Ogłoszenie nr 107940 - 2017
z dnia 2017-07-13 r.
Nowy
Duninów: „Termomodernizacja Zespołu Szkół w Nowym Duninowie”
realizowanego w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja budynków
użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Związku Gmin Regionu
Płockiego” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę
niskoemisyjną” Działanie 4.2 „Efektywność energetyczna”.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
tak
Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527667-N-2017
Numer ogłoszenia: 527667-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
Informacje dodatkowe:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania
wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
– mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów, krajowy numer identyfikacyjny
54162900000, ul.
ul. Osiedlowa
1,
09505
Nowy Duninów, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
242 610 236, faks
242 610 236, e-mail
ug@nowyduninow.info.pl
Adres strony internetowej (URL): http://nowyduninow.info.pl/
Adres strony internetowej (URL): http://nowyduninow.info.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone
przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest
podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I
należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie podzielone jest na części:
„Termomodernizacja
Zespołu Szkół w Nowym Duninowie” realizowanego w ramach projektu pn.:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na
terenie Związku Gmin Regionu Płockiego” współfinansowanego z
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej
IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działanie 4.2 „Efektywność
energetyczna”.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RG.271.2.1.201.KJ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Termomodernizacja Zespołu Szkół w
Nowym Duninowie” realizowanego w ramach projektu pn.:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na
terenie Związku Gmin Regionu Płockiego” współfinansowanego z
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej
IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działanie 4.2 „Efektywność
energetyczna”
1.1. Opis przedmiotu zamówienia: W ramach zadania przewiduje się wykonanie n/w elementów robót dla: CZĘŚCI I:
I. Architektura:
A. Szkoła:
1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
3. Docieplenie ścian,
4. Obróbki blacharskie,
5. Opaska wokół budynku,
6. Rusztowania i wywóz gruzu,
7. Ocieplenie dachu
B. Sala Gimnastyczna:
1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
2. Docieplenie ścian,
3. Obróbki blacharskie,
4. Opaska wokół budynku,
5. Rusztowania i wywóz gruzu,
II. Elektryka:
A. Instalacja elektryczna:
1. Demontaże,
2. Modernizacja rozdzielnic,
3. Oprzewodowanie,
4. Osprzęt instalacyjny,
5. Oprawy oświetleniowe,
6. Sterowanie oświetleniem,
7. Instalacja odgromowa,
8. Pomiary
B. Instalacja fotowoltaiczna
III. Sanitarne (system ogrzewania)
1. Instalacja co - roboty demontażowe
2. Instalacja co - roboty montażowe
Zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Załączone do SIWZ przedmiary robót są materiałami pomocniczymi, które służyć mają opisowi sposobu i technologii wykonania robót. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie oferty wszelkie prace nieuwzględnione w przedmiarze robót, a ujęte w dokumentacji projektowej. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i wyceny malowania powierzchni ścian i sufitów na których będą prowadzone roboty sanitarne, elektryczne i instalacji c.o. Zamawiający w ramach zadania polegającego na wymianie oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego w budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum rezygnuje z wykonania instalacji EIB/KNX sterującej oświetleniem w pomieszczeniach komunikacyjnych oraz toaletach.
Z zakresu dokumentacji projektowej należy wyłączyć:
szafę sterowniczą EIB z wyposażeniem,
serwer KNX,
okablowania sterownicze,
czujniki natężenia oświetlenia oraz DALI, W zamian powyższego zakresu należy wykonać i wycenić tradycyjny sposób sterowania oprawami oświetleniowymi z wykorzystaniem lokalnych wyłączników oświetleniowych. W korytarzach przewidzieć wydzieloną grupę opraw oświetlenia nocnego ze sterowaniem oświetleniem za pomocą zegara astronomicznego. Zasilanie opraw pozostaje bez zmian z rozdzielni piętrowych.
