Wersja archiwalna 2014-10-03 13:34:47

"Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Wola Brwileńska i część Starego Duninowa, gm. Nowy Duninów"
Numer ogłoszenia: 328654 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277582 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Wola Brwileńska i część Starego Duninowa, gm. Nowy Duninów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w m. Wola Brwileńska i część Starego Duninowa gm. Nowy Duninów w zakresie:

a) roboty przygotowawcze i ziemne dla kanalizacji ciśnieniowej,

b) roboty przygotowawcze i ziemne dla kanalizacji grawitacyjnej,

c) roboty montażowe sieci kanalizacji ciśnieniowej z odgałęzieniami,

d) roboty elektryczne dla potrzeb kanalizacji ciśnieniowej,

e) roboty montażowe kanalizacji grawitacyjnej - przyłącza kanalizacji sanitarnej, Przedmiot zamówienia będzie realizowany z podziałem na etap I i etap II. Zakres rzeczowy poszczególnych etapów został określony w przedmiarach robót.

2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót.

3. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi również:

- organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,

- obsługa geodezyjna w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,

- wykonanie czasowej organizacji ruchu drogowego na czas budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami

- wystąpienie o zezwolenie na zajęcie pasa drogowego oraz dokonanie opłat z tym związanych,

- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób ciśnieniowych, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu,

- pomiary elektryczne,

- opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)

- umieszczenie dwóch tablic informacyjnych tj. na czas trwania budowy oraz po zakończeniu budowy, informujących społeczeństwo o finansowaniu realizacji przedmiotu umowy z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-20013 w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej

- Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 4. Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem budowy (wizja w terenie)

5. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione (opisane) w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają nie gorsze lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą do przedstawienia stosownych dokumentów (np. dane techniczne, karta katalogowa, itp.), z których będzie wynikało, iż zaoferowane urządzenia lub materiały spełniają wymóg równoważności. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników

6. Przedmiot umowy korzysta z dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-20013 w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia korzysta z dofinansowania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-20013 w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowy WOD-BUD Zdzisław Kliński, Nasiegniewo 62A, 87-811 Fabianki, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1049874,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 695940,62

  • Oferta z najniższą ceną: 695940,62 / Oferta z najwyższą ceną: 1025084,71

  • Waluta: PLN.


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-10-03
  • Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-10-03 13:34:47
  • Liczba odsłon: 161
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3222693]

przewiń do góry