Wersja archiwalna 2007-07-06 17:27:50
Sprawa nr RG. 2220/KS/07
Nowy Duninów, dn.06.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,
tel. 024 261-02-36; fax 261-02-02
OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14.000 EURO i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 , na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).
ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Wykonanie zabudowy średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego typu STAR 266 dla OSP w Lipiankach”
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3. Miejsce wykonania: Lipianki gm. Nowy Duninów – samochód podstawiony do wykonawcy
4. Opis:
Zgodnie z opisem zabudowy zał. Nr 2
5. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) | |
34 11 4000 - 9 |
Pojazdy Specjalne |
34 14 4210 - 3 |
Wozy strażackie |
34 21 0000 - 2 |
Nadwozia pojazdów mechanicznych |
6. Wielkość: powyżej 14.000 EURO i mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 , na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.
CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 2,5 m-ca od dnia podpisania umowy.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
1. Opis warunków udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
<!--[if !supportLists]-->1) <!--[endif]-->posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność w zakresie wykonywania tego typu robót.
<!--[if !supportLists]-->2) <!--[endif]-->posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
<!--[if !supportLists]-->a) <!--[endif]-->wykonali w okresie ostatnich trzech latach minimum 10 zabudów samochodów (dołączyć wykaz na załączonym druku);
<!--[if !supportLists]-->3) <!--[endif]-->znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
<!--[if !supportLists]-->4) <!--[endif]-->nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. V. SIWZ stosując formułę „spełnia – nie spełnia”
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
<!--[if !supportLists]-->a) <!--[endif]-->aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
<!--[if !supportLists]-->b) <!--[endif]-->wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zabudów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem nazwy zamawiającego daty i miejsca wykonania, - wg załącznika nr 3
<!--[if !supportLists]-->c) <!--[endif]-->oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 5.
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
W postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Termin składania ofert: 13.07.2007r godzina 10:00.
2. Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1
3. Otwarcie ofert: dnia 13.07.2007r godz. 10:30
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:
Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 06/07/2007
załączniki:
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz za załącznikami
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Katarzyna Majchrowska
- Data udostępnienia w BIP: 2007-07-06
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Majchrowska
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-07-06 17:27:50
- Liczba odsłon: 164
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: