Wersja archiwalna 2020-07-29 13:15:53

Nowy Duninów, 29.07.2020r.


Do wszystkich Wykonawców
biorących udział w postępowaniu

RG.271.1.2.2020.DM


ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA


Działając na podstawie z art. 93  z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)

Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu przetargu pn.: „Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Nowym  Duninowie w roku szkolnym 2020/2021, gm. Nowy Duninów”

Podstawa prawna

Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych,

„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:

7) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegające unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.” 

Uzasadnienie

Z uwagi, iż w ostatnim okresie czasu wystąpił znaczący wzrost liczby zachorowań na covid-19 i w związku z tym istnieje duże ryzyko, że w okresie nauki szkolnej od 01.09.2020 r. nastąpią kilkutygodniowe a nawet kilkumiesięczne okresy przerwy w nauce szkolnej Zamawiający w celu racjonalnego wydatkowania środków publicznych jest zobowiązany do dokonania zmiany opisu zamówienia i wypłaty wynagrodzenia w sytuacji braku możliwości wykonania usługi w pełnym zakresie (§4 ust.2 umowy).

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Michalska Dominika
  • Data udostępnienia w BIP: 2020-07-29
  • Informacja zaktualizowana przez: Michalska Dominika
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-07-29 13:15:53
  • Liczba odsłon: 598
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3227050]

przewiń do góry