Sprawa nr RG. 2220/KS/07

                                                                                                               Nowy Duninów, dn.06.07.2007

                                        

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,

tel. 024 261-02-36; fax 261-02-02

OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14.000 EURO i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 , na podstawie art. 39  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:

www.ugnowyduninow.bip.org.pl

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.      Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:  „Wykonanie zabudowy średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego typu STAR 266 dla OSP w Lipiankach”

2.       Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

3.       Miejsce wykonania: Lipianki gm. Nowy Duninów – samochód podstawiony do wykonawcy

4.        Opis:

Zgodnie z opisem zabudowy zał. Nr  2

5.       Wspólny słownik zamówień (CPV):

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

34 11 4000 - 9

Pojazdy Specjalne

34 14 4210 - 3

Wozy strażackie

34 21 0000 - 2

Nadwozia pojazdów mechanicznych

6.       Wielkość: powyżej 14.000 EURO i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 , na podstawie art. 39  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 2,5 m-ca od dnia podpisania umowy.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

1. Opis warunków udziału w postępowaniu:

     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

<!--[if !supportLists]-->1)      <!--[endif]-->posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność w zakresie wykonywania tego typu robót.

<!--[if !supportLists]-->2)      <!--[endif]-->posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia tj.:

<!--[if !supportLists]-->a)      <!--[endif]-->wykonali w okresie ostatnich trzech latach minimum 10 zabudów samochodów (dołączyć wykaz na załączonym druku);

<!--[if !supportLists]-->3)      <!--[endif]-->znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia,

<!--[if !supportLists]-->4)      <!--[endif]-->nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. V. SIWZ stosując formułę „spełnia – nie spełnia”

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 

<!--[if !supportLists]-->a)      <!--[endif]-->aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

<!--[if !supportLists]-->b)      <!--[endif]-->wykaz wykonanych  w okresie ostatnich trzech lat zabudów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem nazwy zamawiającego daty i miejsca wykonania, - wg załącznika nr 3

<!--[if !supportLists]-->c)      <!--[endif]-->oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy  - wg załącznika nr 5.

INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

W postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.      Termin składania ofert: 13.07.2007r godzina 10:00.

2.      Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1

3.      Otwarcie ofert: dnia 13.07.2007r godz. 10:30

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

 Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 06/07/2007

załączniki:

1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz za załącznikami

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Majchrowska
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-07-06 17:27:50
  • Liczba odsłon: 87
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2892333]

przewiń do góry