Wersja archiwalna 2015-12-28 14:21:44
"Dostawa w roku 2016 oleju napędowego do pojazdów stanowiących własność Gminy Nowy Duninów"
Numer ogłoszenia: 353934 - 2015; data zamieszczenia: 28.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176637 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w roku 2016 oleju napędowego do pojazdów stanowiących własność Gminy Nowy Duninów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje
realizację zadania p. n. Dostawa w roku 2016 oleju napędowego do
pojazdów stanowiących własność Gminy Nowy Duninów. Dostawy będą
realizowane do pojazdów znajdujących się w miejscowości Nowy Duninów,
Dzierzązna oraz Lipianki. Tankowanie będzie odbywało się w Nowym
Duninowie. Jednorazowa dostawa w ilości przeciętnie 100 - 200 litrów.
Przewidywana całkowita szacunkowa ilość dostawy oleju napędowego ok. 20
000 l. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub
zwiększenia ilości dostarczonego oleju napędowego maksymalnie o 20%.
Dostarczany Zamawiającemu olej napędowy musi spełniać wymagania normy
PN-EN 590:2013 oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9
października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
Szczegółowe postanowienia przyszłej umowy określa załącznik nr 7 do SIWZ
- wzór umowy.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie,
ul. Osiedlowa 1. Osoba upoważniona do kontaktu w sprawie przetargu:
Krzysztof Piłatowicz, Katarzyna Jakowska, tel. 0-24 26-10-236 wewn. 110.
1. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i
złożeniem oferty. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje,
które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a
zwłaszcza warunków dostaw.
2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż
20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu
dostawy.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o
której mowa w art. 91c. Ustawy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części zamówienia
podwykonawcom.
8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
9. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia
należytego wykonania umowy.
10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu
udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub
unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich
otwarcia.
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli
Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie
mogą być one udostępnione.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4
Ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VIKTORIA Sp. z o. o., ul. Włocławska 7, 09-505 Nowy Duninów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93012,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 131652,00
Oferta z najniższą ceną: 131652,00 / Oferta z najwyższą ceną: 131652,00
Waluta: PLN .
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2015-12-28
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-12-28 14:21:44
- Liczba odsłon: 520
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: