Wersja archiwalna 2015-12-01 11:43:31
"Dostawa w roku 2016 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów"
Numer ogłoszenia: 325520 - 2015; data zamieszczenia: 01.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów , ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://nowyduninow.info.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w roku 2016 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje realizację zadania p. n. Dostawa w roku 2016 peletu
drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów na
następujących warunkach:
1. Dostawy będą realizowane do następujących budynków:
a) Budynek komunalny przy ul. Słonecznej 2 w Nowym Duninowie,
b) Zespół Szkół im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym
Duninowie, ul. Gostynińska 1, 09-505 Nowy Duninów,
c) Zespół Szkół im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie
Filia w Soczewce, ul. Ks. Pawła Kwiatkowskiego 1, 09-506 Soczewka.
2. Dostawy będą realizowane partiami w ilości do 5 Mg (ton) jednorazowo,
w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3. Łączna ilość - 200 Mg (ton).
4. Pelet drzewny będzie dostarczany cysterną z opróżnieniem
pneumatycznym.
5. Dostarczany pelet drzewny musi charakteryzować się następującymi
parametrami:
a) surowiec: drzewo z drzew iglastych lub liściastych albo stanowiący
mieszankę drzew liściastych i iglastych, bez domieszki innej substancji,
jak np.: kleje, lepiszcze, czy utwardzacze;
b) średnica: 6 - 8mm;
c) długość: do 40mm;
d) maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%;
e) wartość opałowa: od 17 do 19 MJ/kg;
f) gęstość minimalna: 600 kg/m3;
g) wilgotność: do 10%;
h) zgodność z normą EN 14964-2:2011;
i) dostarczany pelet będzie objęty co najmniej 6 miesięczną gwarancją
producenta.
6. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy sprawozdanie z badań
dostarczanego peletu drzewnego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania przestrzegania przez
Wykonawcę zgodności jakościowej dostarczanego peletu drzewnego z
parametrami określonymi w ust. I pkt. 5 SIWZ poprzez pobranie próbki
peletu drzewnego, która w przypadku ewentualnych uwag co do jakości
będzie oddawana do badania laboratoryjnego. Jeśli pelet drzewny nie
spełni parametrów określonych w ust. I pkt. 4 SIWZ, kosztami badania
laboratoryjnego Zamawiający obciąży Wykonawcę.
8. Termin dostaw poszczególnych partii będzie uzgadniany z Wykonawcą
telefonicznie lub za pomocą telefaxu.
Zamówienia będą realizowane w dni
robocze w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili złożenia
zamówienia.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie,
ul. Osiedlowa 1. Osoba upoważniona do kontaktu w sprawie przetargu:
Krzysztof Piłatowicz, Katarzyna Jakowska, tel. 0-24 26-10-236 wewn. 110.
9. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i
złożeniem oferty. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje,
które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a
zwłaszcza warunków dostaw.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Pzp, stanowiących nie więcej
niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu
dostawy.
12. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o
której mowa w art. 91c. Ustawy.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części zamówienia
podwykonawcom.
16. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
17. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał
zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
18. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu
udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub
unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich
otwarcia.
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli
Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie
mogą być one udostępnione.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4
Ustawy Prawo zamówień publicznych.
19. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
20. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..
II.1.5)
V | przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ oraz wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw dotyczących dostaw peletu drzewnego, w tym co najmniej jedna dostawa o masie łącznie dostarczonego peletu drzewnego powyżej 100,00 Mg w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktur - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej
umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1. Zmiany stawki wynagrodzenia wynikającej ze zmiany stawki urzędowej
podatku VAT.
2. Zmniejszenia zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym
charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie
części zakresu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można
było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
3. Zmniejszenia lub zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia i co za tym
idzie zmniejszenia lub zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia o nie
więcej niż 20%,
4. Inne zmiany:
a) zmiany terminu wykonania umowy wynikającą z niewykorzystania zakresu
przedmiotu umowy;
b) zmiany lub dodania lokalizacji dostaw peletu drzewnego;
c) wszelkie zmiany wynikające z konieczności dostosowania warunków już
zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych.
5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień
publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną
umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów
między
Stronami;
c) zmiana nazwy własnej wykonawcy, o ile zmiana ta nie niesie ze sobą żadnych skutków rejestrowych, tj. zmiana nr KRS, NIP.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugnowyduninow.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, pok. nr 11 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki powiązane:Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2015-12-01
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-12-01 11:43:31
- Liczba odsłon: 499
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: