Ogłoszenie nr 510156245-N-2019
z dnia 26-07-2019 r.
Gmina Nowy Duninów: Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły
Podstawowej w Nowym Duninowie oraz Szkoły Filialnej w Soczewce w roku
szkolnym 2019/2020 gm. Nowy Duninów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568848-N-2019
Numer ogłoszenia: 568848-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowy Duninów, Krajowy numer identyfikacyjny 54162900000000,
ul. ul. Osiedlowa
1,
09-505
Nowy Duninów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
242 610 236, e-mail
ug@nowyduninow.info.pl, faks
242 610 236.
Adres strony internetowej (url): http://nowyduninow.info.pl
Adres strony internetowej (url): http://nowyduninow.info.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Nowym
Duninowie oraz Szkoły Filialnej w Soczewce w roku szkolnym 2019/2020 gm.
Nowy Duninów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RG.271.3.2.2019DM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:
„Dowóz i odwóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Nowym Duninowie oraz do
Szkoły Filialnej w Soczewce w roku szkolnym 2019/2020, gm. Nowy Duninów”
2. Rodzaj zamówienia: usługa. 3. Miejsce wykonania: gm. Nowy Duninów.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci
do Szkoły Podstawowej w Nowym Duninowie oraz Szkoły Filialnej w
Soczewce w roku szkolnym 2019/2020. Szczegółowy zakres przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik nr 9 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia.
5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 60100000-9 Usługi w zakresie
transportu drogowego 60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego
transportu drogowego osób 6. Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający
dopuszcza składanie ofert częściowych na TRASĘ NR 1 lub TRASĘ NR 2 lub
na obie części razem. Zamawiający informuje, iż dokona oceny oddzielnie
dla każdej trasy. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
wariantowych. 3) Zamawiający nie przewiduje: a) zebrania Wykonawców, b)
zawarcia umowy ramowej, c) wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej, d) zwrotu kosztów udziału w
postępowaniu. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z
przygotowaniem i złożeniem oferty. 4) Zamawiający nie dopuszcza
rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą
prowadzone będą w PLN. 5) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia
zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp
stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i
polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 6)
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4
ustawy Pzp dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez
wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie
realizacji zamówienia. 7) Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem
postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu
technicznego. 8) Zgodnie z art. 36a ustawy Pzp Zamawiający zastrzega
obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę zamówienia, tj. dowozu i
odwozu dzieci.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR:
1
NAZWA:
Trasa nr 1
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
79629.60
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gostyninie
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. 18 stycznia 36 Kod pocztowy: 09-500 Miejscowość: Gostynin Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
86000.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86000.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86000.00 Waluta: PLN
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR:
2
NAZWA:
Trasa nr 2
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
125235.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Wielobranżowych Wiesław Tomaszewski
Email wykonawcy: Adres pocztowy: Karolewo 25 Kod pocztowy: 09-505 Miejscowość: Karolewo Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
135253.80
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135253.80 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135253.80 Waluta: PLN
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Michalska Dominika
- Data udostępnienia w BIP: 2019-07-26
- Informacja zaktualizowana przez: Michalska Dominika
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-07-26 16:43:50
- Liczba odsłon: 208