie - odcinek 1
  5. dokumentacja projektowa - elementy trasy w planie - odcinek 2
  6. dokumentacja projektowa - obliczenia - odcinek 1
  7. dokumentacja projektowa - obliczenia - odcinek 2
  8. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
  9. projekt zagospodarowania terenu, profile i przekroje

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3222664]

przewiń do góry