Wersja archiwalna 2018-08-14 13:18:22
Nowy Duninów, dnia 14.08.2018r.
RG.271.2.3.2018.KJ
Z a w i a d o m i e n i e
o unieważnieniu
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 93 ust.1 pkt.
4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych unieważnia
postępowanie na wykonanie zadania pn.: „Budowa drogi gminnej w m. Nowy Duninów, ul. Parcelowa – Etap I” prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego, gdyż oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia.
Uzasadnienie:
Zamawiający przeznaczył na zrealizowanie przedmiotowego zadania środki finansowe na łączną kwotę brutto 184.343,00 zł. W niniejszym postępowaniu została złożona jedna oferta z kwotą brutto 451.447,43 zł. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4) ustawy Pzp unieważnia postępowanie, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może kontynuować postępowania przetargowego, ponieważ nie będzie możliwe zawarcie umowy na wykonanie robót budowlanych z uwagi na niewystarczającą ilość zabezpieczonych środków. Powyższy stan faktyczny wypełnia przesłanki określone w art. 93 ust.1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, dlatego Zamawiający postanowił, jak na wstępie.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2018-08-14
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-08-14 13:18:22
- Liczba odsłon: 749
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: