Ogłoszenie nr 500016550-N-2018
z dnia 23-01-2018 r.
Gmina Nowy Duninów: „Dostawa w roku 2018 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 632395-N-2017
Numer ogłoszenia: 632395-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowy Duninów, Krajowy numer identyfikacyjny 54162900000,
ul. ul. Osiedlowa
1,
09505
Nowy Duninów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
242 610 236, e-mail
ug@nowyduninow.info.pl, faks
242 610 236.
Adres strony internetowej (url): http://nowyduninow.info.pl/
Adres strony internetowej (url): http://nowyduninow.info.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
„Dostawa w roku 2018 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów”
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
RG.272.2.6.2017.KJ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Zamówienie obejmuje realizację zadania p. n.
„Dostawa w roku 2018 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego
przez Gminę Nowy Duninów” na następujących warunkach:
1. Dostawy będą realizowane do następujących budynków:
a) Budynek komunalny przy ul. Słonecznej 2 w Nowym Duninowie,
b) Szkoła Podstawowa im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym
Duninowie, ul. Gostynińska 1, 09-505 Nowy Duninów,
c) Szkoła Podstawowa im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym
Duninowie Filia w Soczewce, ul. Ks. Pawła Kwiatkowskiego 1, 09-506
Soczewka.
2. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 5 Mg (ton) jednorazowo,
w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3. Łączna szacunkowa ilość – 250 Mg (ton).
4. Pelet drzewny będzie dostarczany cysterną z opróżnieniem
pneumatycznym.
5. Dostarczany pelet drzewny musi charakteryzować się następującymi
parametrami:
a) surowiec: drzewo z drzew iglastych lub liściastych albo stanowiący
mieszankę drzew liściastych i iglastych, bez domieszki innej substancji,
jak np.: kleje, lepiszcze, czy utwardzacze;
b) średnica: 6 - 8mm;
c) długość: do 40mm;
d) maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%;
e) wartość opałowa: od 17 do 19 MJ/kg;
f) gęstość minimalna: 600 kg/m3;
g) wilgotność: do 10%;
h) zgodność z normą EN 14964-2:2011;
i) dostarczany pelet będzie objęty co najmniej 6 miesięczną gwarancją
producenta.
6. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy sprawozdanie z badań
dostarczanego peletu drzewnego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania przestrzegania przez
Wykonawcę zgodności jakościowej dostarczanego peletu drzewnego z
parametrami określonymi w ust. I pkt. 5 SIWZ poprzez pobranie próbki
peletu drzewnego, która w przypadku ewentualnych uwag co do jakości
będzie oddawana do badania laboratoryjnego. Jeśli pelet drzewny nie
spełni parametrów określonych w ust. I pkt. 5 SIWZ, kosztami badania
laboratoryjnego Zamawiający obciąży Wykonawcę.
8. Termin dostaw poszczególnych partii będzie uzgadniany z Wykonawcą
telefonicznie, za pomocą telefaxu lub poczty elektronicznej. Zamówienia
będą realizowane w dni robocze w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od
chwili złożenia zamówienia.
9. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i
złożeniem oferty. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje,
które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a
zwłaszcza warunków dostaw.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09111400-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
182036.10
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
nie
Nazwa wykonawcy: BIOTERMO Rafał Wiśniewski
Email wykonawcy: biuro@biotermo.pl Adres pocztowy: Osada 12 Kod pocztowy: 09-500 Miejscowość: Gostynin Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy
193417.50
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193417.50 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 241387.50 Waluta: PLN
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieradzka Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 2018-01-23
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-01-23 07:30:24
- Liczba odsłon: 209