Wersja archiwalna 2014-12-08 14:39:48
"Dostawa w roku 2015 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego
przez Gminę Nowy Duninów"
Numer ogłoszenia: 402090 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów , ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://nowyduninow.info.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w roku 2015 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje realizację zadania p. n. Dostawa w roku 2015 peletu drzewnego do szkół i budynku zarządzanego przez Gminę Nowy Duninów na następujących warunkach:
1. Dostawy będą realizowane do następujących budynków:
a) Budynek komunalny przy ul. Słonecznej 2 w Nowym Duninowie,
b) Zespół Szkół im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie, ul. Gostynińska 1, 09-505 Nowy Duninów,
c) Zespół Szkół im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Nowym Duninowie Filia w Soczewce, ul. Ks. Pawła Kwiatkowskiego 1, 09-506 Soczewka.
2. Dostawy będą realizowane partiami w ilości od 5 do 15 Mg (ton) jednorazowo, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3. Łączna ilość - 200 Mg (ton).
4. Pelet drzewny będzie dostarczany cysterną z opróżnieniem pneumatycznym.
5. Dostarczany pelet drzewny musi charakteryzować się następującymi parametrami:
a) surowiec: drzewo z drzew iglastych lub liściastych albo stanowiący mieszankę drzew liściastych i iglastych, bez domieszki innej substancji, jak np.: kleje, lepiszcze, czy utwardzacze;
b) średnica: 6 - 8mm;
c) długość: do 40mm;
d) maksymalna zawartość popiołu: do 0,7%;
e) wartość opałowa: od 17 do 19 MJ/kg;
f) gęstość minimalna: minimum 600 kg/m3;
g) wilgotność: do 10%;
h) zgodność z normą EN 14964-2:2011;
i) dostarczany pelet będzie objęty co najmniej 6 miesięczną gwarancją producenta.
6. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy sprawozdanie z badań dostarczanego peletu drzewnego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania przestrzegania przez Wykonawcę zgodności jakościowej dostarczanego peletu drzewnego z parametrami określonymi w ust. I pkt. 5 SIWZ poprzez pobranie próbki peletu drzewnego, która w przypadku ewentualnych uwag co do jakości będzie oddawana do badania laboratoryjnego. Jeśli pelet drzewny nie spełni parametrów określonych w ust. I pkt. 4 SIWZ, kosztami badania laboratoryjnego Zamawiający obciąży Wykonawcę.
8. Termin dostaw poszczególnych partii będzie uzgadniany z Wykonawcą telefonicznie lub za pomocą telefaxu. Zamówienia będą realizowane w dni robocze w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili złożenia zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.14.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do:
-
a) złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ;
-
b) wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw dotyczących dostaw peletu drzewnego, w tym co najmniej jedna dostawa o masie łącznie dostarczonego peletu drzewnego powyżej 100,00 Mg w ciągu następujących po sobie 12 miesięcy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ;
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ;
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2 do SIWZ;
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.95
- 2 - Termin płatności faktur - 0.05
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1. Zmiany stawki wynagrodzenia wynikającej ze zmiany stawki urzędowej podatku VAT.
2. Zmniejszenia zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
3. Zmniejszenia lub zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia i co za tym idzie zmniejszenia lub zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia o nie więcej niż 20%,
4. Inne zmiany:
a) zmiany terminu wykonania umowy wynikającą z niewykorzystania zakresu przedmiotu umowy;
b) zmiany lub dodania lokalizacji dostaw peletu drzewnego;
c) wszelkie zmiany wynikające z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych.
5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
c) zmiana nazwy własnej wykonawcy, o ile zmiana ta nie niesie ze sobą żadnych skutków rejestrowych, tj. zmiana nr KRS, NIP.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugnowyduninow.bip.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, Sekretariat (pok. nr 11).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki powiązane:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2014-12-08
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-12-08 14:39:48
- Liczba odsłon: 845
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: