Ogłoszenie nr 500285320-N-2018
z dnia 28-11-2018 r.
Gmina Nowy Duninów: Udzielenie kredytu długoterminowego w
wysokości 1.660.000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego
deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 639350-N-2018
Numer ogłoszenia: 639350-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500256083-N-2018
Numer ogłoszenia: 500256083-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowy Duninów, Krajowy numer identyfikacyjny 54162900000,
ul. ul. Osiedlowa
1,
09505
Nowy Duninów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
242 610 236, e-mail
ug@nowyduninow.info.pl, faks
242 610 236.
Adres strony internetowej (url): http://nowyduninow.infp.pl
Adres strony internetowej (url): http://nowyduninow.infp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości
1.660.000 PLN przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu
budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RG.271.2.6.2018.DM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu
długoterminowego w wysokości 1.660.000 PLN (Słownie: jeden milion
sześćset sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przeznaczonego na
sfinansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej
zaciągniętych zobowiązań. 2. Źródłem pokrycia zaciągniętego kredytu wraz
z odsetkami będą dochody własne gminy Nowy Duninów z tytułu podatku
dochodowego od osób fizycznych. 3. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel
in blanco wraz z deklaracją wekslową. 4. Wykorzystanie kredytu –
przelew na rachunek Gminy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w
Gostyninie 34 9012 0004 0000 1443 2001 0001 po uprzednim złożeniu przez
Gminę zapotrzebowania co do wysokości środków. Zapotrzebowanie może być
złożone za pomocą faxu lub poczty elektronicznej. 5. Zamówienie będzie
realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 30.12.2018 roku. 6.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty
kredytu bez żadnych dodatkowych opłat i podania przyczyn. 7. Okres
kredytowania od uruchomienia kredytu do 30 grudnia 2026 roku. 8. Spłata
kredytu nastąpi w następujący sposób: a) 2019 – 10 rat po 10.000 zł, b)
2020 – 2023 – 48 rat po 16.000 zł, c) 2024 – 2026 - 36 rat po 22.000 zł.
9. Spłaty rat kredytu (kapitału) dokonywane będą w ratach miesięcznych w
terminie do 30 dnia każdego miesiąca przez okres 94 miesięcy poczynając
od 30 marca 2019 r. Ostatnia rata kredytu do 30 grudnia 2026 roku. 10.
Okres karencji w spłacie od uruchomienia kredytu do 29 marca 2019 r.
Spłata kredytu rozpoczyna się 30 marca 2019 r. (termin spłaty I raty).
11. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach miesięcznych do dnia 20
każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Ostatni termin płatności odsetek
30.12.2026. 12. W przypadku gdy wyznaczone terminy spłaty rat kredytu
bądź odsetek przypadają na dzień wolny od pracy, uregulowanie należnej
spłaty nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie spłaty bez
ponoszenia dodatkowych kosztów. 13. Oprocentowanie kredytu oparte
będzie na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z sumy:
a) Stałej w okresie kredytowania marży banku, b) Zmiennej w okresie
kredytowania stawki oprocentowania WIBOR 1M – stawka ustalona na okres 1
miesiąca w wysokości z ostatniego dnia roboczego miesiąca i mająca
zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania od 1-ego dnia
następnego miesiąca, c) Wykonawca nie pobiera prowizji. 14. Celem
przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu wykonawca winien przyjąć
wysokość stawki WIBOR 1M na dzień 10.10.2018 tj. 1.64 % oraz termin
uruchomienia kredytu w dniu 30.11.2018r. 15. O wysokości oprocentowania w
danym miesiącu Wykonawca (bank) powiadomi Zamawiającego na piśmie w
terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego
okresu odsetkowego. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie
wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz
założenie, ze rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. 16.
Przed podpisaniem umowy wykonawca przedłoży do akceptacji zamawiającemu
przewidywany harmonogram spłat kredytu uwzględniając wszystkie wymagania
SIWZ 17. Odsetki od udzielonego kredytu ustalone na podstawie
oprocentowania opisanego w pkt. 8 stanowić będą jedyne wynagrodzenie
banku z tytułu wykonania umowy kredytowej. Zamawiający nie będzie
ponosił dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem,
ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu,
poza określonymi w ofercie. 18. Bank zobowiązany jest zagwarantować
przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez
obciążenia zamawiającego dodatkowymi kosztami po uprzednim powiadomieniu
banku przez zamawiającego w terminie 7 dni o zamiarze dokonania takiej
spłaty. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej
kwoty przyznanego kredytu oraz renegocjacji kwoty i terminów spłat
kapitału. 20. Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia
zaciągniętego kredytu poza wekslem In blanco wraz z deklaracją wekslową.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
201800.00
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Gostyninie
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Rynek 4/5 Kod pocztowy: 09-500 Miejscowość: Gostynin Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
159694.17
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159694.17 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 182378.44 Waluta: PLN
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Michalska Dominika
- Data udostępnienia w BIP: 2018-11-28
- Informacja zaktualizowana przez: Michalska Dominika
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-11-28 16:21:42
- Liczba odsłon: 218