CZĘŚĆ II:
naprawa ubytków tynków na kominach
malowanie kominów
wymiana skorodowanych elementów pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi
przygotowanie podłoża pod malowanie pokrycia dachu
malowanie pokrycia dachu farbą podkładową i wierzchniego krycia lub farbą 2w1
malowanie wewnętrzne ścian i sufitów na których nie będą prowadzone roboty sanitarne, elektryczne i instalacji c.o.
Zakres przedmiotu zamówienia dotyczący Części II - należy wykonać zgodnie z opisem w załączonym przedmiarze robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:1.1. Opis przedmiotu zamówienia: W ramach zadania przewiduje się wykonanie n/w elementów robót dla: CZĘŚCI I:
I. Architektura:
A. Szkoła:
1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
3. Docieplenie ścian,
4. Obróbki blacharskie,
5. Opaska wokół budynku,
6. Rusztowania i wywóz gruzu,
7. Ocieplenie dachu
B. Sala Gimnastyczna:
1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
2. Docieplenie ścian,
3. Obróbki blacharskie,
4. Opaska wokół budynku,
5. Rusztowania i wywóz gruzu,
II. Elektryka:
A. Instalacja elektryczna:
1. Demontaże,
2. Modernizacja rozdzielnic,
3. Oprzewodowanie,
4. Osprzęt instalacyjny,
5. Oprawy oświetleniowe,
6. Sterowanie oświetleniem,
7. Instalacja odgromowa,
8. Pomiary
B. Instalacja fotowoltaiczna
III. Sanitarne (system ogrzewania)
1. Instalacja co - roboty demontażowe
2. Instalacja co - roboty montażowe
Zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Załączone do SIWZ przedmiary robót są materiałami pomocniczymi, które służyć mają opisowi sposobu i technologii wykonania robót. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie oferty wszelkie prace nieuwzględnione w przedmiarze robót, a ujęte w dokumentacji projektowej. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i wyceny malowania powierzchni ścian i sufitów na których będą prowadzone roboty sanitarne, elektryczne i instalacji c.o. Zamawiający w ramach zadania polegającego na wymianie oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego w budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum rezygnuje z wykonania instalacji EIB/KNX sterującej oświetleniem w pomieszczeniach komunikacyjnych oraz toaletach.
Z zakresu dokumentacji projektowej należy wyłączyć:
szafę sterowniczą EIB z wyposażeniem,
serwer KNX,
okablowania sterownicze,
czujniki natężenia oświetlenia oraz DALI, W zamian powyższego zakresu należy wykonać i wycenić tradycyjny sposób sterowania oprawami oświetleniowymi z wykorzystaniem lokalnych wyłączników oświetleniowych. W korytarzach przewidzieć wydzieloną grupę opraw oświetlenia nocnego ze sterowaniem oświetleniem za pomocą zegara astronomicznego. Zasilanie opraw pozostaje bez zmian z rozdzielni piętrowych.
CZĘŚĆ II:
naprawa ubytków tynków na kominach
malowanie kominów
wymiana skorodowanych elementów pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi
przygotowanie podłoża pod malowanie pokrycia dachu
malowanie pokrycia dachu farbą podkładową i wierzchniego krycia lub farbą 2w1
malowanie wewnętrzne ścian i sufitów na których nie będą prowadzone roboty sanitarne, elektryczne i instalacji c.o.
Zakres przedmiotu zamówienia dotyczący Części II - należy wykonać zgodnie z opisem w załączonym przedmiarze robót.
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45310000-3
Dodatkowe kody CPV: 45331100-7,
Dodatkowe kody CPV: 45331100-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1350729.55 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Przedsiębiorstwo Prdukcyjno - Usługowe GOSPIN Sp. z o. o., gospin@gospin.pl, ul. Płocka 46, 09-500, Gostynin, kraj/woj. mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Cena wybranej oferty/wartość umowy 1698888.08 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1698888.08 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1829653.29 Waluta: PLN IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie , , , , , kraj/woj. Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem > Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta: IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sieradzka Joanna
- Data udostępnienia w BIP: 2017-07-13
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-07-13 15:07:00
- Liczba odsłon: 218