"Dostawa wyposażenia, sprzętu audiowizualnego i multimedialnego, materiałów dydaktycznych oraz dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych znajdujących się na terenie Gminy Nowy Duninów w ramach projektu Przedszkolak w szkole"
Numer ogłoszenia: 229596 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182930 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie, tel. 024 2610236, faks 024 2610236.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia, sprzętu audiowizualnego i multimedialnego, materiałów dydaktycznych oraz dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych znajdujących się na terenie Gminy Nowy Duninów w ramach projektu Przedszkolak w szkole.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
a) Zamówienie jest zamówieniem udzielanym w częściach, na które składają się:
- część I WYPOSAŻENIE obejmująca swym zakresem dostawę sprzętu AGD, wyposażenia pomieszczeń, elementów związanych z bezpieczeństwem użytkowników. Szczegółowy opis tej części zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ.
- część II DOSTAWA SPRZĘTU ICT, AUDIOWIZUALNEGO, TABLICY INTERAKTYWNEJ ORAZ URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO obejmująca swym zakresem dostawę komputerów wraz z oprogramowaniem, drukarek, rzutników, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis tej części zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ
- Część III MATERIAŁY DYDAKTYCZNE, obejmująca swym zakresem dostawę zabawek, gier edukacyjnych oraz artykułów biurowych i plastycznych. Szczegółowy opis tej części zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ.
- Część IV DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ, obejmująca swym zakresem dostawę armatury łazienkowej wraz z elementami dostosowania jej do potrzeb dzieci przedszkolnych, podajników na mydło i ręczniki papierowe, półek na kubeczki oraz luster. Szczegółowy opis tej części zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ.
b) Dostarczone meble, wyposażenie, pomoce dydaktyczne, zabawki, materiały plastyczne oraz sprzęt audiowizualny i multimedialny winny być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu, wolne od wad i usterek, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Winny spełniać wymagania norm UE. Winny mieć aktualny termin ważności oraz posiadać niezbędne atesty, świadectwa jakości i spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, a produkty, które tego wymagają, winny posiadać Certyfikaty Zgodności wystawione przez akredytowaną Jednostkę Certyfikującą z możliwością identyfikacji wyrobu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w/w dokumenty przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia.
c) Dostarczone meble powinny pochodzić z jednej kolekcji.
d) Sprzęt stanowiący przedmiot II części zamówienia winien być kompatybilny ze sobą technicznie, dostarczony w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
e) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z instrukcjami jego obsługi w języku polskim.
f) Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24 miesiące gwarancji na przedmiot zamówienia, za wyjątkiem sytuacji, gdy producent przedmiotu zamówienia określi dłuższy okres gwarancji. W takim przypadku obowiązywać będzie okres gwarancji narzucony przez producenta.
g) Opisane w załączniku nr 12 do SIWZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
h) Dostawa obejmuje transport, rozładunek, wniesienie i montaż przedmiotu zamówienia w oddziałach przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Nowym Duninowie, Soczewce i Lipiankach.
i) Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić przedstawiciela Zamawiającego z obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia.
j) Przedmiot zamówienia powinien być zapakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem.
k) Wskazanie nazw zwyczajowych zamieszczonych w elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu ich cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie posiadał takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, iż spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 35.11.13.00-8, 39.71.00.00-2, 32.32.00.00-2, 30.20.00.00-1, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 37.50.00.00-3, 44.41.13.00-7, 44.41.16.00-0, 44.41.17.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9. 1. 1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego, tablicy interaktywnej oraz urządzenia wielofunkcyjnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKTIN Sp. z o. o., ul. Grota Roweckiego 38, 41-214 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 64591,18
-
Oferta z najniższą ceną: 64591,18 / Oferta z najwyższą ceną: 86961,00
-
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Materiały dydaktyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KLADREW Urszula Muża - Klamann, ul. 3 Maja 17/6, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41146,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 39384,06
-
Oferta z najniższą ceną: 39384,06 / Oferta z najwyższą ceną: 41002,80
-
Waluta: PLN.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jakowska Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Jakowska Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-07-09 11:22:07
- Liczba odsłon: 154
- Historia dokumentu: