Wersja archiwalna 2006-10-17 16:31:55

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Sprawa nr RG. 2220/WBD/06

 

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów,

tel. 024 261-02-36; fax 261-02-72

 

OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60.000 EURO, na podstawie art. 39 w związku z art. 4a  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.).

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:

www.ugnowyduninow.bip.org.pl

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.      Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Brwilno Dolne, gm. Nowy Duninów ” Etap I i II

2.      Zadanie zostanie dofinansowanie w ramach Samorządowego Programu Rozwoju Mazowsza z Budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach  komponentu E - „Mazowiecki Program Zaopatrzenia w Wodę – Budowa wodociągów na terenach wiejskich”

3.        Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

4.        Miejsce wykonania: Gm. Nowy Duninów

5.         Opis:

Zakres prac:

1.       Sieć wodociągową  z rur PCV Ø 110 – długości 60 m

2.       Sieć wodociągową  z rur PCV Ø 90 – długości 491 m

3.       Sieć wodociągową  z rur PCV Ø 63 – długości 159 m

4.       Sieć wodociągową  z rur PCV Ø 40 – długości 83 m

 

6.        Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.21.50-8

7.        Wielkość: poniżej 60000 EURO

 

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ: Nie.

CZY DOPUSZCZA SIĘ ZŁOŻENIE OFERTY WARIANTOWEJ: Nie.

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 10.11.2006r.

 

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

1. Opis warunków udziału w postępowaniu:

 

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki:

1.       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność w zakresie wykonywania tego typu robót.

2.        posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia tj.:

a)      wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum trzy zadania w zakresie budowy sieci wodociągowej o wartości każde 100.000 zł.;

b)       dysponuje kierownikiem robót posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci wodociągowe który jest wpisany na listę członków Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.

3.       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia,

4.       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów stosując formułę „spełnia – nie spełnia”

 

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

a)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

b)      wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - wg załącznika nr 3

c)      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – wg załącznika nr 4

d)      dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganych specjalnościach, kserokopie aktualnych zaświadczeń, że ww. osoby są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów oraz, że są one ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej.

e)      oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy  - wg załącznika nr 5.

 

 

INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

Zamawiający wymaga  wraz ze składaniem oferty wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące  złotych)

 

 

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

Kryteria oceny ofert: najniższa cena – 100%.

 

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1.       Termin składania ofert: 24.10.2006r godzina 10:30.

2.       Miejsce: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1

3.       Otwarcie ofert: dnia 24.10.2006r godz. 11:00

 

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

INFORMACJE NA TEMAT UMOWY RAMOWEJ

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego system

 

INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA ELEKTRONICZNA:

 Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Data ZAMIESZCZENIA niniejszego ogłoszenia 17/10/2006

 

 

 

 

 

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA

 

Zamawiający:

Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów

 

z dniem zamieszczenia ogłoszenia tj. 17/10/2006r wszczyna postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego dla przedmiotu zamówienia pn.:

 

„Rozbudowa sieci wodociągowej w m. Brwilno Dolne, gm. Nowy Duninów ” Etap I i II

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3222449]

przewiń do góry