Wersja archiwalna 2008-05-21 20:08:10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,
tel. 024 261-02-36; fax 261-02-02
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 5.150.000 EURO, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Modernizacja hydroforni w Dużym Duninowie”
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3. Miejsce wykonania: Duży Duninów, gm. Nowy Duninów
4. Opis:
- montaż mieszacza wodno-pianowego (aeratora) centralnego ciśnieniowego ø800mm
- montaż dwóch filtrów ø1200mm wraz z armaturą i rurarzem
- ułożenie w filtrach nowych złóż
- montaż nowej instalacji technologicznej wody surowej, wody napowietrzonej, wody uzdatnionej i wody płuczącej
- montaż sprężarki z zespołem przygotowania powietrza oraz instalacją sprężonego powietrza
- montaż dmuchawy do płukania filtrów wraz z instalacją
- montaż zestawu dozowania podchlorynu sodu
- wykonanie osadnika popłuczyn
5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45232430-5
6. Wielkość: poniżej 5.150.000 EURO
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: w ciągu 3-ch miesięcy liczone od dnia podpisania umowy
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
1. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie;
b) dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: sieci i instalacji wodociągowych.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 3
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganej specjalności, kserokopie aktualnego zaświadczenia, że jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – wg. załącznika nr 4
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający wymaga wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 2.500 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Termin składania ofert: 10.06.2008r godzina 10:00.
2. Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1
3. Otwarcie ofert: dnia 10.06.2008r godz. 10:30
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 21/05/2008
WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający:
Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów
z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 21/05/2008r wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:
„Modernizacja hydroforni w Dużym Duninowie”
połączone pliki:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
- Data udostępnienia w BIP: 2008-05-21
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Majchrowska
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-05-21 20:08:10
- Liczba odsłon: 395
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: